Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2005, 09:12   #21
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Dus het weer wordt meestal niet nauwkeurig voorspeld?

Goh, nog een geluk dat ik dit forum heb. Anders zou ik dat dus allemaal niet geweten hebben.

Ik ga even een prentje van een open deur zoeken op Google.
_________

Google is meer in trek dan een open deur, de laatste dagen, dat bewijst hoe slecht het weer weer is. Dat terwijl ze voortdurend opklaringen verklaren.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by eno2 on 27-08-2005 at 10:13
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Goh, nog een geluk dat ik dit forum heb. Anders zou ik dat dus allemaal niet geweten hebben.

_________

Google is meer in trek dan een open deur, de laatste dagen, dat bewijst hoe slecht het weer weer is. Dat terwijl ze voortdurend opklaringen verklaren.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

_________

Google is meer in trek dan een open deur, de laatste dagen, dat bewijst hoe slecht het weer weer is. Dat terwijl ze voortdurend opklaringen verklaren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door eno2 : 27 augustus 2005 om 09:13.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 19:14   #22
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Weerbericht op de radio. Op het einde "Aan de kust krachtige tot zeer krachtige wind"
Op dat moment reden we voorbij het vliegplein van Oostende. Die luchtzak (hoe heet dat ding officieel) hing slap naar beneden. Geen zuchtje wind.
Dat doet mij denken wat Armand Pien ooit ''presteerde'' in het programma van Lutgard Simons.
Op vrijdagvoormiddag konden luisteraars de weersomstandigheden vragen voor de streek waar ze in het weekeinde naar toe gingen. Die dag lag ik met mijn bootje te vissen op de Westerschelde bij een steeds meer aanwakkerende wind die bovendien nog uit NW richting kwam bij afgaand water. Na een tijdje begonnen de Nederlandse zenders scheepswaarschuwingen te geven van 7 bf. NW met rukken tot 8. Nu kwam er een vraag ter behandeling van een koppel dat met hun zeilboot vanuit Antwerpen naar Frankrijk wou varen met de vraag naar de windkracht op het water. Pien antwoorde doodleuk: '' niets in de weg, een zacht briesje van 2-3 bf, vertrek gerust''.
Hier moest hij het niet voorspellen maar gewoon de huidige toestand zeggen en NOG zat hij ernaast. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 27-08-2005 at 20:16
Reason:

Citaat:
Weerbericht op de radio. Op het einde "Aan de kust krachtige tot zeer krachtige wind"
Op dat moment reden we voorbij het vliegplein van Oostende. Die luchtzak (hoe heet dat ding officieel) hing slap naar beneden. Geen zuchtje wind.
Dat doet mij denken wat Armand Pien ooit ''presteerde'' in het programma van Lutgard Simons.
Op vrijdagvoormiddag konden luisteraars de weersomstandigheden vragen voor de streek waar ze in het weekeinde naar toe gingen. Die dag lag ik met mijn bootje te vissen op de Westerschelde bij een steeds meer aanwakkerende wind die bovendien nog uit NW richting kwam bij afgaand water. Na een tijdje begonnen de Nederlandse zenders scheepswaarschuwingen te geven van 7 bf. NW met rukken tot 8. Nu kwam er een vraag ter behandeling van een koppel dat met hun zeilboot vanuit Antwerpen naar Frankrijk wou varen met de vraag naar de windkracht op het water. Pien antwoorde doodleuk: '' niets in de weg, een zacht briesje van 2-3 bf, vertrek gerust''.
Hier moest hij het niet voorspellen maar gewoon de huidige toestand zeggen en NOG zat hij ernaast. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Op vrijdagvoormiddag konden luisteraars de weersomstandigheden vragen voor de streek waar ze in het weekeinde naar toe gingen. Die dag lag ik met mijn bootje te vissen op de Westerschelde bij een steeds meer aanwakkerende wind die bovendien nog uit NW richting kwam bij afgaand water. Na een tijdje begonnen de Nederlandse zenders scheepswaarschuwingen te geven van 7 bf. NW met rukken tot 8. Nu kwam er een vraag ter behandeling van een koppel dat met hun zeilboot vanuit Antwerpen naar Frankrijk wou varen met de vraag naar de windkracht op het water. Pien antwoorde doodleuk: '' niets in de weg, een zacht briesje van 2-3 bf.''
Hier moest hij het niet voorspellen maar gewoon de huidige toestand zeggen en NOG zat hij ernaast. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 27 augustus 2005 om 19:16.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be