![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja, in Gent is er ook vuurwerk. Maar het is wel zo dat die dag toevallig midden in de Gentse feesten valt en dat in die tijd nog eens twee andere vuurwerken ook worden afgestoken. In de praktijk denkt geen kat eraan dat er een Belgische feestdag wordt gevierd: de Gentse feesten domineren alles. Maar nu blijf ik nog steeds op mijn honger zitten met die "vele gemeenten" en "slaperige provinciestadjes" die ook vuurwerk zouden afsteken. Graag wat concreter zijn a.u.b. |
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Zeggen dat de Nationale Feestdag de mensen niet interesseert is zever. |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of om u te parafraseren: "Zeggen dat de Vlaamse feestdag de mensen niet interesseert is zever." |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of om u te parafraseren: "Zeggen dat de Vlaamse feestdag de mensen niet interesseert is zever." |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Toch interessant om te weten. Ik denk nl. niet dat we hier kunnen spreken van een neutraal persoon, die de mening van de gehele Verenigde Naties vertegenwoordigt. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
overigens vroeg je me zelf naar dat vuurwerk |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
Wanneer gaan de flaminganten hun LEUGENS over het Duits toegeven?
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Stufflebeam loog niet, bende grienende wijven. In "de Standaard" van vandaag stond vandaag hetzelfde postertje, eveens zonder Duitse tekst. Stufflebeam had het daar ook zeer expliciet over in zijn posting.
Dat u na enig grasduinen op het net drietalige folders gevonden hebt, is heel fijn. Maar het bewijst niet dat Stufflebeam liegt: Die had het immers over de tweetalige posters die in de media getoond werden. |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Drietalige folders ben ik ieder geval niet tegengekomen. Waarschijnlijk is er een Frans-Duitstalige versie in beperkte oplage gedrukt om in de Oostkantons te verspreiden (kwestie van legaliteit). [/quote] |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Op de site zag ik geen drietalige affiche, vandaar mijn posting. Het doet me wel plezier dat mijn link gecontroleerd werd, en dat Tacticus op mijn posting reageerde met feiten. Hij maakt dus vorderingen. Overigens valt het nog af te wachten of de feesten effectief een drietalig evenement zullen worden. O ja, waar ergens schreeuw ik als een hysterisch wijf? |
|
|
|
|