![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() Het is Falling down denkik, met Michael Douglas...
En daar zit helemaal niets in over augurken... ![]() ( wel over die hamburgers . ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Was "falling down" met Michael Douglas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kan ik ook nie tegen , gelijke welke figuur die met een manouvre mij in gevaar brengt, of schade aan mijn auto wil toebrengen moedwillig, begaat een grote fout. Die zou ik inderdaad ook op een subtiele manier den decor in rijden. Ooit was er zo'n idioot in ne Voyager die al gedurende km 's iedereen in de weg gereden had, de pas afsnijden enz... tot hij mij de pas afsneed... ik dacht als hij mee de oprit van den A12 neemt, ... en ja zunne, knip, mijnheer was rap gekalmeerd, heel de verdere weg is't m kalmekes achter mij gebleven. 't zat errap in, dat ge da nie altijd ongestraft doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het is de schuld van de bangmakerij van het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beestig filmke, ... en als ge die gast bezig ziet, ge weet dat hij fout is, maar toch kunde begrip opbrengen voor zijn situatie en soms denkte wel eens, van ja eigenlijk, zou je zelf ook wel in zo'n situatie verzeild kunnen raken. gewoon de verkeerde dingen op de verkeerde moment en huppekee, ge blaast da zonder het te weten buiten proporties op, en voor ge het weet, gebeuren er zaken die nie kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zever in pakskes... Het vlaams belang verwoord gewoon de dingen die we alle dagen zien misgaan... ze hoeven ons die woorden niet in de mond te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is iedereen rijk, ... of mondig genoeg om op te komen voor zichzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit doet me nog maar eens terugdenken aan dat verhaaltje met die punker in de supermarkt... Er staat een oud madameke haar spullen op de band te leggen voor af te rekenen, Achter haar staat een jonge moeder met ne kleine van een jaar of 6 - 7 die constant met de kar tegen da oud mens haar hielen staat te stoempen. Dan menske zegt zo , tegen die moeder : " zeg madam heeft die kleine van u zo weinig manier, zegt daar eens iets tegen" nee zegt die moeder, mijne kleinen krijgt een "vrije opvoeding". Achter hen staat ne punker aan te schuiven, die hoort da, stekt die kleine vast, slaat hem met zijne vers gepiekte palet derby pils ![]() en zegt : Ik heb ook een vrije opvoeding gehad... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Er rijden gewoon teveel wagens rond, gewoon belachelijk, al die idioten die naar de bakker om de hoek gaan met hunnen auto...
Auto's zijn absoluut hatelijke dingen, want: 1.Ze verpesten nog geen klein beetje het milieu; men zaagt dikwijls over hondedrollen, akkoord, hoeft ook niet, maar dat is tenminste natuurlijk afval. Maar over de kankerverwekkende dampen die uit al die krotbakken komen, daar staat blijkbaar niemand bij stil, want dat ziet ge niet zo direkt! 2.Ze veroorzaken jaarlijks duizenden doden en zwaargewonden, door het agressief rijgedrag van absolute nitwits die denken dat ze zich alles kunnen permitteren omdat ze in hun cabine zitten zoals nen achterlijke op een engels gemak... 3.Ze leiden ertoe dat vele families in de financiële problemen komen, omdat er veel te veel geld naar de afbetalingen van die stinkbakken gaat. 4.Ze brengen vele chauffeurs ertoe hun medemens naar het leven te staan, de zgn. 'verkeersagressie'; immers, idioten die altijd met de auto gaan, lijden op den duur aan een 'tunneleffekt'. Nog eens, ge moet dat eens in de gaten houden, hoe die klootzakken achter hun stuur zitten, zo verkrampt, alsof ze nen drol aan het pousseren zijn die d'r maar niet uit wil.... Maar de bottom line is natuurlijk dat het allemaal de fout is van al die mensen die op het eerste zicht als 'normaal' doorgaan, maar eigenlijk totaal verknipte idioten zijn; vooral mannen die een te kleine lul menen te hebben, kopen daarbij liefst grote wagens(BMW, Mercedes edm), ter compensatie zoals ze dat noemen. Ik begrijp daar niks van. Als ge vindt dat uwe lul te klein is, koop dan een vacuümpomp of neem wat pillekes. Doemme toch...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door napoleondegrote : 17 augustus 2005 om 13:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uit paarden en ossenspannen komen ook schadelijke gassen.
Moesten we onze transportbehoeften van nu vertalen in hoeveelheden paarden dan zou je ook met een millieuprobleem zitten. er zijn gewoon te veel mensen dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, er zijn inderdaad teveel mensen. Walgeijk gewoon...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door napoleondegrote : 17 augustus 2005 om 14:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar altijd dat gezwam van "ge moet doen wat ik u zeg of ik steek u in de bak of ik geef u een boete van een jaarsalaris" komt al evengoed mijn strot uit. Dat zijn ook geen manieren! Dus die rechtsen kunnen beter eens die gestolen derby pils van die punker tegen hun kin krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Dan zak ik de linksen eens trakteren op een vol (gekocht) karton magnumpilsen op hun bakkes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En dan nog niet gesproken over die Johny's met hun petje achterstevoren die menen dat hunne autozetel een ligzetel is.En dan gaan ze nog helemaal scheef zitten.Weet dat eigenlijk iemand waarvoor dat scheef zitten dient?Is dat een soort codetaal ofzo?Of hebben ze last van een hernia?
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze kereltjes in hun autootjes lijken wel aan het begin van de menselijke evolutie te staan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() De voornaamste oorzaak is de liberale chaosmaatschappij die personen tegen elkaar opzet in een strijd van iedereen tegen iedereen: meer concurrentie, meer stress, meer materialisme en egoïsme, meer kicks,... Het gevolg is een toename van agressies, depressies,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel me dat eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Persoonlijk was ik vroeger ook een opvliegertje,maar heb ingezien dat dit niet helpt,het brengt een mens naar de rand van de afgrond en je houd er maagzweren aan over. Voor mij persoonlijk heeft oosterse wijsheid een zeer groot effect.Ik heb zelden last van opvliegers.
![]() |