![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De kiezers van het Vlaams Belang daarentegen, lijken me voldoende bevredigd met de koers van hun partij. |
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee Bourgeois bovendien identiek hetzelfde deed als die andere ex.VU-er.
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
heb daar als politiek geïnteresseerde trouwens nochthans NIETS van vernomen en heb er zelfs op gestemd. Kan je mij een ondubbelzinnig citaat/link geven aub? Bovendien: zelfs al zegt hij dat, dan nog is eht zuiver kiesbedrog: iedereen die op een lijst staat wordt verondersteld te gaan zetelen. Het is neit aan de kiezers om research te gaan doen of een kandidaat al dan neit gaat zetelen: het is aan die kandidaat om ofwel te zetelen ofwel om überhaupt niet op die lijst te staan.... de bedoeling van Bourgeois was dan ook duidelijk: op die lijst gaan staan om extra stemmen te ronselen, en dan het eigenbelang te laten primeren Citaat:
weet trouwens goed dat ik goed genoeg weet dat deze ziekte bij alle politici van alle strekkingen voorkomt. Ik nam alleen even de NVA onder vuur omdat Giserke zich op dit gebied onterecht beter waande het VB.
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
rap even proberen de aandacht af te leiden naar een andere partij. Moor niet VB'er ![]() Het is wel een feit dat jullie führer en z'n trouwe volgelingen niks kunnen verkeerd doen ![]() DE FÜHRER WORD NIET IN VRAAG GESTELD ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch wel een lachertje he.
Toon zwart op wit aan wat een VB'er waard is en dan staan al die jankers die zogenaamd tegen het 'establisement' opboxen van 'jamaar, hij doet het ooooook' te roepen als een beteuterde kleuter ![]() 1) Wees eens mans/vrouws genoeg jullie fouten toe te geven. 2) Scherm niet met iemand anders, zeker als jullie beweren zo hoog in het vaandel te dragen dat jullie net opkomen tegen misbruiken binnen andere partijen ![]() Ik kijk al reikhalzend uit hoe jullie hierin zullen liggen spartelen als weerloze haringen op het droge, of word het weer een potje schelden tegen linkiewinkies, jeweetwel, al wie nie VB is, is extreem links ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
#33 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
2) Ik ga wel met andere dingen schermen omdat die véél belangrijker zijn bv de afwezigheid van de minister van Energie (Verwilghen) in deze dure olie-tijden lijkt mij alvast belangrijker dan zo een akkefietje van de oppositie. Of dienen zulke topics misschien om het falen van de regering een beetje te verbergen door te zeggen dat de oppositie dit ook doet? (ge kunt uw eigen redenering ook omdraaien ![]() het is niet de oppositie wat men afrekent bij de verkiezingen ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 4 september 2005 om 16:51. |
|||||||
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar daarna iemand in mocht neerploffen naar de keuze van de partij inplaats van de kiezer.
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
1. Wie gelooft werkelijk dat de partijpolitieke werking van het Vlaams Belang maagdelijker zou zijn dan die van andere partijen? Mensen zijn mensen en mensen vormen partijen. Bij de mandatarissen van het VB kan je dezelfde politieke ziekten aantreffen als bij de andere partijen. Ik stel me dus de vraag: bekritiseer jij de strapatsen en afwezigheden bij alle partijen (vb Flor Koninx) of vind je dat je een reden hebt om dat enkel bij die ene partij te doen? 't is maar een vraag, geen insinuatie. 2. Onze (???) fouten toegeven? Een fout van het Vlaams Belang is niet mijn fout. Noch is een fout van een partijlid of een lokaal partijbestuur meteen een fout van de partij; iedereen weet hoe hobbelig gemeentepolitiek is. Het ware goed dat een partij in een dergelijk geval tussenkomt of ingrijpt. Dat is enkel in haar belang. 3. Kiezersbedrog gaat over iets anders dan afwezigheden. Kiezersbedrog is ofwel het niet uitvoeren van de beloofde maatregelen wanneer een partij de mogelijkheid daartoe heeft (en een partij die regeringsonderhandelingen heeft gevoerd en in de regering zit wordt verondersteld die mogelijkheden te bezitten) ofwel het uitvoeren van maatregelen die strijdig zijn met het partijprogramma (Dewael: "Met ons komt het migrantenstemrecht er niet"). Het VB heeft momenteel geen enkele mogelijkheid haar programma direct of indirect te verwezenlijken, enerzijds omdat ze in de oppositie zit en anderzijds omdat ze via het cordon sanitair volledig genegeerd wordt. Merk op dat het er in zo'n situatie weinig toe doet of de mandatarissen aanwezig zijn of niet. De lakmoesproef naar de betrouwbaarheid van het VB zal er dus komen wanneer de geesten voldoende gerijpt zijn om deze partij de kans te gunnen te bewijzen wat ze waard is. |
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de VB'er ging wel zetelen maar daagt amper op, maar toch meer dan Bourgeois. Vergelijk dan nog eens het aantal kiezers waarover het in beide gevallen gaat (nobele onbekende in gemeenteraad of stemmenkanon voor Europa), en jouw kritiek is gewoon lachwekkend hypocriet...
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar lees de titel van de topic. Als jij andere topics wil openen over andere thema's, niemand houdt je tegen, maar leid hier de aandacht niet af. Waarvoor dank.
|
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Niet echt reklame voor de partij,als ze Sintobin volgend jaar verkiezen mag hij mij een pint trakteren.Alvast succes SS(sintobin laat zich zo noemen naar zijn initialen)
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |