![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() zeg wat wil dat zegge, xenofobe ?
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Allhoewel men best eens wat meer mag laten horen van eigen boden op de radio vb wat meer strangers, of een katastroof, inplaats van engelstalige muziek. niet dat ik iets tegen engelstalige muziek heb, maar hoor ook nog eens graag op een vlaamse radiozender vlaamse muziek.[edit] [size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 15 september 2005 om 02:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het was Mulisch die zei dat de Nederlanders over vijftig jaar Engels zullen spreken, want zijn dochter zegt nu al voortdurend 'shit'.
En ik zeg shit tegen het Engelse accent waarmee ze nu al Nederlands praten daar. Tot je ze eens bezig hoort op een Engelstalige zender, dan spreken ze Engels met een Hollands accent. Wat Harry er niet bij zei, is dat de Vlamingen tegen die tijd perfect Nederlands zullen praten zonder enig accent. Want wij zijn heel conservatief en volhardend, we hebben wel al eens eerder het Nederlands gered van de Franstalige overspoeling. Onze levee zal niet barsten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb helemaal geen behoefte aan een bouwvakker die perfect Nederlands schrijft. Als hij niet kan metsen gaat hij er uit. Niet iedereen solliciteert voor redacteur van een krant hoor. |
|
![]() |
![]() |