![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() neolux wrote: >> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit betalen! >> >> Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale >> verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De >> leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte >> periode tegenmoet. > > > Komt Katrina naar hier? Nee, Guy zit hier al zes jaar. Het rode gevaar ! Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
![]() |
#22 |
|
![]() lesjkajski wrote:
[knip] >> >> Stop maar, u ziet er al baksteenrood uit. >> En laat de fles met rust. > > drinken? da's al enige jaartjes geleden > Yep, alcohol wordt duur. Maar als je in staat bent om zelf slaolie te persen, dan kan je toch ook wel wat alcohol stoken, niet? (ik bedoel dan niet stoken om je te verwarmen hé) |
![]() |
#23 |
|
![]() In article <[email protected] .com>,
[email protected] says... > lesjkajski wrote: > > > Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale > > verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De > > leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte > > periode tegenmoet. > > Iets verkeerds gegeten vanavond, madame Soleil? Hoe noemde die profeet > weer die voortdurend het einde van de wereld voorspelde op die boot op > weg naar de Geheimzinnige Ster van Kuifje? > > UOP > > Damned, ik was identiek hetzelfde aan het denken. Wit laken, sandalen en op een kom slaand: "Het einde van de wereld is nabij" Ook baardje, ziekenhuisbrilletje en ontsnapt uit gekkenhuis. Hipoliticus Dinges... Tom - thumbs up for Pop! - De Moor |
![]() |
#24 |
|
![]() Op 2-9-2005, heeft Uncle's opblaaspop verondersteld :
> Hayek wrote: > >> Lesj, je hebt dringend mijn kuur nodig. > > Als je al in Belgie woont en gewoon in een tentje in het Zwin slaapt, > kan er dan 1,000 Euro af? > > UOP Watte! Vraagt die 1000 Euro of wa? Dan zal ik toch 1 vd laatsten zijn om toe te happen! -- la lalalalaah STANDARD DU LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ervan profiteren als ge de kans hebt begot) |
![]() |
#25 |
|
![]() Gunter Schelfhout had uiteengezet :
> lesjkajski wrote: > > [knip] > >>> >>> Stop maar, u ziet er al baksteenrood uit. >>> En laat de fles met rust. >> >> drinken? da's al enige jaartjes geleden >> > > Yep, alcohol wordt duur. > Maar als je in staat bent om zelf slaolie te persen, dan kan je toch ook wel > wat alcohol stoken, niet? (ik bedoel dan niet stoken om je te verwarmen hé) :D -- la lalalalaah STANDARD DU LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ervan profiteren als ge de kans hebt begot) |
![]() |
#26 |
|
![]() Hayek was zeer hard aan het denken :
> > neolux wrote: > >>> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer dan ooit betalen! >>> >>> Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale verkoop >>> van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De leegstand >>> van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte periode >>> tegenmoet. >> >> >> Komt Katrina naar hier? > > Nee, Guy zit hier al zes jaar. > > Het rode gevaar ! > > Uwe Hayek. die maakt zich zorgen om een orkaan ... ma sukkeltje toch -- la lalalalaah STANDARD DU LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ervan profiteren als ge de kans hebt begot) |
![]() |
#27 |
|
![]() Tom De Moor heeft uiteengezet op 2-9-2005 :
> In article <[email protected] .com>, > [email protected] says... >> lesjkajski wrote: >> >>> Ik voorspel de ondergang van vele mensen in dit land. De massale >>> verkoop van huizen. Het uitvallen van cv. Het verkopen van de auto. De >>> leegstand van woningen. Kortom u gaat een diep donkere zware zwarte >>> periode tegenmoet. >> >> Iets verkeerds gegeten vanavond, madame Soleil? Hoe noemde die profeet >> weer die voortdurend het einde van de wereld voorspelde op die boot op >> weg naar de Geheimzinnige Ster van Kuifje? >> >> UOP >> >> > > Damned, ik was identiek hetzelfde aan het denken. > > Wit laken, sandalen en op een kom slaand: "Het einde van de wereld is nabij" > > Ook baardje, ziekenhuisbrilletje en ontsnapt uit gekkenhuis. Hipoliticus > Dinges... > > Tom - thumbs up for Pop! - De Moor Jammer dat ik de 2 goede vrienden Uncle en Tom De Moor niet kan vervoegen in deze discussie. Ik ken namelijk geen bal van kuifje :-) -- la lalalalaah STANDARD DU LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ervan profiteren als ge de kans hebt begot) |
![]() |
#28 |
|
![]() "B56" <[email protected]> openbaarde zich in
news:[email protected]: > > "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >> >>> Hou u de komende maanden maar vast, u zal zich blauwer >>> dan ooit betalen! >>> >> >> Poujadistisch gezeur. >> Je volksnationalistiSSche nitwits zullen weer orde op >> zaken stellen? Jij bent nog dommer dan ik dacht. >> >> U's >> > Zeg het ze Uncle, je bent een man naar ons hart, > > Kun je ter ondersteuning van onze gemeenschap misschien > ook een B nummer uitkiezen? > > Zoiets als uncle -B57? > > Leer die verzuurden een les > > > 'Jullie' gemeenschap zou beter een F vooropstellen, de 'F' van fascistische aanhangers. Fascisme = Het woord fascisme heeft de betekenis gekregen van enig regeringssysteem dat op dat van Mussolini lijkt, waarin de natie boven het individu gesteld wordt en dat geweld, moderne propagandatechnieken en censuur gebruikt om politieke tegenstand de kop in te drukken. Vaak worden in een dergelijk systeem de economie en de maatschappij verregaand gereglementeerd en nationalisme en racisme (etnisch nationalisme) omhelsd. (bron = Wikipedia) |
![]() |
#29 |
|
![]() lesjkajski wrote:
> Jammer dat ik de 2 goede vrienden Uncle en Tom De Moor niet kan > vervoegen in deze discussie. Het ging niet om Uncle, want Kuifje is van voor zijn tijd. Het ging om UOP en TDM. > Ik ken namelijk geen bal van kuifje :-) Kan kloppen want Kuifje had er geen. Zie album: De Zeven Kristallen Ballen of Het Geheim van de Eenhoorn (codewoord). Of ook het Gebroken Oor (ook codewoord) en zeker de Sigaren (fallisch tot en met) van de Farao. Probeer Kuifje eens te lezen met een Freudiaanse bril. Hergé Touché! UOP |
![]() |
#30 |
|
![]() FreedomOfSpeech! wrote:
> Fascisme = > > Het woord fascisme heeft de betekenis gekregen van enig > regeringssysteem dat op dat van Mussolini lijkt, waarin de > natie boven het individu gesteld wordt en dat geweld, moderne > propagandatechnieken en censuur gebruikt om politieke > tegenstand de kop in te drukken. Vaak worden in een dergelijk > systeem de economie en de maatschappij verregaand > gereglementeerd en nationalisme en racisme (etnisch > nationalisme) omhelsd. (bron = Wikipedia) Raar. Ben je zeker dat je niet op "communisme" geklikt hebt? De essentie van het facisme, mijn liefste Willypedia, ligt in de suprematie van het Volk als mythisch organisch beginsel, en in het solidarisme tussen de verschillende klassen. In het Italiaans facisme was er zelfs geen sprake van racisme, itt het Duitse. Vraag dat aan Edwins adoptiezoon Thomas HeSSler maar. Nationalisme en Communisme lopen trouwens vlot in mekaar over, kijk maar naar De Man en Poetin. Ik zal het straks eens aan mijn nonkel vragen voor alle zekerheid, want die weet welhaest alleSS. UOP |
![]() |
#31 |
|
![]() "Uncle's opblaaspop" <[email protected]> wrote in message
> Kan kloppen want Kuifje had er geen. Zie album: De Zeven Kristallen > Ballen of Het Geheim van de Eenhoorn (codewoord). Of ook het Gebroken > Oor (ook codewoord) en zeker de Sigaren (fallisch tot en met) van de > Farao. Probeer Kuifje eens te lezen met een Freudiaanse bril. Hergé > Touché! Gelukkig krijgen we hier, tussen de gore onzin van de cultuurloze bepol-klunzen door, ook nog af&toe originele, erudiete overpeinzingen te lezen. Doe zo naarstig voort, UOP! U's |
![]() |
#32 |
|
![]() Uncle's had uiteengezet :
> "Uncle's opblaaspop" <[email protected]> wrote in message > >> Kan kloppen want Kuifje had er geen. Zie album: De Zeven Kristallen >> Ballen of Het Geheim van de Eenhoorn (codewoord). Of ook het Gebroken >> Oor (ook codewoord) en zeker de Sigaren (fallisch tot en met) van de >> Farao. Probeer Kuifje eens te lezen met een Freudiaanse bril. Hergé >> Touché! > > Gelukkig krijgen we hier, tussen de gore onzin van de cultuurloze > bepol-klunzen door, ook nog af&toe originele, erudiete overpeinzingen te > lezen. > Doe zo naarstig voort, UOP! > > U's ache Uncle, excuus om de vergelijking(mijn NL staat zo afgesteld dat ik enkel de eerste karakters vd naam zie) Heb je je OP verkocht aan TDM en is het nu TDMOP? Groot gelijk jongen, voor dat aantal halve keren dat je ze kon gebruiken ... En TDM gaat er heel hard geholpen mee zijn. Moet ie niet beschaamd zijn om zijn genitale zones te laten zien en kan hij rustig waar hij ook wil, zijn frustraties afreageren. -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#33 |
|
![]() Uncle's opblaaspop gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> lesjkajski wrote: > >> Jammer dat ik de 2 goede vrienden Uncle en Tom De Moor niet kan >> vervoegen in deze discussie. > > Het ging niet om Uncle, want Kuifje is van voor zijn tijd. Het ging om > UOP en TDM. > TDMOP is het dus geworden. Ik begrijp dat jullie dit liever geheim houden maar de tandem aan posts is te opzichtig om er naast te kijken. Dus verander die naam maar, niemand zal jullie als minderwaardig beschouwen :D :D :D -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#34 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > ache Uncle, excuus om de vergelijking(mijn NL staat zo afgesteld dat ik > enkel de eerste karakters vd naam zie) > Je NL kan nergens op afgesteld staan - aangezien je geen NL kent, en nooit zal kennen. Ik trek deze conclusie niet graag, Lesj - maar wat mot, mot. U's |
![]() |
#35 |
|
![]() In bericht [email protected], schreef lesjkajski
<frits&[email protected]> het volgende: > Uncle's opblaaspop gebruikte zijn klavier om te schrijven : >> lesjkajski wrote: >> >>> Jammer dat ik de 2 goede vrienden Uncle en Tom De Moor niet kan >>> vervoegen in deze discussie. >> >> Het ging niet om Uncle, want Kuifje is van voor zijn tijd. Het ging >> om UOP en TDM. >> > TDMOP is het dus geworden. Ik begrijp dat jullie dit liever geheim > houden maar de tandem aan posts is te opzichtig om er naast te kijken. > Dus verander die naam maar, niemand zal jullie als minderwaardig > beschouwen :D :D :D Hmmm.... die reünie was een zegen voor het samenhorigheidsgevoel *veg* -- Lex |
![]() |
#36 |
|
![]() Uncle's was zeer hard aan het denken :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> ache Uncle, excuus om de vergelijking(mijn NL staat zo afgesteld dat ik >> enkel de eerste karakters vd naam zie) >> > > Je NL kan nergens op afgesteld staan - aangezien je geen NL kent, en nooit > zal kennen. > Ik trek deze conclusie niet graag, Lesj - maar wat mot, mot. > > U's NieuwsLezer Uncle, heb je me ooit horen beweren dat ik NL praat? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#37 |
|
![]() lexmaniac drukte met precisie uit :
> In bericht [email protected], schreef lesjkajski > <frits&[email protected]> het volgende: >> Uncle's opblaaspop gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>> lesjkajski wrote: >>> >>>> Jammer dat ik de 2 goede vrienden Uncle en Tom De Moor niet kan >>>> vervoegen in deze discussie. >>> >>> Het ging niet om Uncle, want Kuifje is van voor zijn tijd. Het ging >>> om UOP en TDM. >>> >> TDMOP is het dus geworden. Ik begrijp dat jullie dit liever geheim >> houden maar de tandem aan posts is te opzichtig om er naast te kijken. >> Dus verander die naam maar, niemand zal jullie als minderwaardig >> beschouwen :D :D :D > > Hmmm.... die reünie was een zegen voor het samenhorigheidsgevoel *veg* weet je wat het voordeel is? Des te meer wij ruzie maken des te minder we van mensen zoals jij horen -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#38 |
|
![]() "Uncle's opblaaspop" <[email protected]> openbaarde zich
in news:[email protected] ups.com: > FreedomOfSpeech! wrote: > >> Fascisme = >> >> Het woord fascisme heeft de betekenis gekregen van enig >> regeringssysteem dat op dat van Mussolini lijkt, waarin de >> natie boven het individu gesteld wordt en dat geweld, >> moderne propagandatechnieken en censuur gebruikt om >> politieke tegenstand de kop in te drukken. Vaak worden in >> een dergelijk systeem de economie en de maatschappij >> verregaand gereglementeerd en nationalisme en racisme >> (etnisch nationalisme) omhelsd. (bron = Wikipedia) > > Raar. Ben je zeker dat je niet op "communisme" geklikt > hebt? De essentie van het facisme, mijn liefste Willypedia, > ligt in de suprematie van het Volk als mythisch organisch > beginsel, en in het solidarisme tussen de verschillende > klassen. In het Italiaans facisme was er zelfs geen sprake > van racisme, itt het Duitse. Vraag dat aan Edwins > adoptiezoon Thomas HeSSler maar. Nationalisme en Communisme > lopen trouwens vlot in mekaar over, kijk maar naar De Man > en Poetin. Ik zal het straks eens aan mijn nonkel vragen > voor alle zekerheid, want die weet welhaest alleSS. > > UOP > > Als de essentie van het fascisme in de supprematie van het Volk ligt en in het solidarisme tussen de verschillende klassen, geef je toch zelf de definitie van de PS? Als die kerels hun mond opendoen is het een samengaan van voorrang aan 'hun' volk en hun heilige koe, de solidariteit. |
![]() |
#39 |
|
![]() Op Fri, 02 Sep 2005 22:46:47 +0200 schreef Hayek
<[email protected]>: > > >neolux wrote: > >> Komt Katrina naar hier? > >Nee, Guy zit hier al zes jaar. > En die heeft al veel meer schade berokkend J.W. |