Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2006, 12:03   #21
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Zegt de ene ziekelijke anti-amerikaan van de andere. Soort zoekt soort;minachting is uw deel.
Dit heeft niets te amken met minachting. Ik heb hier trouwens reeds verscheidene Bekijk de video van de ondervraging door de Amerikaanse senaatscommisie en vertel me waar Galloway de bal mis slaat, waar hij leugens vertelt.
Oud 21 augustus 2006, 18:00   #22
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Glloway is een tpische linkse anti-amerikan die dweept met idereen die tegen de VS is en die zoals alle anti-amerikanen en losse verhouding met de waareid heeft;Een verachtelijk en leugenachtige man zoals alle ziekelijke anti-amerikanen.
Dat is ongeveer de beste definitie van die vent. Meer is niet nodig! En van mij mag hij gerust de Nobelprijs van de leugens krijgen, de enige die hij verdient en dan wel ten volle!
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2006, 18:09   #23
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Dat is ongeveer de beste definitie van die vent. Meer is niet nodig! En van mij mag hij gerust de Nobelprijs van de leugens krijgen, de enige die hij verdient en dan wel ten volle!
En waarom denk jij dat, ook al was hij veroordeeld door de senaatscommisie alvorens zijn getuigenis, er na deze getuigenis hem niets ten laste wordt gelegd?

De senaatcommisie dacht dat Britje eens ff te wassen maar had niet gerekend op deze reply: http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk_politics/4374534.stm. Galloway kan op basis van zijn getuigenis niets ten laste gelegd worden, in tegendeel hij brengt het volledige Amerikaanse beleid in diskrediet.
Oud 21 augustus 2006, 18:10   #24
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Alweer een typische reactie. Tracht dan eens de leugens op een rijtje te zetten. Alweer zonder respons waarschijnlijk.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be