![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AXEL NORT was ook een TV-programma.
Uit de tijd toen de dieren nog spraken, en ik nauwelijks. http://www.radiodrama.nl/dvd193.htm
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nick: geen idee. Het is van die Tolkien-elfentaal-toestand. Niet dat ik daar zo'n gigantische fan van ben of zo.
avatar: mr. Burns, omdat het één van de meest hilarische personages is uit de Simpsons. En een kapitalistje, gelijk ik ![]() onderschrift: verandert regelmatig; momenteel is het een link. Klikken die handel.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Percalion : 3 september 2005 om 20:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister
|
![]() Nick:was het eerste wat in me opkwam toen ik politics.be voor de eerste keer bezocht.
Avater:is de laatste planeet die astronomen dit jaar hebben ontdekt.Achteraan zie je de zon.Dit is wel maar een benadering maar vond het een mooie foto.Het universum heeft altijd indruk op mij gemaakt. Onderschrift:is een citaat van een liberaal uit de 18de eeuw die voor de vrijheid van de mens opkwam.Maar deze vrijheid heeft ook neveneffecten nl het laten verloederen van religie en spirituele disciplines.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 3 september 2005 om 20:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Nick: Ik wou eerst Thomas pakken, maar was al bezet. Heb dan maar Vercetti gepakt omdat ik toen GTA Vice City aan het spelen was en Tommy Vercetti is daar de hoofdrolspeler van.
Avatar: Is Tommy Vercetti. Onderschrift: \0/ duidt gewoon op iemand die plezier heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Nick : zo noem ik
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn avatar; Bill Hicks
Mijn nick; ooit een naamgenoot als collega gehad maar hij was veel kleiner. Mij noemden ze dus Grote F..... en hem Kleine F...... GroteF vond ik geen goeie nick omdat dat gelezen wordt als groter met een f en niet als grote ef. BigF vond ik leuker en het bekt ook makkelijk. Enige nadeel is dat sommige mensen dat Big zien als een teken van hovaardigheid en dat is het dus totaal niet. Ik ben 192 cm. Mijn onderschrift wisselt nogal eens maar het is altijd een quote van mijn avatar.
![]() |
#30 |
|
![]() nick: Nick is mijn voornaam, en die 6502 is een suggestie die ik kreeg als bijvoegsel bij mijn nickname, omdat gewoon Nick al bezet was.
avatar: Stephen King, mijn favoriete schrijver signature: link één zegt op een leuke manier wat ik vind van extremen en link twee maakt wat reclame voor mijn 'vreemde hobby'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Banneling
|
![]() Mijn nick is gewoon mijn naam. Met 123 erbij.
Verder.. Verder is er weinig eigenlijk.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 4 september 2005 om 16:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nick: Duitse vertaling van pantser. = metalen bekleding, gebruikelijk bij oorlogsvoertuigen.
Avater: Verdinaso Onderschrift: Eerste strofe van een Vlaams-nationalistisch strijdlied (Were di!) van Eugeen De Ridder en Armand Preud'homme.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Nick: Ik heb overal nen andere, maar eigenlijk komt het erop neer dat ik gewoon geflipt ben
![]() Avatar: Verandert om de vijf botten. Onderschrift: Ik ben op zoek naar één!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() mijn nick: gewoon gekozen nadat iemand mijn vroegere nick wou
mijn avatar: tja ben lid van die partij mijn sig: Een voorspelling
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nick Dixie Link naar de confederals
avator foto van het scorebord in het kon. Boudewijnstadion na de bekerfinale van 2005 |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nick: personage uit de Hyperionsage(4 delen) van Dan Simmons
Avatar: de tijger Hobbes uit de comic reeks Calvin & Hobbes (voor Musketo: Casper & Hobbes) Handtekeinng: spreekt voor zichzelf