![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Om op het verlieslatend verder te gaan,dit gaat er moeilijk bij mij in als je steeds met een opkomst van rond de 90.000 suporters zit het heeft zelfs eens geweest over de 120.000,maar bon reken nu eens uit 90.000 X € 200,juist €18000000,dat ze hier wa minder zeveren over de tabaksreclame,maar bon hier in dit k*tland is het toch altijd iets...
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laat ze maar flink wat verlies maken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu hebben we eens een groot sportevenement in België en dan is het weer niet goed. En moest de GP in Zolder zijn, zou je dan op dezelfde manier reageren. Trouwens, gezien de splitsing van het land betalen alleen de "Walen" hiervoor. Wat ik wel verkeerd vind aangezien het over de GP van BELGIE gaat. Francorchamps is het beste circuit ter wereld. Voor mij mag het zeker blijven. Alleen hebben we zelf een goede F1-rijder nodig. Laten we daar vlug aan werken i.p.v. hier weer een potje te komen zagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om alles een beetje in perspektief te zetten:
ze komen 2 mio eurootjes te kort. Hoeveel prijzengeld rijft Clijsters binnen door haar US open stunt ? 't Moet zijn dat de tennis meer sukses heeft bij zowel de mensen als bij de sponsors ... Nog wat perspektief: met alle benzine die op een jaar in Frankorchamps erdoor geblazen wordt, hoeveel km kan ik met mijn autootje aan 8 l/100 km daar mee rijden ? En hoeveel zou ik daarvoor moeten betalen ? Mensen gaan graag naar het cirkus gaan kijken. Ik gun ze dat. Doch soms moet men durven evolueren. Zo vindt men tegenwoordig dat ge geen jachthond op een appartement kan houden, dat beest zijn genen maken dat het daar niet kan gedijen, het heeft veel ruimte en beweging nodig. Op dezelfde wijze foltert men een leeuw, zelfs al is ie in het cirkus geboren: zijn genen maken dat ie er niet voor geschikt is ... En zo ook met die autosnelheidswedstrijden. Ze zijn niet meer van deze tijd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Jammer genoeg zijn we dan op dit forum het 'zwaarwichtigste' onderwerp van humor kwijt en dat willen we niet! ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Trouwens, ze mogen de GP de Grand Prix de Flanders noemen, want wij zijn de grootste sponsor.
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() Deze Grand Prix past perfect in de Waalse nationale sport: verspillen! Dit keer twee vliegen in één klap: vele liters benzine verspild en op zijn minst 14 miljoen euro Vlaams belastinggeld. De Waalse politiek kan weer trots zijn op zichzelf voor zoveel ondernemersschap.
Vraag van de week: welk Waals bedrijf zal deze week het Marshall-plan ondersteunen door te gaan staken?
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Verspilzucht ten voeten uit.
Men moet niet zeveren, men had de reclame op de tabak maar niet moeten verbieden, wallonië wou Franconschamps hebben, wel ze hebben het dat ze er hunne plan mee trekken, IPV Vlaams geld te willen ontfrutselen, om deze verspilling mee te bekostigen.