![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Meer Allochtonen welkom in België | |||
Ja , hoe meer hoe liever |
![]() ![]() ![]() |
8 | 12,70% |
neen, liever niet |
![]() ![]() ![]() |
40 | 63,49% |
maakt mij niet uit |
![]() ![]() ![]() |
15 | 23,81% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() hoe meer hoe liever uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 15 augustus 2005 om 16:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En overdrijven? Neen, Turkije wordt nu gesteund (Amerika) om toch maar bij ons aangesloten te raken (want ze zijn zo braaf geweest de laatste tijd om hun land ter beschikking te stellen...). Als morgen een ander hun beste vriend wordt (van Amerika) kunnen we onze grenzen nogmaals verruimen. En als dat morgen Iran is, ... (en als u niet zou weten waar dat ligt: dat ligt net naast Turkije, en is eigenlijk maar een scheet groot in vergelijking met Turkije, dus dat kan er dan ook wel bij hoor...) Die kans is natuurlijk klein, maar als Turkije bij europa hoort dan moet je maar eens kijken wat voor buurlanden we krijgen aan onze buitengrenzen... Ik zeg niet dat we Turkije niet moeten helpen om een gezond land te worden, maar daar zijn andere mogelijkheden voor. Nu de rollen eens omdraaien: waarom vindt u dat Turkije wel bij Europa zou moeten komen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 15 augustus 2005 om 17:16. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zéér rake uitspraak, Guderian! Ik ben er zeker van dat Mitgard morgenavond nog steeds zal liggen schreien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze voelen zich zeker thuis ja. Gisteren zijn cijfers vrijgegeven over groepsverkrachtingen. 2 op 3 verkrachtingen gepleegd door allochtonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk dat ze hier willen blijven: onttrokken van de traditionele communale controle, worden opgevangen door de sociale welvaartstaat, etc... We hebben dringend een gesloten grenzen-politiek nodig: het VB mag stoer doen tegen de radicale achterban, we geraken ze toch niet kwijt. Liever eerst dan werk maken van een soms hopeloze situatie dat we hebben met de moslims ipv een pretparkattractie te zijn (en dat zal zeker niet goedkomen wanneer de EU meer en meer invloed zal krijgen op de nationale bevoegdheden).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Er wordt altijd gesproken over de werkloze allochtoon , die van het OCMW, die met zijn BMW, die met al zijn kindergeld , die met al zijn goudwerk, ect...
Nooit is het ook goed he , wat over de Turk die de straten opveegt , in de grond staat te ploeteren, wegen aanlegt, riolen ruimt, met gevaarlijke stoffen werkt in de fabrieken, harde werksters als Naima aan de band in de fabbrieken .... hoedje af voor hen, begrijp niet dat die mensen het uithouden en elke dag gestigmatiseerd worden door een bende VB smeerlappen die hele dagen strontzat aan de toog hangen en vuile racistische praat verkopen. ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mickey : 15 augustus 2005 om 18:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zoek eens een nieuw plaatje, dit liedje is al tot op den draad versleten. 1. De Vlamingen hebben NOOIT gevraagd dat hier grote groepen mak*kken, Turken,... zouden komen. Het groot-kapitaal heeft die vreemdelingen ism haar politieke lakeien naar hier gehaald. 2. Indien er betere betalingen zouden gebeuren voor dat zogenaamde "vuile werk", zouden er ook veel meer Vlamingen dit willen doen. Vreemdelingen worden gebruikt om de lonen te drukken. 3. In Oost-Europa gebeurt dat "vuile werk" ook, zonder vreemdelingen. Dus het is perfect mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() [quote=Guderian]
![]() Zoek eens een nieuw plaatje, dit liedje is al tot op den draad versleten. QUOTE] het is op dat andere afgezaagd plaatje dat het VB door gestook en haat prediken de poen pakt , zelfde wat Goebbels vroeger deed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er worden zeer veel problemen van taal en ontworteling voorkomen als men in eigen land blijft wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar meer niet symphatieke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb enkel met uw argumentatie gelachen, en nu nog meer, als ik zo lees. Je bekijkt europa als een strateeg, een fort die verdedigd moet worden tegen de grote boze islamiet ![]() De wereld is te klein geworden om op deze manier te denken. De gewone mens zal je tegenhouden, maar extremisten vinden hun weg, jammer genoeg. En Europa laat zich niet de les spellen door Amerika, dat is de laatste jaren echt wel gebleken dacht ik zo. Hooguit kunnen ze de verdeeldheid van Europa eens goed in kaart brengen, that's it.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mag ik om enige vorm van argumentatie vragen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hebben nooit gevraagd dat het westen hun ging koloniseren en uitmelken.
|
![]() |
![]() |