![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit legt meteen de vinger op de wonde in de Amerikaanse maatschappij: ze is geen samenleving, het is een oord van hyperindividualisme en hedonisme. Een 3e wereldland is beter af met een natuurramp dan Amerika. Daar waar volkeren solidair zijn onderling en met andere volkeren zitten de amerikanen nu met de wet van de jungle.
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
De rest van de wereld zou orde scheppen om eruit te raken. Hier profiteert men van de anarchie.
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Die arme negerkes toch, ze hebben zo'n honger dat ze zelfs sportschoenen ( liefst van een duur merk) en hifi's moeten stelen om op te kunnen eten. Toch triestig zo'n benarde situatie.
Gisteren nog een paar vette negerinnen door het water zien waggelen, ze zouden de lord dankbaar moeten zijn dat er geen eten is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en natuurlijk worden eerst de "dure" winkels geplunderd, hoe zoude zelf zijn als je arm bent opgegroeid in een land waar alles draaid om geld en waar de rijken altijd aan het langste eind trekken, de wet van de jungle maar dan met cash in plaats van kracht damn, moest er hier zich ooit zoiets voordoen ik zou ook snel op de hoek van de meir staan wachten hoor, en ik vermoed dat ik niet alleen zou zijn heb op cnn ook iets gehoord over een massa gevangenen die ontsnapt zijn, wapendepots die overvallen zijn en politie helicopters die beschoten worden, civil war...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De USA is 'gewoon' één grote groep import, uit alle delen van de wereld, met een aantal native verschoppelingen. Net als Australië.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Die soldaten behoren tot de National Guard (http://www.arng.army.mil/) en weet ge wat hun doel is? "Maintain properly equipped and trained units available for prompt mobelization for war, national emergency or otherwhise needed". Dat het leger gaat helpen met vanalles en nog wat is trouwens niet vreemd in de USA: een historische helpersclub van gewetensbezwaarden (zoals bij ons de Civiele Bescherming) bestaat er daar immers niet. Citaat:
Er is niks mis met een gezonde dosis kritiek, maar als een Neanderthaler inhakken op je ideologische tegenstander met argumenten die kant nog wal raken, associeer ik niet met gezond noch met kritiek.
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben bang dat die mensen beter begrijpen hoe gevaarlijk een orkaan kan zijn.. Dit is éénmalig voor NO, in elk geval voor de komende 30 a 40 jaar. Verwacht ik toch. NU zal er zoveel geld tegenaan gesmeten worden, dat heel NO tussen 2 betonnen muren komt te liggen Dat de 'natuurlijke' badkuip een 'kunstmatige' badkuip zal worden.. Lijkt me logisch, toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() AAAGHHAHAHAhahahahaha... Ik heb eerlijk gezegd leedvermaak! Het Grote Voorbeeld van de wereld, de Politieman die overal eens democratie gaat stichten (lees: liberale plutocratie vestigen) blijkt zelf het niveau van een Afrikaans ontwikkelingsland niet te kunnen overstijgen na een zware orkaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus als ik het goed begrijp...
dan kan iedereen er wel inkomen dat het stelen van voedsel wel moet kunnen maar van andere zaken 'streng' moet aangepakt worden ik hoop dat ze dat daar ook zo zien ik zie het al voor me... militairen die eenieder die net een bezoekje aan het grootwarenhuis bracht gaan fouilleren vinden ze wat anders dan eetbaar spul dan krijg je een kogel door je hoofd |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |