![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allemaal geen argumentatie he chipie en cachflow - zo kan je de inhoudelijkheid altijd uit de weg gaan natuurlijk[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2005 om 12:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() cashflow's natte droom van slavernij en het leedvermakelijk kijken ernaar gaat helaas voor hem nooit uitkomen.
daarom is hij zo triest en droevig, en soms wel een beetje boos ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Nu krijgt ge geld uitbetaald om niks te doen; met andere woorden het is interessanter om niets te doen, dan iets te doen. In het andere geval gaat ge iets moeten doen, om iets te krijgen. Ge steunt dus het (vrije) initiatief, de ondernemingszin en -bereidheid, ....
![]() |
![]() |
#24 | |||||
|
![]() Citaat:
Teneinde hun inkomsten te verzekeren hebben bakkers er dus belang bij dat de sociale zekerheid niet afgebouwd wordt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2005 om 13:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb uw uitspraken die van een dergelijke scheefgetrokken logica getuigen dat geen zinnig mens erop kan antwoorden, begroet met een lachende smiley.
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom er door het afbouwen van de rsz plots meer vraag zou zijn naar brood ? Of is de verhoging van de vraag dan niet noodzakelijk voor het bekomen van meer arbeidsplaatssen ? Ik heb nu wel geen economie gestudeerd - maar dit snap zelfs ik ?
Doe dus niet onnozel he turkje ![]() [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2005 om 13:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() allez zeg, turkje, cashflow en chipie, is dat nu zo moeilijk om king samen aan te kunnen?
hij veegt jullie alledrie op 'n hoopje. kom nu, jullie hebben toch gestudeerd enzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() daarom zijn er zo weinig bakker te dag vanvandaag ,hoe meer je aankoop hoe lager je u prijs kan stellen en een buurtbakker kan niet te zelfde hoeveelheid kopen als een grootwaren huis maar wie zegt dat het brood het zelfde is .
misschienmoeten we meer sneden eten om geen honger te hebben groeten Armoedevakbondin oprichting |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 30 augustus 2005 om 14:11. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
het is wat men noemt de mening van de man in de straat.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mitgard : 30 augustus 2005 om 14:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |||||
|
![]() met op de man te spelen haal je nog geen gelijk - het is eerder een teken van intellectuele zwakte.
- er zijn 45000 vacatures ( waarvan een gedeelte nep ) - er zijn ongeveer een half miljoen werklozen schafr de dop af en je hebt 450 000 mensen die mogen kreperen en eender welk loon zullen aanvaarden om in leven te kunnen blijven ( = een gigantische druk op de lonen van alle werkende mensen !) - en dit ondanks dat er ook veel slachtoffers vallen tegelijkertijd. Doordat de koopkracht van een aanzienlijk percentage van de bevolking daalt ( wegvalt ) zal er minder productie nodig zijn ( = minder jobs) simpele fundamentele logica - waarvoor je geen universiteit hoeft gedan te hebben[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2005 om 15:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
![]() pffff
met op de man te spelen haal je nog geen gelijk - het is eerder een teken van intellectuele zwakte. - er zijn 45000 vacatures ( waarvan een gedeelte nep ) - er zijn ongeveer een half miljoen werklozen schafr de dop af en je hebt 450 000 mensen die mogen kreperen en eender welk loon zullen aanvaarden om in leven te kunnen blijven ( = een gigantische druk op de lonen van alle werkende mensen !) - en dit ondanks dat er ook veel slachtoffers vallen tegelijkertijd. Doordat de koopkracht van een aanzienlijk percentage van de bevolking daalt ( wegvalt ) zal er minder productie nodig zijn ( = minder jobs) Door het druikken van de lonen van de arbeider zal de koopkracht nog afnemen ( gevolg - nog minder jobs ) - kortom een neerwaartse economische spiraal. simpele fundamentele logica - waarvoor je geen universiteit hoeft gedan te hebben[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2005 om 15:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moet ik het op een andere manier voor je duidelijk maken? OK dan:450000 werklozen, 45000 vacatures. Er zouden dus - volgens dezelfde ijzersterke logica, maar met even dezelfde foute premisses - voor elke vacature gemiddeld 10 sollicitatiebrieven van werklozen moeten toekomen...
![]() |
![]() |
#37 | |||||||
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2005 om 15:37. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Ik heb u daar van antwoord gediend. 3. Ge hebt duidelijk gemaakt dat ge dat antwoord niet snapt, en bent daarna over iets anders begonnen. Ik wil dus graag willen weten welk deel van het antwoord ge niet snapt, vooraleer dat ge wééral met dezelfde argumenten als daarvoor afkomt (anders blijven we de godganse dag in cirkelkes ronddraaien). Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |||||||||||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2005 om 15:49. |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |