Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2005, 11:02   #21
Mickey Minnie
Banneling

Mickey Minnie's schermafbeelding

Standaard

alle dagen dezelfde zever, mensen worden da kotskotskotsbeu, worden da gewoon , steken den televiese nie meer aan , want is toch altijd dezelfde ziever zenne
Mickey Minnie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2005, 11:07   #22
Aereal
Burger

Aereal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mickey Minnie
alle dagen dezelfde zever, mensen worden da kotskotskotsbeu, worden da gewoon , steken den televiese nie meer aan , want is toch altijd dezelfde ziever zenne
Worden wat gewoon de verkrachtingen/criminaliteit?
Aereal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2005, 11:10   #23
Mickey Minnie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aereal
onder meer, maar ook botsingen, corruptie , politici shows , hyopcrisie, leugens in de gemanipuleerde media bij VTM en VRT , famailiedrama's, slachtingen,
rellen, overstromingen... nie anders of miserie op dien tv en iedereen zegt da,
mens zijn nog bang om de tv aan te steken... mensen worden depressief van
en moeten veel Prozac en angstremmers nemen om nog buiten te durven komen door al dien zever die ze op tv en gazet zetten
Oud 20 augustus 2005, 11:12   #24
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn punt: Als er iets met een belg gebeurt in het buitenland, zeker tijdens de maanden juli-augustus, wordt dat toch gemeld op de nationale televisie? Waarom nu niet?
Precies, dat is het hem. Iemand die in een gevangenis zit in Turkije is bijna breaking news, maar nu ... ? Windstilte langs alle kanten.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2005, 11:16   #25
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Dit vind ik de domste uitspraak van het jaar.
Minder kriminaliteit, waarschijnlijk omdat ten tijde van het racistische tijdperk het geen misdrijf was om niet-blanken te verkrachten, te vermoorden, te bestelen, af te slaan, te folteren ....

Neen schoofzak, Het was in Zuid Afrika niet toegestaan te verkrachten, te moorden te stelen, blank of zwart. En doordat de zwarten niks hadden, werden ze alleen bestolen door "eigen" volk. En dat is niet veranderd. Er werd ook niet naar gekeken door de politie. Alleen als de onrust te groot werd, was het in 1 keer met de groffe borstel erdoor.
Criminele feiten met een blanke als benadeelde werden wel zwaar aangepakt.

Nu is er geen groffe borstel meer, en kunnen de groepen onderling meer uitvreten. En nu is het nog duidelijker, een wij en zij zaak.

Het komt er op neer, er worden gewoon meer criminele feiten gepleegd omdat er de mogelijkheid toe is. En een reden toegevoegd. "Wij willen het even goed hebben als de andere". Dezelfde reden waarom de USSR ten onder is gegaan "als wij het niet hebben, zij ook niet"
Oud 20 augustus 2005, 11:30   #26
Mickey Minnie
Banneling

Standaard

baas in eigen land , als gast loop je dat risico, blanken moet daar de baas niet spelen, die tijd is al lang voorbij, gedaan met de onderdrukking van de blanke medemens.
Oud 20 augustus 2005, 11:34   #27
Towelie030981
Gouverneur

Towelie030981's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Verkracht worden door een bende apen....bah, vies hoor!
Eindelijk, iemand die over apen begint, dacht dat er geen zekerheden meer waren. Gelukkig krijgt Zwarte Spion zijn informatie rechtstreeks van hogerhand.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Towelie030981 on 20-08-2005 at 12:38
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Eindelijk, iemand die over apen begint, dacht dat er geen zekerheden meer waren. Gelukkig krijgt Zwarte Spion zijn informatie rechtstreeks van hogerhand.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Eindelijk, iemand die over apen begint, dacht dat er geen zekerheden meer waren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 20 augustus 2005 om 11:38.
Towelie030981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2005, 11:36   #28
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Mijn punt: Als er iets met een belg gebeurt in het buitenland, zeker tijdens de maanden juli-augustus, wordt dat toch gemeld op de nationale televisie? Waarom nu niet?
Nu weet ik wat u bedoelt, waarom nu niet? Zou het niet weten, VRT Nieuwsdienst contacteren zou ik zeggen.
Oud 20 augustus 2005, 11:37   #29
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
baas in eigen land , als gast loop je dat risico, blanken moet daar de baas niet spelen, die tijd is al lang voorbij, gedaan met de onderdrukking van de blanke medemens.
Dit is wéér eens een nepprofiel van dezelfde die voorheen "De Violiste" gebruikte. Volgens mij is dit een vreemdeling want zijn/haar "Nederlands" is weer eens beneden alle peil.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2005, 11:44   #30
Aereal
Burger

Standaard

Citaat:
Moet dat niet zwarte medemens zijn? Apartheid behoort tot het verleden maar dat betekent niet dat blanke Zuid-Afrikanen geen rechten meer hebben. Er wonen nog altijd 6 miljoen blanken in Zuid-Afrika, evenveel als er Vlamingen zijn. Ik dacht dat het nieuwe ZA een land van verzoening zou zijn maar als je een site zoals www.africancrisis.org bekijkt lijkt het eerder het land van de wraak te zijn.
Oud 20 augustus 2005, 13:11   #31
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Waar blijven oliepiek en Towelelielie met hun krokodillentranen ... ? En waar blijven al de linksen?! Oeps! Vergeten, het gaat hier maar om een blanke. Dan is het voor de linksen hier geen aandacht waard, die zitten al te wachten op de volgende doden turk.
Bedoel je dat de verkrachting van een studente vergelijkbaar is met een oorlog die honderduizend levens kost? Ik ben van mening dat die twee zaken niet te vergelijken zijn.

Verkrachtingen zijn altijd dramatisch. Of ze nu begaan worden door blanke kolonialen en racisten, of door van armoede kreunende proleten in een Afrikaans ghetto.

Wat wil je dat we op zo'n fait-divers zeggen?

Gisteren stierf in Los Angeles een jonge zwarte vrouw omdat ze door een SUV werd overreden, waarna de blanke dader vluchtmisdrijf pleegde.

Faits divers zijn plezant, maar er zijn belangrijker dingen op de wereld.[edit]
[size=1]After edit by oliepiek on 20-08-2005 at 14:11
Reason:

Citaat:
Waar blijven oliepiek en Towelelielie met hun krokodillentranen ... ? En waar blijven al de linksen?! Oeps! Vergeten, het gaat hier maar om een blanke. Dan is het voor de linksen hier geen aandacht waard, die zitten al te wachten op de volgende doden turk.
Bedoel je dat de verkrachting van een studente vergelijkbaar is met een oorlog die honderduizend levens kost? Ik ben van mening dat die twee zaken niet te vergelijken zijn.

Verkrachtingen zijn altijd dramatisch. Of ze nu begaan worden door blanke kolonialen en racisten, of door van armoede kreunende proleten in een Afrikaans ghetto.

Gisteren stierf in Los Angeles een jonge zwarte vrouw omdat ze door een SUV werd overreden, waarna de blanke dader vluchtmisdrijf pleegde.

Faits divers zijn plezant, maar er zijn belangrijker dingen op de wereld.[/size]

Citaat:

Gisteren stierf in Los Angeles een jonge vrouw omdat ze door een SUV werd overreden, waarna de dader vluchtmisdrijf pleegde.

Faits divers zijn plezant, maar er zijn belangrijker dingen op de wereld.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door oliepiek : 20 augustus 2005 om 13:11.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2005, 23:35   #32
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, je doet de krant open , het staat er vol van.Maar elke krant brengt enkel het nieuws dat zijn lezers interresseert, daarom is internet zo goed, daar kan je bij verschillende bronnen terecht.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2005, 23:44   #33
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard baas in eigen land

Citaat:
"Baas in eigen land" ,dat lijkt sterk op een slogan van het gehate V.B., of heb ik het mis?"als gast loop je dat risico" is ook niet mis, stel je voor dat men zoiets zegt als er ooit eens een of andere gesluierde dame in belgie verkracht zou worden? Het zou weer schandalig zijn!"gedaan met de onderdrukking van de blanke medemens" is beter, we moeten ons hier niet laten onderdrukken.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 02:04   #34
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
moet dit niet bij de rubriek KOetjes en Kalfjes ? Ik zie in de verste verte niet in wat dit onder Politiek Buitenland doet ?
Verkrachtingen in Zuid-Afrika zijn 'koetjes en kalfjes' ? Ben jij dan totaal een zieke freak ? Het is nog niet genoeg dat iemand door een bende (niet ééntje) verkracht wordt... ook de nu 3 tot 6 maanden durende angst voor AIDS dient zich aan. Ja grapjas... als je voeling hebt met de wereld dan had je misschien geweten dat je AIDS niet kan testen voor 3 tot 6 maanden na het gevaarlijke contact. Die vrouw moet nu doodsangsten uitstaan naast een flinke shock en psychisch trauma omwille van een groepsverkrachting. Ik ben reuzebenieuwd hoe je het zelf zou vinden als een aantal gettofiguren in jouw aars gaan peuteren met een mes aan je keel.

Dat nieuws moet voor jou tussen 'hou je meer van oesters, kreeft of mosselen', 'forumquiz' of 'gisteren da struikelend wijf op vt4 gezien ?'.

Doe zo voort... je bent een echt mens met gevoelens. Ik haat je.

ondertekend,
Jazeker[edit]
[size=1]After edit by Jazeker on 21-08-2005 at 03:05
Reason:

Citaat:
moet dit niet bij de rubriek KOetjes en Kalfjes ? Ik zie in de verste verte niet in wat dit onder Politiek Buitenland doet ?
Verkrachtingen in Zuid-Afrika zijn 'koetjes en kalfjes' ? Ben jij dan totaal een zieke freak ? Het is nog niet genoeg dat iemand door een bende (niet ééntje) verkracht wordt... ook de nu 3 tot 6 maanden durende angst voor AIDS dient zich aan. Ja grapjas... als je voeling hebt met de wereld dan had je misschien geweten dat je AIDS niet kan testen voor 3 tot 6 maanden na het gevaarlijke contact. Die vrouw moet nu doodsangsten uitstaan naast een flinke shock en psychisch trauma omwille van een groepsverkrachting. Ik ben reuzebenieuwd hoe je het zelf zou vinden als een aantal gettofiguren in jouw aars gaan peuteren met een mes aan je keel.

Dat nieuws moet voor jou tussen 'hou je meer van oesters, kreeft of mosselen', 'forumquiz' of 'gisteren da struikelend wijf op vt4 gezien ?'.

ondertekend,
Jazeker[/size]

Citaat:

Dat nieuws moet voor jou tussen 'hou je meer van oesters, kreef of mosselen', 'forumquiz' of 'gisteren da struikelend wijf op vt4 gezien ?'.

ondertekend,
Jazeker[/size]
[/edit]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 augustus 2005 om 02:05.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 06:58   #35
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ah ja... superieure mens... andere mensen die niet tot jou zootje racisten behoren zijn apen...
sukkelaar toch... wat heb jij persoonlijk gedaan om gelukkig uit een baarmoeder te voorschijn te komen in een van de betere delen van de wereld... heb jij daar verdienste door of aan????
dat zootje Vlaams Nationalistische Studenten heb ik bezig gezien in een pand aan een van de Ruien te Antwerpen waar destijds mijn zoon zijn kot had (er bestaan daar ook huisjesmelkers om studentenkoten te verhuren en beneden, gelijkvloers was er een "vergaderlokaal" van nationalistische studenten...
ze waren aan het vergaderen in een krot, gekleed als de ergste wilde apen met wat menselijke voddenkleren aan, zat als geen andere, met een taaltje dat gelukkig apen niet kunnen brabbellen...

en wat die studente betreft... men gaat niet op wandel in een achtergestelde buurt waar mensen wonen die eeuwen lang in hun mens zijn vernederd en geterroriseerd werden... daar vind je altijd wel iemand die zijn afkeer voor het vroegere dominerend ras uit door verwerpelijke maar in hun situatie begrijpelijke daden...

ik ben vroeger eens in Z.A. geweest voor mijn beroep en men wilde ons Soweto tonen... ik ging niet mee omdat ik niet als een superieure blanke wil paraderen door verpauperde wijken waar mensen nauwelijks een menselijk leven gegund wordt...

dus "jongere" van de Vlaamse St**k, ik denk dat eerder jullie misprijzen verdienen...
Oud 21 augustus 2005, 09:10   #36
Aereal
Burger

Standaard

Als je de rollen nu eens omdraait.
Er wordt in Vlaanderen een negerin verkracht door vijf blanken; dat zou voorpagina nieuws zijn! Maar nu maakt het niet uit of een landgenote verkracht is in Zuid-Afrika...
Oud 21 augustus 2005, 11:00   #37
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Er wordt in Vlaanderen een negerin verkracht door vijf blanken; dat zou voorpagina nieuws zijn! Maar nu maakt het niet uit of een landgenote verkracht is in Zuid-Afrika...
In Vlaanderen zal geen negerin verkracht worden, even Zwarte Spion quoten:

Dus de kansen dat een negerin verkracht wordt is eerder klein. Het zal wel eigen volk eerst worden.[edit]
[size=1]After edit by Towelie030981 on 21-08-2005 at 12:00
Reason:

Citaat:

Dus de kansen dat een negerin verkracht wordt is eerder klein. Het zal wel eigen volk eerst worden.[/size]

Citaat:

Dus de kansen dat een negerin verkracht wordt is eerder klein.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 21 augustus 2005 om 11:00.
Oud 21 augustus 2005, 13:32   #38
Aereal
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981

Dus de kansen dat een negerin verkracht wordt is eerder klein. Het zal wel eigen volk eerst worden.
Of gewoon niet. Ik heb nog geen enkel bericht gelezen over een groepsverkrachting waar de daders blanken waren. In Nederland zijn zulke groepsverkrachtingen namelijk mode onder de allochtone jongeren. Zo hoort het om je 'sletje' te delen met je 'matties'.
Oud 21 augustus 2005, 13:55   #39
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Of gewoon niet. Ik heb nog geen enkel bericht gelezen over een groepsverkrachting waar de daders blanken waren. In Nederland zijn zulke groepsverkrachtingen namelijk mode onder de allochtone jongeren. Zo hoort het om je 'sletje' te delen met je 'matties'.
Mmm, de invloed van de hiphop"cultuur". Laatst een reportage over gezien, van hoe jongeren over sex denken, hun inspiratie was hiphop videoclips en porno, dan weet je het wel.
Oud 21 augustus 2005, 15:46   #40
Aereal
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Mmm, de invloed van de hiphop"cultuur". Laatst een reportage over gezien, van hoe jongeren over sex denken, hun inspiratie was hiphop videoclips en porno, dan weet je het wel.
Het is al hiphop (en automatisch ook negers) wat de klok slaagt tegenwoordig. Dan verschiet ik ook niet van hun visie over sex. Een vrouw is een 'bitch' en een 'ho' waarmee je kan doen wat je wil. En daarbij komt dan nog eens de verheerlijking van vuurwapens en drugs.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be