![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
nog iets over die 'nazi-uniforms'. Dat is het VNJ, dat net zoals de scouts van pakweg 10 jaar terug in correct uniform de weide opstapte en een mooie show opvoerde. Het VNJ met de nazi's vergelijken is zoals appelen met peren. Trouwens, omdat mensen zich kaal scheren zijn ze 'nazi's'? discriminatie op basis van kapsel ofwat? U gebruikt maar al te snel het woordje nazi. Dit zorgt voor: *uitholling en vervaging van de oorspronkelijke betekenis *hiermee gepaard gaande verdwijning van het besef wat dit (geschiedkundig) betekend heeft *onterechte beschuldigingen. Flaminganten die de wake bijwonen heb ik verscheidene keren voor nazi's weten te beschuldigen. Dit is pertinent ONWAAR, of u vindt VVB, VNZ, TAK, KVHV, NVA, en andere organisaties nazistisch natuurlijk. *het in het belachelijke trekken door de beschuldigende partij, namelijk uzelf, want u verliest hiermee alle geloofwaardigheid. *misbruiken van oorlogsleed voor vuile politieke spelletjes. Wat een respect voor die 'miljoenen Joodse doden' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() De nazi verwijten komen niet enkel van Belgicisten ( niet allemaal ) maar ook van andere zo noemtmijn cdh burgemeester de flaminganten om de haverklap neonazies enzo en weigert zelfs vragen van het VB in de gemeenteraad te beantwoorden .
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn reactie zou dan zijn dat ik tegen die vent pertinent weiger Frans te spreken.
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vriendelijk? Heb jij een sterke zelfbeheersing zeg.
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo kwam één van de Hapart-brothers (die maffiaclan in Luik) ooit op de luchthaven en ik herkende hem niet direct. Ik vroeg dus, net zoals aan iedereen 'Nederlands, Francais, English? om te achterhalen welke taal mijnheer spreekt. Als antwoord kwam er op een niet echt vriendelijke manier het volgende uit: "Français, evidament!" (of het correct geschreven is weet ik niet en boeit me ook geen ene reet). Of een andere franstalige die weigerde te antwoorden op mijn vraag naar welke taal mijnheer sprak waarop ik vragen stelde in het Engels, waarop de man nors antwoord: "On ne parlent plus le français a Bruxelles?" waarop ik hem dan ook in zijn eigen taaltje te woord heb gestaan. Of de Waal die ooit een vraag stelde waarom ik NL-FR-ENG vroeg en niet FR-NL-ENG omdat volgens hem het frans voorop hoorde te komen in België, het hoeft ook niet te verwonderen dat de man niet al te gelukkig was met het feit dat ook in alle aankondigingen op de luchthaven het NL bovenaan staat (zoals het ook hoort in België). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb dan altijd zin om te antwoorden 'Ken ik u, mijnheer?' ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 22 augustus 2005 om 18:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Eigen berichtgeving: Vanuit het hiernamaals deelt Leon Degrelle mee: Ik heb het optreden van de twee BUB-bers gezien op de VRT en feliciteer de beide jongelui voor hun heraanknopen met de Belgische collaboratie van de Tweede Wereldoorlog!
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(Antoine de Saint-Exupéry)
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Spammer EN Franskiljon.
Tsk, tsk...
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Sweet.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Verspil toch niet zovéél tijd aan een marginaal clubje van Vlaamshatende puberventjes en franskiljonse advocaatjes. De reden waarom de BUB bestaat is simpelweg om ermee te lachen. 5 minuten BUB'ers bekijken en je lacht je kreupeler dan met de beste Britse Komedie aller tijden. B.U.B??? ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Breydel : 22 augustus 2005 om 23:05. |
|||||
![]() |
![]() |