![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik vind Opera OK. Leuke interface en snel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Opera is ongetwijfeld veel sneller...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een browser/surfmachine die gebruik maakt van de motor van IE?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Opera 8.5 nu volledig gratis (nu ook nederlandstalig)
tp://www.opera.com/download/index.dml?platform=windows&x=141&y=29 Commentaar over Opera vindt U hier: http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=49032 [size=4]"Internet Explorer veiliger dan Firefox"[/size] Opvallende conclusie Symantec-rapport http://www.zdnet.be/news.cfm?id=49010&mxp=122 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Symantec keek wel voornamelijk naar de hoeveelheid en niet naar de ernst van die lekken, als je de rapporten van Secunia leest krijg je toch een enigszins ander beeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarenboven is FF open-source dus kunnen fouten veel gemakkelijker gevonden worden(en dus ook opgelost). Patches voor veiligheidsproblemen verschijnen trouwens ietsje sneller bij FF dan bij IE.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Ik gebruik Google Chrome, snelste browser die er is. De extraatjes heb ik nog niet echt bekeken, maar die interesseren mij ook niet.
Binnenkort komt er ook het Chrome OS die op dezelfde engine is gebaseerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wantrouw Google net iets te erg om er ook nog mijn browser van te maken. Firefox is my friend, maar helaas wel zwaar (maar dan ook zo uitbreidbaar en veelzijdig) en helaas ook voor 80% gesponsord door Google.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 juli 2010 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Als je met firefox via google zoekt heb je het ook aan je been hoor.
Zelfs de beheerder van dit forum kan elke zoekopdracht van elke gebruiker op dit forum bijhouden als hij dat wilt. Alles wat je doet op het net kan worden bijgehouden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt om dit te melden aan een ingenieur informatica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Je standaard search engine op www.bing.com zetten hè
![]() Een voor de geïnteresseerden: Als je in de URL bar van Firefox iets intypt en op enter duwt, voordat je een URL uit de voorstellen van de awesomebar kiest, zal deze string woorden naar google gestuurd worden en krijg je resultaat. Wil je dat dit door bing gebeurd, doe het volgende: 1) typ about:config in de URLbar en druk enter, zeg oke bij de waarschuwing. 2) typ keyword.URL en dubbelklik 3) Vervand huidge waarde door http://www.bing.com/search?q=
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je oma kan er beter mee aan de slag dan wat je hier voorstelt. Bij installatie zal Firefox Google instellen als default gezien de Mozilla Foundation voor 80% is gesubsidieerd door Google. Voor wat, hoort wat, nietwaar? Waar ik me pas druk in kan maken in het installeren van toolbars in je browser (of het nu opera, Google, IE, ... is) door allerhande programma's ook al geef je expliciet aan dat je dat niet wil tijdens de installatie. Zulke programma's gaan er bij meteen af. Desnoods herformatteer ik het hele ding als ik merk dat er sporen achterblijven van die ondingen. Voor je het weet heb je zoveel toolbars in je browsers dat je surfruimte nog maar twee lijnen groot is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal wordt die vraag wel gesteld bij het installeren. De meest handige knop vind ik deze van spellingscontrole in de Google werkbalk.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 17 juli 2010 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Dat wordt allemaal gevraagd bij het installeren. Ik heb nooit last gehad van toolbars.
|
![]() |
![]() |