Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2005, 18:53   #21
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Nog zo'n goedgelovig schaap die denkt dat zijn donatie goed besteed zal worden. Kinderlijke naïviteit kan toch zo mooi zijn hé.
Geen cent voor de Yanks, de JewSA heeft kapitaal genoeg om zijn mensen te helpen.
Ik doe met mijn geld nog altijd wat ik zelf wil hé. Ik zal wel een 10tal pintjes minder drinken. Ik heb het ervoor over . Yanks moeten ook leven 8)
Oud 2 september 2005, 19:42   #22
Judge
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aereal
Bedankt voor de waarschuwing, Exodus.
Misschien toch beter nadenken over die waarschuwing. Obscure website-jes als dat zijn niet echte een goede bron!
Oud 2 september 2005, 19:47   #23
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard

Hoe meer je Exodus een racist en een fascist noemt, hoe prettiger hij dat vindt. Don't feed the trolls. De jongen verdient zoveel aandacht niet.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 20:13   #24
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Judge
Misschien toch beter nadenken over die waarschuwing. Obscure website-jes als dat zijn niet echte een goede bron!
zulke obscure websites tja daar moet de NWO maar iets aan doen .
Oud 2 september 2005, 20:14   #25
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Ik doe met mijn geld nog altijd wat ik zelf wil hé. Ik zal wel een 10tal pintjes minder drinken. Ik heb het ervoor over . Yanks moeten ook leven 8)
Natuurlijk doe je met je geld wat je wilt, maar mag ik het idioot vinden?
Je helpt er geen enkele Amerikaan mee, integendeel! Een deel van je geld zal gebruikt worden om het leven van onschuldige Amerikanen te controleren, een ander om ergens in een woestijn dood en verderf te zaaien.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 20:37   #26
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Het is racist. En ik neem dagelijks een douche dus zo vuil ben ik niet.

Gelieve een ticketje te nemen en jouw beurt af te wachten in de ondertussen ellenlange rij.
"Overigens, oproepen tot geweld, dat was toch niet toegelaten op Politics?!? "

Tuurlijk wel, het zijn Yank-burgers! (En neen, dat hebben ze bij McDonalds voorlopig nog niet in hun gamma aan "producten")
"Overigens, oproepen tot geweld, dat was toch niet toegelaten op Politics?!? "

Wie heeft er hier eerstdaags niet openlijk verklaard dat hij mij een kopje kleiner zou maken? Jij, Guderian.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 20:48   #27
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Hoe meer je Exodus een racist en een fascist noemt, hoe prettiger hij dat vindt. Don't feed the trolls. De jongen verdient zoveel aandacht niet.
Ik ben geen troll. Ik post mijn mening net zoals alle anderen. Als jij mij een troll noemt dan ben jij ook ene met al je draden over je oliepiek.

En ik heb geen nood aan aandacht, en de verwijten die men rondslingert zijn totaal ongegrond. Het feit is dat het rode kruis zijn eigen zakken vult en een NWO vehicel is, en dat je beter je geld aan kleinere organisaties geeft. Vele mensen die bij het rode kruis werken menen het natuurlijk goed, maar het is aan te top dat men de geldstromen beheert, en it's rotten at the top.
Oud 18 september 2005, 15:27   #28
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Negers spenderen financiële noodsteun in striptease clubs en aan luxe goederen

Citaat:
[size=4]Storm-relief money
spent at strip clubs
[/size][size=3]Police in Houston find misuse
of FEMA's $2,000 debit cards[/size]

On the heels of a report earlier this week that Atlanta area Katrina victims were using $2,000 debit cards to purchase luxury items like Louis Vuitton handbags, Houston police yesterday discovered the cards, provided by FEMA and the Red Cross, being used at local strip clubs.

The Houston Police Department just formed a task force to investigate the abuse of the cards, which were distributed to thousands of Katrina hurricane victims to provide for necessities, such as food, clothing and toiletries. On the first day, the police found the cards being used to buy beer while ogling exotic dancers.
[...]
The clerk at the Louis Vuitton store said: "There's nothing legally that prevents us from taking it, unfortunately – other than morally, it's wrong." The unnamed employee told the Daily News two women who had made purchases with the card each bought a signature monogrammed Louis Vuitton handbag in the $800 range.

Meanwhile, in Memphis, Tenn., residents told News Channel 3 they saw Hurricane Katrina survivors purchase designer jeans, high heels and purses with their $2,000 emergency debit cards. According to the report, one Katrina victim was spotted at a Cordova clothier buying stacks of $65 designer jeans. Another viewer reported spotting a survivor buying "over $700 in high heel shoes and purses" at a Memphis department store "while (her) younger children, most of them looked under the age of 3, looked like they haven't showered in weeks."
Bron
En dan maar klagen dat ze kansarm zijn.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2005, 22:00   #29
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Dat artikel wat Exodus postte was op feiten gebaseerd.Ik zou aanraden het te lezen;de cijfers erin te bekijken en zelfs de uitspraken van "Top Rode Kruismensen" omtrent de cijfers in $$ die weergegeven worden in dat artikel vooraleer men gaat verwijten.

Ik had laatst een gesprek met iemand die bij hoog en laag beweerde dat 1 van onze princessen (was het Astrid?) een kleine taak vervult bij het Rode Kruis en daar jaarlijks een schandalig bedrag voor wat ze doet (enkele x per jaar een lintje doorknippen-ik zeg maar wat) met x-aantal nullen voor in ontvangst neemt afkomstig van het geld dat mensen storten op de Rode Kruis rekeningen met de bedoeling diegenen in nood te helpen.

By the way;Exodus een racist of facist...laat me niet lachen.Wat een opmerkingen.
Hoe vaak heeft hij al niet gepost dat het volk in Amerika naar zijn menig door de elitaire leiders van Ameri-KKK-a wordt belogen en bedrogen?Dat je hem dan verwijt tegen "de Amerikaan" te zijn...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 15:02   #30
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

http://www.illuminati-news.com/red-cross.htm

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be