![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om de VLD hoeven we ons niet meer te bekommeren, dat varkentje is nù al gewassen. Ik hoop dat ze net boven de kiesdrempel uitkomen (of net onder, haha). De SP-A zit sowieso in de volgende regering, dus daar hoeven we bij onze stemoverweging ook geen rekening mee te houden. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is de keuze gauw gemaakt, hé?
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
addendum: mijn voorspelling: de MR blaast de regering op, maar de VLD gaat doen alsof zij de regering hebben doen vallen (voor de domme vlamingen toch). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ben es benieuwd hoe ge straks gaat piepen als het kartel Vlaanderen gaat verkopen aan Di Rupo. Zie je onze Vlamingen 'luister naar mijn woorden, kijk niet naar mijn daden' Bourgeois en BDW al zitten langs het vlinderdasje op de foto van de nieuwe federale regering! Zum kotzen! Want het kartel is NU al het pad aan het effenen om straks weer het Belgische establishment de hielen de likken En dat ten koste van de Vlamingen die omwille van de stoere woorden het kartel hun stem gegeven hebben. Zum kotzen! Giserke, ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik ongelijk heb. Echter, ALLES wiijst op een simpele machtswissel VLD-Kartel in de ferderale regering. Maar dat, dat zal het kartel véééél Vlaamse stemmen kosten. En terecht !
![]() |
![]() |
#30 | ||
Burgemeester
|
![]() Is het eigenlijk nog de moeite? Als ze nu eerst 3 maanden ruzie maken en dan vallen, zijn we maar 18 maanden meer voor de volgende verkiezingen. Gaat het Kartel voor die korte periode nog meedoen? Wat willen ze in die periode bereiken (en ze hebben veeeel beloofd waar DiRupo niet wil van horen).[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door CHW : 7 september 2005 om 13:34. |
||
![]() |
![]() |