![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het enige waar een homo belangstelling voor heeft is de aars van de persoon die voor hem staat, volwassene of kind, heeft voor die gast geen belang, als hij zich op zijn manier kan bevredigen, de rest is larie.
Van het aantal homo die ik ken uit mijn onmiddellijke omgeving kan ik een percentage aangeven van 90% die intresse heeft voor kinderen. Die 90% is met gekende feiten, wie hier op dit forum gaat mij wijsmaken dat een homo geen belangstellingen heeft voor kinderen, ik noem dat een bende huichelaars ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Hoofdzaak is dat de demokratische besluitvorming ook effectief kan toegepast worden, en dat iedereen kan genieten van de wet ongeachbt sexe, sexuele voorkeur, ethnisch uiterlijk, religie, land van origine, handicap enz..
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die burgemeester zijn job weigert uit te voeren, dan moet er maar eens nagekeken worden hoe die flippo wettelijk uit zijn ambt kan ontzet worden.
Zijn persoonlijke voorkeur mag van geen tel zijn. Stel je voor dat een Filip De Winter als rechtstreeks verkozen burgemeester zou weigeren een gemengd huwelijk te bekrachtigen, Leman zou terecht steigeren. Ik hoop dat het CGKR in deze zaak eveneens de koe bij de horens vat. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ben ik nu ook homofoob ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
1. Je herleid een relatie tussen twee personen, ongeacht tot welk geslacht of gelijke sexe, tot een zuiver lichamelijk (sexueel) gebeuren. Goede (duurzame) relaties zijn echt wel op wat meer gebaseerd dan op louter sexueel gedrag. 2. Ik denk dat twee homosexuele vrouwen die huwen niet persé op de aars van elkaar gefixeerd zijn, je zal daar waarschijnlijk de mannelijke homosexuelen mee bedoelen. En ook dat kan je niet zomaar aannemen. Tenslotte is de manier hoe twee personen hun sexualiteit beleven een zuiver private kwestie waar niemand zich in heeft te bemoeien of een oordeel mag vellen. Ik zou de vrouwen niet willen tellen die door hun mannelijke echtgenoot bij voorkeur in hun aars worden geneukt ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kan u mij een link geven naar een studie die er op wijst dat 90% van de homo's een abnormale interesse heeft voor kinderen want iedereen die een kind deftig wil opvoeden moet interesse voor kinderen hebben, dat is geen perverse zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() de pro-homo's moeten mij geen woorden in de mond leggen die ik niet uitgesproken heb, de 90% die ik opgegeven heb is geen wetenschappelijke vaststelling , het is een percentage die mij bekend is en het is zeker geen vriendenkring van mij.
Men moet de dingen zeggen zoals ze zijn en niet rond de pot draaien (wat een uitspraak), wat zij in hun priveleven doen is hun zaak zolang het tussen volwassenen gaat, maar dat laatste is juist het probleem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Overigens klopt het niet helemaal wat ik zei: tot nu toe werd het toestaan van gewetensbezwaren overgelaten aan de gemeentes. Er schijnen toch een aantal gemeentes te zijn, met name grote steden als Amsterdam, die ambtenaren met gewetensbezwaren weigeren. In Leeuwarden werd er twee jaar geleden zelfs iemand ontslagen omdat ze twee keer had geweigerd een homohuwelijk te sluiten. Volgens de ex-voorzitter van de Commissie Gelijke Behandeling Yvonne Timmerman-Buck (gisteren voorzitter van de Eerste Kamer geworden) was dit echter onwettelijk. Het nieuwe kabinet heeft besloten om gewetensbezwaren bij homohuwelijken op landelijk niveau wettelijk toe te staan, zodat het beleid voortaan in alle gemeentes hetzelfde zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() U bent duidelijk bevooroordeeld tegenover homo's. In dit licht is deze uitspraak nogal misplaatst:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo is het die burgemeester ook toegestaan het homohuwelijk in zijn gedachten te verwerpen, maar hij is omwille van zijn functie wel verplicht om een homohuwelijk te verplichten. Of gaan we het ook toestaan dat een burgemeester mensen niet huwt omdat de ene een Nederlandse is of te dik of te klein of .....is. Men dient de functie waarvoor men aangesteld wordt volledig uit te voeren en kan niet op basis van persoonlijke bezwaren zo maar eventjes de wet naast zich neerleggen. Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het hek al van de dam met die vrijheid die voor de arts gewaarborgd wordt? En is in Nederland het hek van de dam, waar er blijkbaar wel zo'n regeling bestaat? Ik meen het tegengestelde te kunnen zeggen: in Nederland verloopt het allemaal veel gedisciplineerder en ernstiger dan hier in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mannen hier wordt trammelant van gemaakt. Als hij nu nog iets negatiefs gezegd had over homo's... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() wel Dies, als je denkt met een onwetende te communiceren ben je goed mis, ik ben verdorie 37 jaar bezig geweest met ze op te sporen, ik weet waarover ik spreek, en jullie weten ook heel goed dat over dergelijke zaken niets in het openbaar kan gebracht worden. Je moet maar eens contakt hebben met de slachtoffertjes.
DAAROM noem ik alle pro-homo's huichelaars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |