![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ken persoonlijk één van de islamextremisten die terechtstaan voor terrorisme. Deze meneer heeft in zijn leven in België (gemakkelijk 25 jaar al) welgeteld 3 maand gewerkt, juist genoeg om dan een werkongeval te krijgen (geënsceneerd, heeft hij zélf gezegd) en enkele maanden op mutualiteit te staan. Had rugpijn, maar bleef wél 5 maal daags geknield dubbelbuigend bidden ('s vrijdags zelfs meer nog). Nadat de mutualiteitsdokter zijn bedrog had doorzien leefde hij verder van een uitkering, want volgens hemzelf "zijn de kaafirs (ongelovigen) ideaal om uit te buiten, te bedriegen en te bestelen". Inderdaad, voor de islam zijn alle niet-moslims (kafiroun) verwaarloosbare tweederangspersonen, in navolging van zelfuitgeroepen profeet mo en zijn kolderboek koran.
Deze meneer bleef wél verderrijden met zijn laatste nieuwe BMW, betaald vanuit Londen (via rekening op naam van zijn Belgische vrouw), reisde ontzettend veel van en naar moslimbroeinesten (Londen, Afghanistan, Pakistan, Turkije) en ondanks herhaaldelijke tips naar antiterrorisme toe, plus zijn vroegere veroordeling in GIA-verband, liet men hem ongemoeid. Belachelijke uitwassen van PC-heid, niet?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door dutch : 16 september 2005 om 09:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat was er misgegaan??? Hij heeft alle kansen gekregen en toch keert hij zich tegen ons!!!! Dit is weeral een bewijs dat 'integratie' niet bestaat en ook nooit zal bestaan... de maat is vol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De grote vraag = "Wat gaan of kunnen we ertegen doen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PetSel : 23 september 2005 om 16:26. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog eens: er zijn geen bijzondere wetsaanpassingen nodig om deze heerschappen het leven bijzonder moeilijk te maken of hen gewoonweg uit te wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je stelt me eigenlijk teleur, ik dacht dat je sprak over "het leven zuur maken", niet over "kleine pesterijen", of "proactief optreden".
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Kleine pesterijen' worden meestal gehanteerd tegen onschuldige sukkels. En wat is er mis met proactief optreden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het herhalen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of is het dit dat je bedoelt met "ik negeer een deel van uw posting"? Citaat:
En als je "discreet" werkt, kan je de mensen moeilijk het leven zuur maken. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik ken ook koning Albert persoonlijk. Ik zat ermee op school. Boy oh boy ik ben zo geloofwaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Khalid Bouloudo volgde handel op het Heilig Kruiscollege te Maaseik. Hij studeerde af in 1994. Hij was de enige marok op school and leek vrij goed aangepast... maar toch! ![]() Als er iets is dat ongeloofwaardig is, dan is het wel het sprookje van de multikul |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je kent hier niemand persoonlijk, weet je waarom? jij hoort hier gewoonweg niet thuis !! Ik wil gerust je terugkeerticket betalen hoor! Ga in jouw land maar eens lekker links doen, eens zien hoe snel je wordt afgeranseld en wegrot in een vorte cel; nadat alle bewakers eens over je heengegaan zijn...! Neen Vlaanderen is jouw land niet, want de generaties die voor je kwamen hebben nooit of te nimmer iets bijgedragen tot dit land...., en die na je komen zullen dat zeker niet doen... |
|
![]() |
![]() |