![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat mag hij van u maar dat zal hij niet. Wel zal hij nog de rest van zijn termijn moddercampagnes over zich heen krijgen. Citaat:
veel meer gaan doen dan verder bewijzen dat ze moreel en democratisch in vrije val zijn door de miserie van de slachtoffers te gebruiken om zich politiek te profileren als de "true democrates" die de miserie van de ramp hadden kunnen voorkomen en Bush en de Bush-administration de schuld te geven van de doden. SHAME ON YOU MISTER BUSH gaan roepen te midden van al die ellende is niet meer dan wansmakelijke democratische profileringsdrang. Zij hopen politiek te kapitaliseren op de miserie van zoveel amerikanen, ze sleuren er de irak-oorlog en de hele WOT nog eens bij tot zelfs de etniciteit van de slachtoffers. De demos maken zich gewoon voor de zoveelste keer belachelijk. Behalve dan in de ogen van de Bush-haters. IMPEACH BUSH AND HIS EVIL HURRICANES Bush hates midgets!!
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie climax was net voor de Presidentsverkiezingen. Zeker dat Bush ging verliezen. Wat een overmoed toen, jullie waren niet te stuiten, dat dagelijks gemasturbeer. En zie, ook toen waren jullie fout, hij heeft met meer dan 60 miljoen stemmen gewonnen, het grootst aantal stemmen ooit in de geschiedenis. Ook nu kan je blijven zeuren over zijn dalende populariteit, einde van de era, noem maar op wat je het meest pleziert. De feiten? Die zijn heel eenvoudig : George W. Bush is en blijft de President van de Verenigde Staten tot en met eind 2008. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het is altijd zijn tegenpartij die pc-nummertjes mag maken voor het pc-publiek en daarvoor applausjes krijgt. Citaat:
Heeft niks te maken met behang. Citaat:
Het voor elkaar krijgen deze topic te posten op zich was niet moeilijk. Wel is het de tweede keer al (tweede poging) gezien de eerste om onduidelijke redenen gesloten werd.
![]() |
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het was een hilarische TV-dag (en de dagen er na). Ik herinner het me nog goed. Ik zat voor de tv met een glas witte wijn en een zak superchips, te kijken naar Kerry die zijn kudde probeerde te troosten. ![]() 4 (3) more years!8) Bush hates midgets!! ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Who, me?"[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 12 september 2005 om 19:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit is volgens mij ijdele hoop. Ik zie het zelfs nog gebeuren dat Jebbie Bush president wordt, wegens één of andere catastrofe waar hij goed mee overweg kan.. ![]() En dán zijn we helemáál ver van huis. Dat is pas een échte fundamentalist. (die man heeft geen brein & geen inzicht, enkel Intelligent Design in zijn achterhoofd, volgens mij)
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Pentagon: atoomwapens preventief inzetten: Washington Post ![]() Bushke zijn laatste nieuwe vredeswapen....[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 12 september 2005 om 20:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Als slechte verliezers verliezen, gaat dat ongeveer als volgt:
"The Four Phases of Loss": 1) DENIAL:"Exit Polls don't match the Electronic Voting results-Diebold stole the election! 2) BARGAINING: "Why didn't Kerry wait for Ohio's provisional ballots to be counted before conceding? as Adrienne, from "The League of Pissed-Off Voters" asked on KPFA yesterday 3) ANGER: "Those dumb, sinister Evangelicals have screwed us again!" or the more probable: " This is all a plot by the pharmeceutical companies to boost the sagging sales of antidepressants." 4) DESPAIR: Amazingly, as if to prove their point, a Dark Cloud literally descended on the San Francisco Bay Area right after Bush gave his acceptance speech and still has not lifted. The fifth phase: ACCEPTANCE, is unlikely to come easily for these activists. Emotional Meltdown is more probable, at least in the short term. Als de vijfde fase helemaal niet intreedt, dan gaan mensen blijven steken in één of meer van de vier fases (denial, bargaining, anger, despair), en dan kan de fantasie op hol slaan, wat op lange termijn voor blijvende psychische letsels kan zorgen. Bush eats babies!! ![]()
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef ons de truth dan als jij die al hebt. Waarom wachten?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|