Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2005, 00:45   #21
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Ga jij akkoord met mijn stelling? Of ben je een kudde schaap die zijn leider volgt eenderwelk zijn mening ook is die het dichts bij het jouwe druipt?
ik versta langs geen kanten wat je probeert te zeggen. Ik versta neit wat je bedoelde met je eerste antwoord op die quote van Storme, leg dat eens wat meer uit aub
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2005, 00:47   #22
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Denk eender sinds dat men de vrije meningsuiting strafbaar wil maken. Heb de webside van den brave man nu wel niet gezien, maar zolang hij niet uitdrukkelijk oproept tot geweld, laat hem toch doen. En indien hij dit wel doet, denk dan eerst na of hij gevaarlijk is of niet.
Absolute vrijheid van meningsuiting daar ben ik voorstander van, ik zal hem het zwijgen niet opleggen vere van.
Oud 8 september 2005, 00:50   #23
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ga jij akkoord met mijn stelling? Of ben je een kudde schaap die zijn leider volgt eenderwelk zijn mening ook is die het dichts bij het jouwe druipt?
Welnee, de stelling zegt alleen dat vanaf een staat ook maar één wet heeft, dat men in een totalitaire staat leeft. Het hangt enkel van de wetten af. Maar bvb. beknotten van de vrije meningsuiting schijnt mij toch meer het kenmerk te zijn van een totalitaire staat, dan bvb het strafbaar stellen van euthanasie.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2005, 00:54   #24
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik versta langs geen kanten wat je probeert te zeggen. Ik versta neit wat je bedoelde met je eerste antwoord op die quote van Storme, leg dat eens wat meer uit aub
Of dat je worst lust?
Oud 8 september 2005, 01:09   #25
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Welnee, de stelling zegt alleen dat vanaf een staat ook maar één wet heeft, dat men in een totalitaire staat leeft. Het hangt enkel van de wetten af. Maar bvb. beknotten van de vrije meningsuiting schijnt mij toch meer het kenmerk te zijn van een totalitaire staat, dan bvb het strafbaar stellen van euthanasie.
Is dat dan niet totalitair? Of gaat men het op dat gebied wikken en wegen zoals in de bijbel van: allez dit wel en dit weer niet wij gelovigen maken ons eigen wetten of de burgers daar nu blij mee zijn of niet ze moeten luisteren.....

Dat sprookje is al lang voorbij Bob!
Oud 8 september 2005, 01:27   #26
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dat dan niet totalitair? Of gaat men het op dat gebied wikken en wegen zoals in de bijbel van: allez dit wel en dit weer niet wij gelovigen maken ons eigen wetten of de burgers daar nu blij mee zijn of niet ze moeten luisteren.....

Dat sprookje is al lang voorbij Bob!
Indien ge daar mee wil zeggen, dat ge na een jarenlange strijd het katholicisme hebt overwonnen, wel dan wens ik U veel sukses met de strijd tegen het islamisme.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2005, 07:28   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Het loopt op deze aardkloot vol gekke mensen en het zijn zij die deze wereld kleuren. Geef ze echter niet te veel aandacht want dat is in vele gevallen net hetgene wat zij zoeken. Hun prietpraat wordt enkel ernstig genomen door personen die minstens even gek zijn als hij en zulke mensen zullen nu eenmaal altijd gekke ideeën hebben.
Kortom, zwijg over die onnozelaar en hou zijn webstek online. Haal ze er trouwens af en binnen de korste keren heeft hij een nieuwe in de lucht. Gesteund door een reclamecampagne (vorige website gesloten door de overheid!!) om u tegen te zeggen zal die nieuwe website een behoorlijk bezoekersaantal genereren. En dan slaagt zijn plannetje alsnog. Door deze aanklacht is zijn plannetje nu al geslaagd. Proficiat Smagghe, kijk even naar uw voeten, u staat met 2 voeten ergens in.
Hou er trouwens rekening mee dat die idioot een boek te verkopen heeft.
Volledig mee akkoord, wie had daarvoor van W Meister gehoord, ? Niemand, wie zou er zijn blog gelezen hebben, ...

Nu heeft m zijn 5 minuten fame, en is zijn missie geslaagd...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2005, 07:49   #28
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

De VLD maakt zich alweer wat meer belachelijk. Ipv de maatschappelijke problemen aan te pakken houden ze zich met dit soort marginalen bezig.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2005, 08:10   #29
PAJOT
Banneling

Standaard

Dit is de facto een proces tegen het katholieke geloof.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by radicaal on 08-09-2005 at 09:22
Reason:
--------------------------------

Dit is de facto een proces tegen het katholieke geloof.[/size]

[size=1]After edit by radicaal on 08-09-2005 at 09:20
Reason:

Dit is de facto een proces tegen het katholieke geloof.

[size=7]IK BEN FURIEUS [/size][/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Op aarde zwaaien ze misschien de plak maar het Laatste Oordeel zullen ze niet ontlopen.

[size=7]IK BEN FURIEUS [/size][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door PAJOT : 8 september 2005 om 08:22.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2005, 08:38   #30
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Waarom? Is het katholiek geloof homofoob? 8)

On-topic: laat onze niet-vriend WM inderdaad zijn dingske doen, zo heeft hij tenminste nog iets van plezier in zijn leven. [edit]
[size=1]After edit by Bad Attila on 08-09-2005 at 09:42
Reason: verkeerde smiley

Citaat:
Waarom? Is het katholiek geloof homofoob? 8)

On-topic: laat onze niet-vriend WM inderdaad zijn dingske doen, zo heeft hij tenminste nog iets van plezier in zijn leven. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Waarom? Is het katholiek geloof homofoob?

On-topic: laat onze niet-vriend WM inderdaad zijn dingske doen, zo heeft hij tenminste nog iets van plezier in zijn leven. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 8 september 2005 om 08:42. Reden: verkeerde smiley
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2005, 08:46   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Het loopt op deze aardkloot vol gekke mensen en het zijn zij die deze wereld kleuren. Geef ze echter niet te veel aandacht want dat is in vele gevallen net hetgene wat zij zoeken. Hun prietpraat wordt enkel ernstig genomen door personen die minstens even gek zijn als hij en zulke mensen zullen nu eenmaal altijd gekke ideeën hebben.
Kortom, zwijg over die onnozelaar en hou zijn webstek online. Haal ze er trouwens af en binnen de korste keren heeft hij een nieuwe in de lucht. Gesteund door een reclamecampagne (vorige website gesloten door de overheid!!) om u tegen te zeggen zal die nieuwe website een behoorlijk bezoekersaantal genereren. En dan slaagt zijn plannetje alsnog. Door deze aanklacht is zijn plannetje nu al geslaagd. Proficiat Smagghe, kijk even naar uw voeten, u staat met 2 voeten ergens in.
Hou er trouwens rekening mee dat die idioot een boek te verkopen heeft.
Ik zou niks zinnigers kunnen zeggen.
Nooit eerder hoorde ik van deze kerel.... noch van Danny Smagghe.
Oud 8 september 2005, 08:51   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Apocalyps bedoelt dat jij een arm schaap bent omdat je Mattias Storme bijtreedt.
Zelf volgt hij immers liever Dany Smagghe en co.
Oud 8 september 2005, 09:23   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

VLD-politicus dient klacht in tegen eigenaar website wegens homofobie(Belga [size=5]21:50[/size] BRUSSEL 07/09 (BELGA)
Blockwatcher ([size=5]4[/size] berichten)post dit onderwerp op Politics.be om [size=5]22.10[size=2],[/size][size=2] [size=3]gisteravond. Precies een half uur nadat het verscheen dus.[/size][/size][/size]

De 'moaten' van onze Piano laten ons blijkbaar iets weten...
Oud 8 september 2005, 09:31   #34
Belziek
Burger

Standaard

Zielig, hebben jullie niets anders te doen dan mensen lastig te vallen? Organiseer misschien een aidspreventie onder de andersgeaarden. Dat heeft meer maatschappelijk nut.
Belziek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2005, 09:57   #35
Blockwatcher
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
VLD-politicus dient klacht in tegen eigenaar website wegens homofobie(Belga [size=5]21:50[/size] BRUSSEL 07/09 (BELGA)
Blockwatcher ([size=5]4[/size] berichten)post dit onderwerp op Politics.be om [size=5]22.10[size=2],[/size][size=2] [size=3]gisteravond. Precies een half uur nadat het verscheen dus.[/size][/size][/size]

De 'moaten' van onze Piano laten ons blijkbaar iets weten...
past oep he manneke , VeeBee is gewaarschuwd

Blockwatcher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2005, 12:13   #36
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Je moet al stekezot zijn als je in die Wolfgang Meister een of andere bedreiging meent te moeten ontwaren. En dat is nu nét waar ik Danny Smagghe (de alibi-holebi van de VLD) van verdenk (getuige zijn eerdere "fait médiatique": het willen verbieden van allochtonen tot openbare zwembaden).

Persoonlijk vind ik Danny Smagghe dan ook een veel negatiever beeld van de holebi-wereld uitstralen, dan alle onderbroekdansende politiesnordragende ingeoliede mannentorso's op Roze Zaterdag 8)
Oud 8 september 2005, 12:38   #37
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Je moet al stekezot zijn als je in die Wolfgang Meister een of andere bedreiging meent te moeten ontwaren. En dat is nu nét waar ik Danny Smagghe (de alibi-holebi van de VLD) van verdenk (getuige zijn eerdere "fait médiatique": het willen verbieden van allochtonen tot openbare zwembaden).
Snuif ik hier van Smagghes kant een fikse portie selectieve verontwaardiging?
Eigen homo-volk eerst, terwijl de allochtone zwemmer kan verrekken?

Als Smagghe in deze komkommertijd niks beters te doen heeft, dan heb ik een tip voor hem.
Op The Skeptics annotated Bible-Quran-Book of Mormon kan je deze boeken checken op allerhande vetzakkerijen, discriminatie, vrouw en homo-onvriendelijkheid etc.

Homosexuality (Homostandpunten in Koraan)
Homosexuality (Homostandpunten in Bijbel)

Homosexuality (Homostandpunten in book van mormon)

Drie links waarom je kan zien hoe de Islam, het Christendom, en de Mormonen wensen af te rekenen met onze homosexuele medemens.
Welke GHeilige Boeken gaat Smagghe proberen op de internetbrandstapel te gooien?
Of ontbreekt het hem aan de centen of de moed om tegen échte Heilige Huisjes te stampen?
Oud 8 september 2005, 13:43   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blockwatcher
past oep he manneke , VeeBee is gewaarschuwd

Is dat een bekentenis, Metser?
Oud 8 september 2005, 18:26   #39
V-men
Banneling

V-men's schermafbeelding

Standaard

In wat voor land leven we nu moet iedereen blij in de maat achter iedereen lopen.
V-men is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2005, 18:51   #40
V-men
Banneling

V-men's schermafbeelding

Standaard

Danny is wel stoer ik kijk wel naar je op, kan ons vld'erke van mijn voeten er niet tegen dat iemand anders denkt moet iedereen zo als jou gaan denken de wereld zou er nog al uit zien.....
V-men is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be