![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dit zegt veel over het volk dat op zulk nieuws zit te wachten. Anderzijds is het wel zo dat indien er over elk klein ongeval een artikel moet verschijnen, de kranten 10 X zo dik worden. Dit is nu eenmaal de gang van zaken in de wereld van de berichtgeving. Wat telt is de nieuwswaarde, en deze wordt bepaald door de lezers. Wil de lezer worst dan krijgt hij worst.
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Was hij ook niet de kapper van Bart Somers? Samson had hetzelfde kapsel... ![]() Stel u voor, kapper zijn van Fabiola, Bart Somers, den dag dat die een ongeluk met de wagen heeft, zullen ze een journaal van 2h moeten voorzien!
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Flip: "Kunt gij zeggen wat gij ziet aan het venster?" Lèns: "Ja u bent ook mooi" Flip: "'t is een echt vrouwtje" Toen Paola de drankvoorraad ging aanvullen in de Delhaise, vroeg de kassierster: "Maar mevrouw, drinkt onze koning zo veel?" Paola: "Dat drinken gaat nog, maar knoeien, knoeien!!!)
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijna was men dat vergeten vernoemen. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 9 september 2005 om 15:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Dat ze daar iets van zeggen, ok tot daaraantoe, m'n moet toch de monarchisten met iets tevreden stellen hé, maar een hoofdpunt in het nieuws dat gaat me toch te ver; ergens een berichtje van een paar seconden was genoeg geweest;
kan m'n ook effe stilstaan misschien bij de dagdagelijkse verkeersslachtoffers en hun families die dit leed hebben; ik snap dat toch allemaal niet meer zu voor een "prinses" die eigenlijk geen enkele functie heeft... pffff tis vergekomen.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Bij de eerstvolgende revolutie hangt dat pokkewijf toch met haar poten in de lucht op de Grote Markt van Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens aan..
En ik die dacht dat 'ons koninghuis' zo geliefd was.