![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Google is meer in trek dan een open deur, de laatste dagen, dat bewijst hoe slecht het weer weer is. Dat terwijl ze voortdurend opklaringen verklaren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 augustus 2005 om 09:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op vrijdagvoormiddag konden luisteraars de weersomstandigheden vragen voor de streek waar ze in het weekeinde naar toe gingen. Die dag lag ik met mijn bootje te vissen op de Westerschelde bij een steeds meer aanwakkerende wind die bovendien nog uit NW richting kwam bij afgaand water. Na een tijdje begonnen de Nederlandse zenders scheepswaarschuwingen te geven van 7 bf. NW met rukken tot 8. Nu kwam er een vraag ter behandeling van een koppel dat met hun zeilboot vanuit Antwerpen naar Frankrijk wou varen met de vraag naar de windkracht op het water. Pien antwoorde doodleuk: '' niets in de weg, een zacht briesje van 2-3 bf, vertrek gerust''. Hier moest hij het niet voorspellen maar gewoon de huidige toestand zeggen en NOG zat hij ernaast. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 27 augustus 2005 om 19:16. |
|||||
![]() |
![]() |