![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Bush had trouwens geen circus nodig. Gewoon zijn beleid verdedigen en af en toe wat Kerry-kronkels weerleggen was genoeg.
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Kerry had geen enkel feit aan zijn kant. Alles opsommen wat misgaat in een oorlog en de leiding de schuld geven is gemakkelijk. Die oorlog kwam er zowiezo aan. Met Bush of Al Gore (nog zo'n portret), die aanslagen op de VS waren zowiezo gepleegd en dan had eender welke president de oorlog tegen terreur verklaard. Clinton heeft in een speech bij zijn uittreden als president zelf gezegd dat de oorlog van de 21ste eeuw de oorlog tegen terrorisme ging worden. Een andere president had dan ook besloten o.a. het iraakse baath-regime doelwit nr 1 of 2 of 3 te dopen. Iraq was dan ook bezet geweest zonder Bush. Alleen Kerry zou Heel het amerikaans leger de bergen van afganistan insturen, bin laden zoeken, ook al zit die misschien in een ander land, daar in luttele tijd een modelstaat ontplooien, vervolgens van daar uit de brave buurlanden vriendelijk verzoeken om lief te zijn om dan onmiddelijk op te krassen en op die manier de terreur de wereld uit helpen. Geniaal.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De V.S is gewoon een walgelijk land op zich. Een walgelijke decadente spin-off van de Europese beschaving gebouwd op de macht van banken en holdings.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De goedmenende president Johnson bijvoorbeeld is in Vietnam moreel,fysiek en politiek ten onder gegaan,in een onbenullig landje tegenover een tegestander die zelfs ongevoelig leek te zijn voor militaire nederlagen en stapels lijken...... De VS is archie-slecht in "beperkte" oorlogsvoering ter verdediging van hogere "morele grond" (propagandagewijs dan ![]() Oorlog voer je kompleet,onbeperkt en tot een duidelijk einde,of helemaal niet.... De huidige bende neocons in Washington denkt daar anders over,oorlog is een "investering" in de vrije markt en de democratie,en de VS-strijdkrachten zijn de benodigde produktiemiddelen en gereedschappen daartoe. Handig is dat een meerderheid der VS-staatsburgers om allerlei redenen verkiest niet te stemmen,en dus geen modererende invloed kan uitoefenen........ze krijgen wat ze wilden dus..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Volgens mij heeft MiSTa SCienTiST zichzelf hervonden via die link [uit zijn eerste post]. Dit is al de 2e keer dat hij 'm aanhaalt. Met een compleet andere titel.
Is hier nu op zijn plaats: [size=4]Wat je zegt ben je zellûf[/size] ?
![]() |
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En de titel heeft te maken met de tekst. Andere tekst andere titel. ![]() Ik heb nergens dezelfde tekst gepost met een andere titel. Volgens mij kan u zich niet vinden in zulke teksten.
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan mijnheer wetenschapper:
It is just you.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister-President
|
![]() ik versta eigenlijk niet waarom de democraten links en de republikeinen rechts zouden zijn, het enigste dat je kan zeggen is dat de republikeinen ultra conservatief zijn en de democraten conservatief tot licht progressieve neigingen hebben.
Op economisch vlak zou ik de republikeinen toch niet rechts durven noemen hoor, ze mogen dan wel anti-union zijn, van handelsoorlogen en monopolies in stand houden weten ze alles (ze worden er dan ook goed voor betaald)[edit] [size=1]Edit:[/size]
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 27 augustus 2005 om 12:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat ons zeggen: in de VS heb je rechts-conservatief, en conservatief-rechts.
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.washingtonpost.com/wp-srv...fthefallen.htm en welk verhaal heeft de overheid voor die ouders? You died for a noble couse ... right ... ouders van militairen blijven dit niet slikken ... Bush zijn populariteit is niet voor neits gedaald tot een historisch laagetepunt. http://www.msnbc.msn.com/id/8948678/
![]() |