Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2005, 23:49   #21
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Maar Abu Breydel, ge moet u niet zo op stang laten jagen .... hier, een foto van uw Hamas broeders om het allemaal weer goed te maken ...

U bent echt nog dommer dan ik dacht. Abu Hamza is trouwens een Egyptenaar die zijn ras in 1981 vermengde met een Britse volksverraadster en daardoor de Britse nationaliteit kréég. Als het aan mij lag werden zulke types standrechterlijk ge-executeerd of op ze'n minst gedeporteerd naar hun thuisland. U als Jood ben uiteraard gebonden aan de mensenrechtendiktaten die uw zionistische vrienden in Washington luid kakelen, zeker als er hier en daar een paar moslims werden opgekuist in Servië.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Breydel on 23-08-2005 at 00:50
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Maar Abu Breydel, ge moet u niet zo op stang laten jagen .... hier, een foto van uw Hamas broeders om het allemaal weer goed te maken ...

U bent echt nog dommer dan ik dacht. Abu Hamza is trouwens een Egyptenaar die zijn ras in 1981 vermengde met een Britse volksverraadster en daardoor de Britse nationaliteit kréég. Als het aan mij lag werden zulke types standrechterlijk ge-executeerd of op ze'n minst gedeporteerd naar hun thuisland. U als Jood ben uiteraard gebonden aan de mensenrechtendiktaten die uw zionistische vrienden in Washington luid kakelen, zeker als er hier en daar een paar moslims werden opgekuist in Servië.[/size]

[size=1]After edit by Breydel on 23-08-2005 at 00:50
Reason:

Citaat:

U bent echt nog dommer dan ik dacht. Abu Hamza is trouwens een Egyptenaar die zijn ras in 1981 vermengde met een Britse volksverraadster en daardoor de Britse nationaliteit kréég. Als het aan mij lag werden zulke types standrechterlijk ge-executeerd of op ze'n minst gedeporteerd naar zijn thuisland. U als Jood ben uiteraard gebonden aan de mensenrechtendiktaten die uw zionistische vrienden in Washington luid kakelen, zeker als er hier en daar een paar moslims werden opgekuist in Servië.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

U bent echt nog dommer dan ik dacht. Abu Hamza is trouwens een Egyptenaar die zijn ras in 1981 vermengde met een Britse volksverraadster en daardoor de Britse nationaliteit kréég. Als het aan mij lag werden zulke types standrechterlijk ge-executeerd of op ze'n minst gedeporteerd naar zijn thuisland. U als Jood ben uiteraard gebonden aan de mensenrechtendiktaten die uw zionistische vrienden in Washington luid kakelen, zeker als het hier en daar een paar moslims werden opgekuist in Servië.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Breydel : 22 augustus 2005 om 23:50.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 14:38   #22
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
U bent echt nog dommer dan ik dacht. Abu Hamza is trouwens een Egyptenaar die zijn ras in 1981 vermengde met een Britse volksverraadster en daardoor de Britse nationaliteit kréég. Als het aan mij lag werden zulke types standrechterlijk ge-executeerd of op ze'n minst gedeporteerd naar hun thuisland. U als Jood ben uiteraard gebonden aan de mensenrechtendiktaten die uw zionistische vrienden in Washington luid kakelen, zeker als er hier en daar een paar moslims werden opgekuist in Servië.
Salaam Abu Breydel, ach ja, of dat die kerel nu tot de egyptische tak van de brotherhood, de indonesische, de britse of de palestijnse club behoort doet er voor mij niet zo veel toe ... 't is maar een paspoort dat ook nog makkelijk vervalst kan worden ... ze hebben dezelfde vrienden en vijanden en zijn in mijn ogen dus 1 pot nat ... behoort u ook tot die pot, Abu Breydel?
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 18:31   #23
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

De Palestijnen zullen de joden in de tang nemen en ze terugdrijven naar hun werkelijke thuisstaat: de USA, waar geld en niets dan dat het respect voor anderen bepaalt.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 18:47   #24
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
De Palestijnen zullen de joden in de tang nemen en ze terugdrijven naar hun werkelijke thuisstaat: de USA, waar geld en niets dan dat het respect voor anderen bepaalt.
Maar Groot Bakkes zijn ondertiteltje is dan wel in het american
[And if I catch it coming back my way
I'm gonna serve it to you
And that aint what you want to hear
But thats what I'll do]

Eikel![edit]
[size=1]After edit by Pascal L. on 23-08-2005 at 19:48
Reason:

Citaat:
But thats what I'll do]

Eikel![/size]

[size=1]After edit by Pascal L. on 23-08-2005 at 19:48
Reason:

Citaat:
But thats what I'll do]
[/size]

Citaat:
Maar Groot Bakkes zijn ondertiteltje is dan wel in het american [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pascal L. : 23 augustus 2005 om 18:48.
Oud 23 augustus 2005, 19:26   #25
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Als nationalist is het vanzelfsprekend om solidair te zijn met het onderdrukte Palestijnse volk. De Joodse indringers moeten daar opkrassen en terugkeren naar hun eigen gebied: de Jewnited States of America. Vele van die burgerlijk rechtsen die zichzelf Vlaams nationalistisch noemen, maar zij steunen wel de imperialistische JewSA, die hun wil en invloed wereldwijd willen doordrijven en volkeren onder hun gezag willen plaatsen. Mooie "nationalisten" zijn dat.

De echte Vlaams nationalisten waren zondag te vinden op de IJzerwake. Het overgrote deel van de mensen die ik daar gesproken heb hebben dezelfde stellingname dan ik tegenover de JewSA of Israël. Burgerlijk rechtsen die zichzelf "Vlaams nationalist" noemen en die meeheulen met de zionistische vijand waren er niet of nauwelijks zondag.
Om voor eens en voor altijd vrije uniculturele volkeren en continenten te hebben op deze aardbol: slechts één oplossing en dat is de vernietiging van de Jewnited States of America. (helaas is mijn vorige topic hieromtrend door de moderatie verwijderd) ! Met vernietiging bedoel ik dan de vernietiging van de Amerikaanse staat en het regime, uiteraard niet van het Amerikaanse volk. Amerika kan dan opnieuw worden opgebouwd met een isolationistisch bewind die zich enkel bemoeid met hun eigen volk en staat ![edit]
[size=1]After edit by max4westland on 23-08-2005 at 20:27
Reason:

Als nationalist is het vanzelfsprekend om solidair te zijn met het onderdrukte Palestijnse volk. De Joodse indringers moeten daar opkrassen en terugkeren naar hun eigen gebied: de Jewnited States of America. Vele van die burgerlijk rechtsen die zichzelf Vlaams nationalistisch noemen, maar zij steunen wel de imperialistische JewSA, die hun wil en invloed wereldwijd willen doordrijven en volkeren onder hun gezag willen plaatsen. Mooie "nationalisten" zijn dat.

De echte Vlaams nationalisten waren zondag te vinden op de IJzerwake. Het overgrote deel van de mensen die ik daar gesproken heb hebben dezelfde stellingname dan ik tegenover de JewSA of Israël. Burgerlijk rechtsen die zichzelf "Vlaams nationalist" noemen en die meeheulen met de zionistische vijand waren er niet of nauwelijks zondag.
Om voor eens en voor altijd vrije uniculturele volkeren en continenten te hebben op deze aardbol: slechts één oplossing en dat is de vernietiging van de Jewnited States of America. (helaas is mijn vorige topic hieromtrend door de moderatie verwijderd) ! Met vernietiging bedoel ik dan de vernietiging van de Amerikaanse staat en het regime, uiteraard niet van het Amerikaanse volk. Amerika kan dan opnieuw worden opgebouwd met een isolationistisch bewind die zich enkel bemoeid met hun eigen volk en staat ![/size]

Om voor eens en voor altijd vrije uniculturele volkeren te hebben op deze aardbol: slechts één oplossing en dat is de vernietiging van de Jewnited States of America. (helaas is mijn vorige topic hieromtrend door de moderatie verwijderd) ! Met vernietiging bedoel ik dan de vernietiging van de Amerikaanse staat en het regime, uiteraard niet van het Amerikaanse volk. Amerika kan dan opnieuw worden opgebouwd met een isolationistisch bewind die zich enkel bemoeid met hun eigen volk en staat ![/size]
[/edit]

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 augustus 2005 om 19:27.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 20:13   #26
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland
De Joodse indringers moeten daar opkrassen en terugkeren naar hun eigen gebied: de Jewnited States of America !
Volgens mij komen de Joden helemaal niet uit de Verenigde Staten! Bronnen?[edit]
[size=1]After edit by Pascal L. on 23-08-2005 at 21:14
Reason:

Citaat:
De Joodse indringers moeten daar opkrassen en terugkeren naar hun eigen gebied: de Jewnited States of America !
Volgens mij komen de Joden helemaal niet uit de Verenigde Staten! Bronnen?[/size]

Citaat:
Volgens mij komen de Joden helemaal niet uit de Verenigde Staten! Bronnen?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pascal L. : 23 augustus 2005 om 20:14.
Oud 23 augustus 2005, 20:15   #27
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij komen de Joden helemaal niet uit de Verenigde Staten! Bronnen?
Het schijnt grappig bedoelt.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 23:52   #28
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij is Russisch -na Hebreeuws- de tweede taal van Israel. Het grootste deel van de Joden in Israel komt dan ook uit Oost-Europa, en niet uit de VS. Je kan zeggen dat de Israeli met hun 50-jarige staat veel onheil hebben veroorzaakt, maar deportatie naar de VS is een straf die je geen enkele meercellige toewenst.
Bovendien woonde al een heel deel van de huidige Israelische joden (ik dacht zowat 1/3e) in Israel (toen Palestina) vóór 1948.

Voor mij is het simpel: de Israeli kunnen hun staat in het Middel-Oosten behouden. Maar dan moeten ze zich volledig terugtrekken uit de Westelijke Jordaanoever. Op hun eigen gebied mogen ze uitsteken wat ze willen. Als die jongens graag muren bouwen, dan doen ze dat maar op hun eigen gebied.
De Palestijnen moeten een soevereine Palestijnse staat kunnen uitbouwen. Aangezien de VS er voor zorgt dat Israel over genoeg geld beschikt om zijn eigen staat uit te bouwen, is het de plicht van Europa om hetzelfde te doen met Palestina.

De Israeli vragen weg te trekken uit het officiële Israel zou zoiets zijn als vragen aan de Walen om te verhuizen naar Frankrijk. Kwatsj dus...
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 23:56   #29
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
8)
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 23:58   #30
Ambiorix

Standaard

Citaat:
men bedoelt hiermee al de Joden in de VS (en dat zijn er toch een pak) en hun invloed in het Witte Huis. Als Israël niet zou zijn opgericht, zou de VS het land zijn met de grootste Joodse concentraties en vooral invloeden.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 23:59   #31
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk niet. Joden verzieken als vreemdelingen al eeuwen in allerlei steden in Europa (en ver erbuiten) de samenleving. Vandaar ook dat er doorheen de eeuwen regelmatig opstoten van antisemitisme zijn geweest. Yankeeland is een immigratieland dus kunnen de joden allemaal naar daar, ze zijn er tenslotte al met meer dan in pisraël zelf.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 01:54   #32
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Joden verzieken als vreemdelingen al eeuwen in allerlei steden in Europa (en ver erbuiten) de samenleving. Vandaar ook dat er doorheen de eeuwen regelmatig opstoten van antisemitisme zijn geweest.
Ah, Ik vroeg mij al lang af waarom Europeanen tweeduizend jaar aan een stuk de joden gemarteld en vermoord hebben. Amaai, het moeten echt wel klootzakken zijn geweest dat ze dat allemaal verdienden Guderian! Seg, gij begrijpt precies wel wat van die dingen. De joden verziekten dus de Europese samenlevingen en moesten daarom gemarteld worden. Maar wat hadden die 1500000 joodse kinderen gedaan die vergast werden in WO II, dat begrijp ik nog altijd niet zo goed? En leg me dan ook ineens eens uit waarom gij een nazi naam als nick kiest? Sind sie vielleicht krapuul?[edit]
[size=1]After edit by Pascal L. on 24-08-2005 at 03:06
Reason:

Citaat:
Joden verzieken als vreemdelingen al eeuwen in allerlei steden in Europa (en ver erbuiten) de samenleving. Vandaar ook dat er doorheen de eeuwen regelmatig opstoten van antisemitisme zijn geweest.
Ah, Ik vroeg mij al lang af waarom Europeanen tweeduizend jaar aan een stuk de joden gemarteld en vermoord hebben. Amaai, het moeten echt wel klootzakken zijn geweest dat ze dat allemaal verdienden Guderian! Seg, gij begrijpt precies wel wat van die dingen. De joden verziekten dus de Europese samenlevingen en moesten daarom gemarteld worden. Maar wat hadden die 1500000 joodse kinderen gedaan die vergast werden in WO II, dat begrijp ik nog altijd niet zo goed? En leg me dan ook ineens eens uit waarom gij een nazi naam als nick kiest? Sind sie vielleicht krapuul?[/size]

[size=1]After edit by Pascal L. on 24-08-2005 at 03:05
Reason:

Citaat:
Ah, Ik vroeg mij al lang af waarom Europeanen tweeduizend jaar aan een stuk de joden gemarteld en vermoord hebben. Amaai, het moeten echt wel klootzakken zijn geweest dat ze dat allemaal verdienden Guderian! Seg, gij begrijpt precies wel wat van die dingen. De joden verziekten dus de Europese samenlevingen en moesten daarom gemarteld worden. Maar wat hadden die 1500000 joodse kinderen gedaan die vergast werden in WO II, dat begrijp ik nog altijd niet zo goed? En leg me dan ook ineens eens uit waarom gij een nazi naam als nick kiest?[/size]

[size=1]After edit by Pascal L. on 24-08-2005 at 03:04
Reason:

Citaat:
Ah, Ik vroeg mij al lang af waarom Europeanen tweeduizend jaar aan een stuk de joden gemarteld en vermoord hebben. Amaai, het moeten echt wel klootzakken zijn geweest dat ze dat allemaal verdienden Guderian! Seg, gij begrijpt precies wel wat van die dingen. De joden verziekten dus de Europese samenlevingen en moesten daarom gemarteld worden. Maar wat hadden die 1,5 miljoen kinderen gedaan die vergast werden in WO II, dat begrijp ik nog altijd niet zo goed? En leg dan ook ineens eens uit waarom gij een nazi naam als nick kiest?[/size]

Citaat:
Ah, Ik vroeg mij al lang af waarom Europeanen tweeduizend jaar aan een stuk de joden gemarteld en vermoord hebben. Bedankt voor de verduidelijking.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pascal L. : 24 augustus 2005 om 02:06.
Oud 24 augustus 2005, 11:27   #33
VBdeGROOTSTE
Banneling

VBdeGROOTSTE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk niet. Joden verzieken als vreemdelingen al eeuwen in allerlei steden in Europa (en ver erbuiten) de samenleving. Vandaar ook dat er doorheen de eeuwen regelmatig opstoten van antisemitisme zijn geweest. Yankeeland is een immigratieland dus kunnen de joden allemaal naar daar, ze zijn er tenslotte al met meer dan in pisraël zelf.
zo is het!
VBdeGROOTSTE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 16:42   #34
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
But thats what I'll do]

Eikel!
Hey Pascal,

Als ik dat liedje goed vind is dat mijn zaak he klootzak. Als u muziek van Wagner goed vindt, bent u daarom nog geen anti-semiet. Omdat u Charlie Chaplin een goed komiek vindt, bent u nog geen communist.
Dat heet rationeel denken, iets wat u misschien iets meer zou moeten doen.

BTW: staat die L. nu voor loser, lul, luiaard?
Oud 24 augustus 2005, 16:53   #35
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:

Joden hebben geen thuisland meer sinds ze uit Israël verdreven werden (een lap grond die ze zoveel duizend jaar geleden trouwens ook van andere volkeren gerat hebben!).
Maar Amerika is toch van niemand meer sinds men de Indianen op een bijzonder wrede manier gedecimeerd heeft.
Oud 24 augustus 2005, 16:58   #36
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Het schijnt grappig bedoelt.
Erger is dat veel bijdragen in deze thread ernstig bedoeld zijn.
Oud 24 augustus 2005, 17:29   #37
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
²
Oud 24 augustus 2005, 17:48   #38
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Klopt !

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 17:54   #39
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is echt zo typisch en herkenbaar. Dit soort onzin zou naar mijn mening meteen herkend moeten worden, dat moeten de Europeanen wel wijzer zijn geworden.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 17:57   #40
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VBdeGROOTSTE
zo is het!
Zo is het niet !
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be