Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2005, 21:20   #21
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Toch een schone speech!!!
Oud 26 augustus 2005, 22:05   #22
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

in het rood staat veelal kritiek op het establishment omtrent haar behandeling van het VB. Nu, dit wil wat zeggen over de BUB als ze dit als 'ongepast' vinden in hun speeches.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 00:43   #23
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

ongepast in de context, eerder. Op een partijmeeting van Nationale Unie, en zelfs voor mijn persoonlijke mening, zou dit kunnen, maar niet voor een herdenking als deze.
Oud 27 augustus 2005, 07:36   #24
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Uitleg van Hans: "Dit is wel een BUB organisatie en wij hebben het hier voor het zeggen."
Typische praat van le Président-Fondateur, Hans I le Grand: "Wij hebben het hier voor het zeggen." De dictatoriale neigingen komen al boven!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 07:38   #25
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Rudy,

er was een persmap, met een agenda.
Een persmap... voor een herdenking waar nauwelijks 25 man (volgens de foto's), 30 man (volgens de krant), 50 (volgens de beweringen van de bubbels: waarom vinden we dan geen vijftig man op de foto's???) op aanwezig was.

Hilarisch gewoon!

Die bubbels toch, echte narren!
Oud 27 augustus 2005, 07:44   #26
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
We moeten toch oppassen met de unitaire plannen van bub hoor.

Oorspronkelijk bericht door Patriot!
Wie laatst lacht, best lacht. Onze triomf staat voor de deur en niks of niemand houdt ons nog tegen.
Hans I le Grand dacht waarschijnlijk tijdens zijn toespraak dat hij op het balkon van het koninklijk paleis stond...
Oud 27 augustus 2005, 08:07   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Er komt 53 man op af en nog zitten ze onder elkaar te bekvechten. Amai, het belgicisme leeft onder de mensen

Als de bub iets organiseert ter gelegenheid van 175 jaar Belgique is het idd stormlopen door 90% van de Belgen.
Oud 27 augustus 2005, 08:09   #28
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Als de bub iets organiseert ter gelegenheid van 175 jaar Belgique is het idd stormlopen door 90% van de Belgen.
En ik die dacht dat de foto's voor de Munt alleen het groepje vendelzwaaiers betrof...

Toen de bubbels immers de verder staande mensenzee wilden fotograferen, ging het fototoestel immers plotseling stuk.

Dus zijn er enkel foto's van de vendelzwaaiers...

Herinner je Halen!
Oud 27 augustus 2005, 08:12   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Toch een schone speech!!!
Maar ongewenst door de Hans die vond dat hij en zijn club het alleen voor het zeggen moesten hebben.
Oud 27 augustus 2005, 08:23   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
En ik die dacht dat de foto's voor de Munt alleen het groepje vendelzwaaiers betrof...

Toen de bubbels immers de verder staande mensenzee wilden fotograferen, ging het fototoestel immers plotseling stuk.

Herinner je Halen!
Ach, zelfs waar men wereldrekords wilden breken daagde geen tiende van het benodigde aantal op.
175jaar Belgique werd één grote flop maar toch zullen de bubbeltjes het allemaal ongegeneerd als grote successen blijven verkopen. Dit terwijl voor Vlaamse bijeenkomsten, die bovendien enkel op negatieve commentaar kan rekenen in de media, steevast duizende Vlamingen het slechte weer voor trotseren.

Blijkbaar ziet de bub geen verschil tussen de duizende aanwezigen op een propvolle, modderige weide in een uithoek van Vlaanderen en de 'volksmassa' van 30 man die, hoog en droog, de Stomme van Portici kwam herdenken in hartje Bruxelles.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Knuppel on 27-08-2005 at 09:24
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Herinner je Halen!
Ach, zelfs waar men wereldrekords wilden breken daagde geen tiende van het benodigde aantal op.
175jaar Belgique werd één grote flop maar toch zullen de bubbeltjes het allemaal ongegeneerd als grote successen blijven verkopen. Dit terwijl voor Vlaamse bijeenkomsten, die bovendien enkel op negatieve commentaar kan rekenen in de media, steevast duizende Vlamingen het slechte weer voor trotseren.

Blijkbaar ziet de bub geen verschil tussen de duizende aanwezigen op een propvolle, modderige weide in een uithoek van Vlaanderen en de 'volksmassa' van 30 man die, hoog en droog, de Stomme van Portici kwam herdenken in hartje Bruxelles.[/size]

[size=1]After edit by Knuppel on 27-08-2005 at 09:24
Reason:

Citaat:

Herinner je Halen!
175jaar Belgique werd één grote flop maar toch zullen de bubbeltjes het allemaal ongegeneerd als grote successen blijven verkopen. Dit terwijl Vlaamse bijeenkomsten, die bovendien enkel op negatieve commentaar kan rekenen in de media, steevast duizende Vlamingen het slechte weer voor trotseren.

Blijkbaar ziet de bub geen verschil tussen de duizende aanwezigen op een propvolle, modderige weide in een uithoek van Vlaanderen en de 'volksmassa' van 30 man die, hoog en droog, de Stomme van Portici kwam herdenken in hartje Bruxelles.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Herinner je Halen!
Ach, zelfs waar men wereldrekords wilden breken daagde zelfs geen tiende van het benodigde aantal op.
175jaar Belgique werd één grote flop maar toch zullen de bubbeltjes het allemaal ongegeneerd als grote successen blijven verkopen. Dit terwijl Vlaamse bijeenkomsten, die bovendien enkel op negatieve commentaar kan rekenen in de media, steevast duizende Vlamingen het slechte weer voor trotseren.

[/edit]

Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 augustus 2005 om 08:24.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 08:32   #31
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:

Blijkbaar ziet de bub geen verschil tussen de duizende aanwezigen op een propvolle, modderige weide in een uithoek van Vlaanderen en de 'volksmassa' van 30 man die, hoog en droog, de Stomme van Portici kwam herdenken in hartje Bruxelles.
Sinds wanneer zijn Vlaamse Nazi's mensen?
Oud 27 augustus 2005, 08:42   #32
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijkbaar ziet de bub geen verschil tussen de duizende aanwezigen op een propvolle, modderige weide in een uithoek van Vlaanderen en de 'volksmassa' van 30 man die, hoog en droog, de Stomme van Portici kwam herdenken in hartje Bruxelles.
Eigenlijk goed dat ze zo'n acties houden. Dan zien we eens hoe hun beweringen over die duizenden leden aan geen kanten klopt. Er werd immers een oproep verstuurd waarin werd opgeroepen om massaal af te komen.

Blijkbaar reageerden er nauwelijks 25 mensen. Nu ja, daar moeten we nog eens de opperbubbel en zijn paladijnen alsook "erebubbel" Vermaut (Viel het amateuristische van het verband u ook al niet op? En nogal merkwaardig dat hij nu een verband aan heeft terwijl hij dat in het interview op WTV - ook na de IJzerwake - helemaal niet had.) van af halen.

Wat blijft er dan nog over? Bijna niets. En dat van die duizenden leden...
Oud 27 augustus 2005, 08:47   #33
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Uit uw veelvuldige posts over een volgens u non-evenement blijkt alleen maar uw grote frustratie, VDB.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 08:52   #34
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Uit uw veelvuldige posts over een volgens u non-evenement blijkt alleen maar uw grote frustratie, VDB.
Hahaha! Neen, ik vind het juist heel plezierig. Eerst een reeks bombastische berichten over hoe het belgicisme zal overwinnen en hoe de meerderheid van de Belgen achter jullie unitaire prikballon staat, alsook de mededelingen over de grote aanhang van de BUB (en niet te vergeten: het fantastisch aantal - duizenden - leden).

Dan die afknapper: nauwelijks een handjevol mensen aan de Munt (ondanks een oproep gestuurd naar de bubbelleden) waarvan een deel trouwens tot de "partij"kern behoorde.

Om je gewoon te bescheuren van het lachen!

Daarom: bubbels, blijf toch op dit forum! Jullie zijn echt een bron van plezier, van ontspanning en van gelach! Houden zo!
Oud 27 augustus 2005, 09:11   #35
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

België? Barst!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 09:48   #36
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Typische praat van le Président-Fondateur, Hans I le Grand: "Wij hebben het hier voor het zeggen." De dictatoriale neigingen komen al boven!

Hansje doet me denken aan de president van Turkmenistan, onze vriend [size=-1]Niyazov.[/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 09:59   #37
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Vecht die ook tegen separatisten?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 10:36   #38
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Hansje doet me denken aan de president van Turkmenistan, onze vriend [size=-1]Niyazov.[/size]
Mij eerder aan Bokassa. Dezelfde grootheidswaanzin. Hier opperbubbel Hans, Glorierijk Leider van het Grote Belgische Rijk (Noord-Brabant, Nederlands-Limburg, Zeeuws-Vlaanderen, Luxemburg en natuurlijk ook delen van het Rijngebied ingelijfd bij het "Vaderland"), op zijn troon:

Oud 27 augustus 2005, 13:44   #39
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Toch zonde dat de waarheid (lees mijn speech in de eerste posting in de thread) niet mag gezegd worden, hé?

Ik had gedacht dat de BUB, als nieuwe partij, toch los zou staan van de oude politieke traditie, maar ik heb verkeerd gedacht!

Goed dat ik geen lid van hun partij ben geworden, want anders moest ik een nieuwe partij beginnen en dan was ik helemaal een 'tafelspringer' geworden!

DIRECTE DEMOCRATIE, ZONDER DWANG NU!!!!!!![edit]
[size=1]After edit by Rudy Van Nespen on 27-08-2005 at 14:45
Reason:

Toch zonde dat de waarheid (lees mijn speech in de eerste posting in de thread) niet mag gezegd worden, hé?

Ik had gedacht dat de BUB, als nieuwe partij, toch los zou staan van de oude politieke traditie, maar ik heb verkeerd gedacht!

Goed dat ik geen lid van hun partij ben geworden, want anders moest ik een nieuwe partij beginnen en dan was ik helemaal een 'tafelspringer' geworden!

DIRECTE DEMOCRATIE, ZONDER DWANG NU!!!!!!![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

DITECTE DEMOCRATIE, ZONDER DWANG NU!!!!!!![/size]
[/edit]

De enige constante is verandering...

Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 27 augustus 2005 om 13:45.
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 15:59   #40
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Het was dan ook een partijmeeting. Iedereen was vrij om te komen, maar toespraken enkel door BUB'ers. Case closed.

Of valt U ook VB-congressen binnen met de eis om ook te mogen speechen?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be