![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: verhuis ik naar | |||
Nederland |
![]() ![]() ![]() |
7 | 20,59% |
NIET |
![]() ![]() ![]() |
16 | 47,06% |
Frankrijk |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
USA |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Canada |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Zuid- of midden - Amerika |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Noord-Afrika |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Afrika |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Midden-Oosten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
ander West-Europees land |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Oost-Europees land (ook Rusland) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Oceanië |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Groenland of Antartica |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Oosten (China, Japan, Mongolië...) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Andere plaats in België |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Nog niet gezien? Ze hebben een bruine huid en ze houden pitabars open en ze staan 's nachts samen buiten op straat! Minimaliseer dat maar eens!
Verder profiteren ze van onze werkloosheidsuitkeringen maar pakken ze tegelijk ook het werk van ons, Vlamingen af.
![]() |
#22 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Calle; ik denk niet dat ik goed doorheb wat je hier bedoelt, maar ik steek mijn tong helemaal niet uit naar Brusselaars, ik woon zelf in Brussel. Ik steek mijn tong uit naar domme, racistische cafébazen.
![]() |
![]() |
#24 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En ik weet dat dit een cliche is, maar het gebeurd zo nochtans echt. Het zijn deze "kleine" dingen die het onveiligheidsgevoel exponentieel doen toenemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben een keer uitgemaakt voor skin, omdat ik zwarte boots aanhad. Die bepaalde persoon wist er duidelijk niets van af, want de rest van mijn kledij en mijn weelderig haar waren ongeveer het verst van een skin dat je kan zijn. En toch maakte die mij uit en deed zelfs obsceen.
Ik ben ook al een keer bijna aangerand als ik 's avonds alleen in Brussel Zuid rondliep. En verschillende Marokkanen die mij voorbijlopen zeggen denigrerende dingen tegen mij (net zoals blanke mannen trouwens. 't zullen mijn blauwe ogen en sproetjes zijn ![]() Een Turk op de bus wou mijn telefoonnummer en als ik weigerde, noemde hij mij racist. Het heeft mij een tijdje geduurd voor ik hem van dat idee kon afbrengen. Ik ben ook al talrijke keren verdedigd geweest door 'autochtonen'. Mijn beste vriend is de liefste jongen die er op deze aardbol rondloopt en hij is van Algerije. Ik heb aangetrouwde Marokkaanse familie en die mensen zijn de enige in mijn hele familie die mij aanvaarden zoals ik ben. What's your point? Moet ik dom reageren en iedereen de schuld geven voor enkele eikels die toevallig niet blank zijn? Ik ben ook al inelkaargeslagen door een fascist, omdat ik er alternatief uitzie. Dat doet mijn onveiligheidsgevoel exponentiëel toenemen. Niet een paar geile mannen, die ik tot nu toe gemakkelijk de baas kon. Ik ben heel goed in het niet-sexy zijn. En nog iets: verlicht mij met de link tussen het station en de café.
![]() |
#26 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() waaw, je blaast me weg met je argumenten!!!
"hehe"...daar moet ik het dan maar mee doen zeker?
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Nee, het gedeelte over de maan was het argument. De "hehe" was even een uiting van spot. Welkom in de wondere wereld van het debat tegen de Vlaams Blokker. Alhoewel zorlac er niet eens één is denk ik.
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() [size=6][/size]Ik zal u is ne keer zeggen wat uw bedoeling van heel deze klucht hier is u wilt gewoon de mensen die op het vlaams blok stemmen negeren! M.A.W. ook discriminatie! Dit land is een democratisch land en dat wil zeggen meerderheid wint! Als die meerderheid voor het vlaams blok is dan hebt gij pech! Gij moogt doen wat ge wilt maar ik verhuis niet, dan mag er aan zijn wie dat het wilt.
U ben m.a.w niet voor democratie! Dus u mag het voor mij afbollen, want u bent hier dan niet welkom!!!
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk moet deze topic verplaatst worden naar de rubriek "Binnenland".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() inderdaad
![]() ![]() ![]()
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou zeker hier blijven, als het Blok aan de macht komt hebben we eindelijk een Vlaamse staat waar het heerlijk om wonen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
idem VL72 en knuppel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is vaak genoeg gezegd geweest (7de dag, bv) dat zoiets helemaal niet moet. Er zijn alternatieven genoeg: windenergie, waterenergie, warmtekrachtkoppeling en besparen... Maar die debatten zul je wel niet gehoord hebben of selectief gehoord. Zoals Paulus ooit zei: Wat baten kaars en bril als een troep uilen daar gewoon zitten en niets doen dan alles volschijten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En door cru te stellen dat alle kerncentrales dicht moeten, ga je daar niets aan veranderen. uw alternatieven, oke vele kleintjes maken een grote maar ge hebt nog heel veel kleintjes te kort om nog maar 1 kerncentrale te sluiten. Windenergie? Allé bouw de hele kust vol, in hoeveel % kan je dan voorzien? Waterenergie? Ons "bergachtig" Vlaanderen leent zich daar uitstekend toe, evenals die molshopen in Wallonië. Besparen? Als ge in de ruimte zit kan je perfect zeggen waar belgie ligt door de lichtvervuiling, waarom heeft agalev hier niets aan gedaan? Of verbruiken die lichten geen energie? Aangezien ge er zo de nadruk op legt, wa is die warmtekrachtkoppeling? Het klinkt bekend, maar Die stelling van Paulus die u vol trots quote kan ook als volgt geïnterpreteerd worden: De boeren hun gronden opkopen (met europese subsidies die bedoeld zijn voor die boeren) en dan die gronden laten afsterven. Terwijl bv de regio rond de mijnen in Limburg (zwaar) vervuild is. U zou daar beter iets aan doen ipv de boeren te pesten.
![]() |