![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Verhofstadt & Co. afvoeren? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
23 | 88,46% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,54% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker niet, het siert u , kritiek te kunnen geven als die terrecht is. In 't begin, ik spreek van het allereerste Guy jaar, had ik ook nog iets of wat vertrouwen in hem, ik ben wel gene VLD er, maar kom, ik wou hem een kans geven om iets goed te doen. Maar die kans was rap verkeken... Heel da circus met die groenen, visa schandalen, (waar hij als dernier wel niks aan kon doen, maar hij had toch een voorbeeld kunnen stellen door dit alles sterk te veroordelen en de schuldigen te laten straffen... ) enz... enz... Maar het laten veroordelen door het blok bij een "geschikte rechtbank" en het door de strot rammen van het vreemdelingenstemrecht, heeft hij er voorgoed gelegen, voor mijn part mag hij in de diepste donkere hoek van de hel wegrotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is de Dernier hé, Di Rupo is premier, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om nog wa meer twijfelaars over de vlaams blok streep te trekken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() PS...Parti de Sexe...staat niet mis bij Di Rupo hé?
![]()
![]() |
#25 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 24 augustus 2005 om 15:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij was de emmer daarvoor al overgelopen, maar dat heeft hem in mijn ogen nog lager laten vallen dan ge eigenlijk kunt vallen. Die vent verloochent puur zijn eigen princippes, Ofwel zijn zijn pricippes de burgermanifesten, ofwel zijn ze dat helelmaal niet maar heeft hij ze geschreven in de intentie kiezersbedrog te plegen. In beide gevallen is het een smerige opportunist en liegebeest ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ditto. Vooral dat eerste heeft er voor gezorgd dat ik nu al kan zeggen dat ik nooit ofte nooit meer op een van de 'democratische' partijen zal stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |