![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() 1]Dus jij wilt stellen dat de blanke man meer kwaad uitsteekt dan een vreemde man?
- Ga eens naar een politiebureau 2] Ik heb niet vermeld dat dit bedoelt was op de allochtonen ( eiland) , die redenering heb jij zelf gemaakt. En als het zover komt dat idereen er zo over begint te denken zal er wel iets van waarheid inzitten denk ik. Alleen heb je mensen die met oogkleppen rondlopen of 's avonds niet buitenkomen , of gewoon geen sociaal contact hebben. 3] Ik heb geen enkel probleem met zwakkere mannen of kinderen , wat is dat nu weer voor iets??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Das juste Carlgustaaf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PetSel : 21 augustus 2005 om 00:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niettemin zal ik effe antwoorden 1) niks van gezegd Petsel, je verdraait mijn woorden ik heb enkel gesteld dat uit cijferkes blijkt dat onder de mannelijke bevolking er een groter % aan criminaliteit is 2)idd dat heb ik zelf gedaan naar aanleiding van jouw preventieve ( ironisch bedoelde ? ) oplossing om dan maar alle mannen op een eiland te zetten neem ik aan dat het dan met een vrij grote zekerheid kan gesteld worden dat zeker de jan modaal allochtoon hiervoor in aanmerking ( dat van dat eiland dus ) komt 3) nooit gezegd Petsel ik zeg alleen dat het excuus dat criminaliteit zich minder bij vrouwen uit te gek is voor woorden daar je dezelfde redenering voor alle zwakkeren/kinderen kunt maken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() 1]Volledig mee akkoord
2]Als jan modaal allochtoon schuldig is , wrom niet? Zoiets als Guantanamo 3]Volledig mee akkoord Hier heb je trouwens een link over de waargebeurde feiten van een gevangenis http://www.informationclearinghouse....rticle8451.htm[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PetSel : 21 augustus 2005 om 00:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) niet zo prima daar jan modaal allochtoon niet schuldig is/was anders moet ge dat maar bewijzen indien je dit niet kunt : zet de gehele mannelijke bevolking dan ook maar achter slot en grendel 3 prima |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat is het eerste waar een mens aan denkt aan terrorisme ? ik dacht toch wel de onschuldige slachtoffers, niet ? awel dan mag ik het gevaar dat dronken chauffeurs vormen alsnog prioritair beschouwen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @PetSel
bovendien ging het over criminaliteit en jij maakt er gelijk terrorisme van zijn dat dan allemaal terroristen criminelen die dat hoger cijfer in die criminaliteitscijfers maken ? zoniet, sleur dat er dan niet bij |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw bedankt voor dat filmpje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Over mensen opsluiten zonder een proces , in zo een zaken ben ik simpel , Dutroux had van mij zelfs geen proces mogen krijgen , gewoon meteen den bak in . dat zo'n mensen nog een advocaat mogen inschakelen . Terrorisme en dronken chauffeurs? 1]1 verschil , hoeveel mensen sterven er en/of geraken gewond bij een aanslag? 2]- Terrorisme is doelbewust en dus een "grotere" bedreiging - Dronken chauffeurs , doen het vaak niet doelbewust ( meestal is het jeugd dat nog groen 8er zijn oren ziet , oftewel heeft deze persoon privé-redenen wrom hem het allemaal niet meer kan schelen op die moment) Maar zij gaan niet met de gedachte de weg op om ONschuldige burgers te doden en/of verwonden. Maar we zijn aan het afwijken Over het filmpke => you're welcome ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PetSel : 21 augustus 2005 om 01:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Gij zijt simpel van geest , al die personen die vastzitten zijn opgepakt wegens verdenking van banden te hebben met de Taliban. Trek het niet in het belachelijke .
Dank u |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) da's nog heel beperkt, niet ? 2) het al of niet doelbewust heeft er niet veels mee te zien , dat kan alleen maar wat verzachtende omstandigheden inroepen maar da's al het misdrijf blijft net hetzelfde tjah en ge noemt daar ook net enen op he Dutroux bij aanvang van dat proces wist men inderdaad al den uitslag, dus in dit uitzonderlijke geval misschien maar neem nu het moment dat hij ingerekend werd dan was er nog niets zo 100% zeker toch had de meute hem terplaatse gelynchd moesten ze de kans ertoe gehad hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Op onze rechtbank moet ge niet rekenen hoor. Binnen 30 jaar ofzo iets komt hij vrij.
Dan kan ik het goed geloven dat die ouders hun nachtmerrie nog niet voorbij is , dat gestoord individu komt nog terug vrij ook. Dan neem ik liever zelf maatregelen. |
![]() |
![]() |