Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Welke keuze maakt u
Ik ben voor de bevrijding van Palestina en steun de nationalisten van de NPD 5 62,50%
Ik ben voor Bush en Sharon en steun de Antifa 3 37,50%
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2005, 17:10   #21
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Ik heb er spijt van zene.

Ik vraag vergiffenis

Het zijn niet de Orthodoxe Joden in Antwerpen die we moeten lastigvallen ...
alle, het is u vergeven ...
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 17:25   #22
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
HAHAHAhahahahaha... Idioten dus.
Maja, ik heb nog dommere mensen gezien zene. Ze hebben tenminste lef. Als er een Belg wordt gepest op school door een Marokkaan helpen ze wel .. Zo hoort het ook!

Op Turnhoutse baan ... Kapotlachen, als die Marokkanen mijn ruit hadden kapotgemaakt, had ik hun huis in brand gestoken ... Jullie hebben geen ballen.

You need people like me, so you can point your fucking fingers and say thats the bad guy!

Citaat:
Uiteraard, best te begrijpen. Ze kopiëren namelijk de skinhead-style maar daar zijn die laatsten niet echt gelukkig mee en de gabberkes krijgen dan ook wel eens op hun bakkes ervan.
Ze zijn tenminste niet marginaal. Ze weten iets over de geschiedenis. Je kunt ermee babbelen iets wat ik niet met iedereen kan doen.

Citaat:
Het feit dat je als Turk welkom ben bij hen, zegt al voldoende over hun idiotie-gehalte.
Wat men uiterlijk betreft, zie ik niet echt gelijk de andere Turken in België. Al noem ik men eigen een Turk. Ik ben en zal Turks blijven. Men ouders komen van de Zwarte Zee regio. Ik ben blanker (krijg elk jaar wel kleur maar na paar maanden zie ik er terug witter dan wit uit) dan meeste autochtonen.

Citaat:
Idd.
Eendracht maakt macht kameraad. Als jij mij kunt beloven dat er aan de onschuldige niet wordt geraakt, strijd ik mee met jullie!

Citaat:
Ocharme, die sukkelaars van turkskes... Toch raar dat niemand van de Turkse buurvolkeren goed met hen overeenkomt, tenzij misschien de Azeiri's die zelf halve Turken zijn.
We wachten op de redder. Buurvolkeren houden van de Turken wel maar niet van de Turkse staat.

Heel de wereld spreekt Turks. Ons geschiedenis is onze inspiratie .. Turken moeten verder schoppen...
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be