Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2005, 01:52   #21
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn
Ik zou de joden met open armen verwelkomen. Er is nog genoeg plaats in Texas en de meesten zijn harde werkers en zouden zich als nieuwelingen vlug aanpassen in tegenstelling tot jullie 'nieuwelingen' die er al 3 generaties zijn. Enige voorwaarde: wij aanvaarden 5 miljoen joden, als we jullie de 5 miljoen moslims die in de VS leven mogen sturen. Deal?
Deal, wanneer je ze naar Israël stuurt [de ver van mijn bed show is zo eenvoudig om te beoordelen.. ] en zélf die Joden verorbert [gisteren naar "The Cook, the Thief, his Wife & her Lover" zitten kijken..].
Oud 22 augustus 2005, 21:59   #22
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik zou de joden met open armen verwelkomen. Er is nog genoeg plaats in Texas en de meesten zijn harde werkers en zouden zich als nieuwelingen vlug aanpassen in tegenstelling tot jullie 'nieuwelingen' die er al 3 generaties zijn. Enige voorwaarde: wij aanvaarden 5 miljoen joden, als we jullie de 5 miljoen moslims die in de VS leven mogen sturen. Deal?
Fantastisch voorstel, ik steun die deal ook! (maar ik woon dan ook in de VS )
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2005, 22:34   #23
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Ik zal het dan even uitleggen vanuit mijn beperkt wereldbeeld en het minieme begrijpen van de discussie hier.

Er bestaan eigenlijk geen Joodse terroristen in de strikte zin van het woord. Er bestaan wel Joden die aan bezetting en onderdrukking doen, maar niet aan mijn beeld van terrorisme. Ook mensen die de Hindoe en Boeddhistische godsdienst belijden maken zich hier veelvuldig schuldig aan.
Correct
Oud 22 augustus 2005, 23:54   #24
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De 5 miljoen islamieten in de V.S worden best naar hun landen van herkomst gestuurd en naar mijn mening is dat nog steeds niet Europa. In Egypte, Marrokko, Saoedï-Arabië, Qatar en dergelijke is nog voldoende plaats.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 00:32   #25
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Fantastisch voorstel, ik steun die deal ook! (maar ik woon dan ook in de VS )
Waar? Als ik vragen mag. Misschien zijn we buren. Desnoods per PB.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 15:10   #26
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Waar? Als ik vragen mag. Misschien zijn we buren. Desnoods per PB.
Ik woon in New York City ... gij?
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 16:10   #27
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Nu nog de faciliteitengemeenten hier ontruimen.
Zei de "anarchist".
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 17:22   #28
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Waarom mogen de Joden zich meer permitteren dan de doorsnee andere wereldburger?

Waarom mag een joodse terrorist zeggen "ik gehoorzaam geen menselijke wetten maar goddelijke wetten"?
Tussen twee haakjes, maar dat is een letterlijk citaat uit de Antigone van Sophokles, één van de vele literaire en andere meesterwerken uit de gloriedagen van Athene in de vijfde eeuw voor Christus.
Oud 23 augustus 2005, 19:18   #29
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
De 5 miljoen islamieten in de V.S worden best naar hun landen van herkomst gestuurd en naar mijn mening is dat nog steeds niet Europa. In Egypte, Marrokko, Saoedï-Arabië, Qatar en dergelijke is nog voldoende plaats.
Een zeer groot, zoniet een meerderheid, deel van die Amerikaanse Moslims zijn nakomelingen van zwarte slaven. Die Afro-Amerikanen zijn toch al zo een tweetal eeuwtjes in Noord-Amerika aanwezig. Ik denk dat er heel wat blank volk rondloopt dat nog niet zo lang in the land of opportunities hun witte voetjes laten trippelen.
Oud 24 augustus 2005, 00:25   #30
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Ik woon in New York City ... gij?
In the heart of Texas...Austin, home of the longhorns.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 07:03   #31
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Zei de "anarchist".
Geen reactie natuurlijk...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 23:35   #32
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Waarom mogen de Joden zich meer permitteren dan de doorsnee andere wereldburger?

Waarom mag een joodse terrorist zeggen "ik gehoorzaam geen menselijke wetten maar goddelijke wetten"?

Waarom mag een joodse terrorist zeggen "ik heb het recht op dit land omdat het een bijbelse beloofde stukje grond is"?

Iedereen is blij dat vredesduif Sharon Gaza ontmanteld, waarom in feite?
Dat is een heel serieuze zaak dat al jaar en dag geleden had moeten gebeuren.

We weten ook dat als Sharon iets doet hij het doet voor eigen belang. En gaza ontmantelen was bijna organisatorisch, tactisch en financieel niet meer te houden. Vandaar de ontmanteling. Meer moeten we er niet achter zoeken achter deze zogezegde "moedige" daad.
Ik vind hier niks moedigs aan.
Ik stel voor dat de Palestijnen massaal Israel verlaten. De Palestijnen moeten zich dan maar in een ander land evolueren(geld verdienen, ...) en later terugkeren naar hun beloofde land.

Geloof mij maar, ofdat de Palestijnen nu gelijk of ongelijk hebben, speelt geen rol.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2005, 09:19   #33
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
De Hamas triomfeert met veel theater op dit moment.Die zijn in groten getale aanwezig in Gaza nu, en zullen waarschijnlijk met veel enthousiasme Israel met mortiers gaan bestoken.Vermits alle joden verdwenen zijn, kan Sharon zijn leger erop loslaten om het boeltje eens grondig op te kuisen.Het Israelische leger...na de frustraties van de laatste dagen, toe ze hun eigen volk te lijf moesten, zullen die mannen wel half razend zijn.Ik denk dat het daar zeer heet gaat worden...
Uuuuhm, neen, waarom zouden die Palestina intrekken? Dat zie ik echt niet gebeuren ... die Israëli's hadden daar in de eerste plaats niets te zoeken ...
Oud 28 augustus 2005, 09:29   #34
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In the heart of Texas...Austin, home of the longhorns.
Waarom zijt ge daar gaan wonen? Voor uw werk ofzo? Zijn de mensen daar niet ongelofelijk vet? Ik ben ook al ooit een 14 dagen door de VS geweest, de oostkust (NY, Wash D.C., Atlanta, Miami) en Washington state (seattle)geweest. Wat me opviel is dat ze inderdaad allemaal zo vet zijn ... een gemiddeld persoon daar zouden we hier ne vetzak noemen ...

anyway, da was effe off topic ...
Oud 28 augustus 2005, 12:46   #35
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

8)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Ik stel voor dat de Palestijnen massaal Israel verlaten. De Palestijnen moeten zich dan maar in een ander land evolueren(geld verdienen, ...) en later terugkeren naar hun beloofde land.

Geloof mij maar, ofdat de Palestijnen nu gelijk of ongelijk hebben, speelt geen rol.
8)
Oud 28 augustus 2005, 13:16   #36
V-men
Banneling

V-men's schermafbeelding

Standaard

Die jodenstaat Israel met hun schurkenregering zorgen voor de vele ellende die extreem rechtse zionisten zijn nog een groter gevaar dan al die moslim terroristen.
V-men is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2005, 13:32   #37
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door V-men
Die jodenstaat Israel met hun schurkenregering zorgen voor de vele ellende die extreem rechtse zionisten zijn nog een groter gevaar dan al die moslim terroristen.
dit zijn praatjes die zo vanop stormfront komen. Ga een bommengordel kopen hé
Oud 28 augustus 2005, 13:32   #38
V-men
Banneling

V-men's schermafbeelding

Standaard Israel schurken staat

Wat denken die joden daar in Israel wel, hun zogezegde 'beloofde land' bestaat eigenlijk door die extreem rechtse zionisten, dat die joden maar snel ergens anders gaan imigreren dat smerig volk dat denkt dat ze alles zijn,wat voor barbaarse toestanden heeft dat jodenvolk al op hun geweten haden die joden ook geen concentratiekampen voor 'minderwaardige' Palestijnen, hoeveel onschuldige mensen zijn er al niet neergeschoten door dat jodenleger, hoeveel gezinnen zijn er wel niet ui elkaart gerukt door die juden daar en dan die 'veiligheids' muur nog zo iets we leven wel in de 21ste eeuw. In een land waar onderdrukking is zullen de onderdrukte (hier de Palestijnen) altijd in opstand komen, was hier tijdens WO2 ook geen verzet en werden die mensen niet als helden gezien waarom is dan een Palestijn die zich verzet tegen de bezetter geen held maar een terrorist?
Oud 28 augustus 2005, 13:58   #39
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Ik stel voor dat de Palestijnen massaal Israel verlaten.
Gaan ze nooit doen. De Palestijnen binnen Israel ( beter bekend als Arabische Israëli's ) hebben het veel te goed. Waar zouden zij het beter kunnen hebben?
Oud 28 augustus 2005, 14:23   #40
V-men
Banneling

V-men's schermafbeelding

Standaard Reactie Antoon

Waarom zouden de Palestijnen zich terug moeten trekken bij mijn weten waren de Palestijnen het eerste daar die joden hebben daar niks te zoeken dat ze maar snel op een onbewoond eiland gaan wonen laat die joden maar alleen leven laat ze met rust, dat ze maar van iets anders hun 'beloofd' landje van maken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be