Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2005, 21:46   #21
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Heb het hier al eens gepost. Linkies beseffen nog niet goed dat zij het eerste slachtoffer zullen zijn van de moslimtoeloop die ze zo krampachtig verdedigen. Hier en daar een kennis hebben die veel met die nieuwe belgen omgaat leert je heel wat dingen.
Oud 10 september 2005, 22:20   #22
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken
Heb het hier al eens gepost. Linkies beseffen nog niet goed dat zij het eerste slachtoffer zullen zijn van de moslimtoeloop die ze zo krampachtig verdedigen. Hier en daar een kennis hebben die veel met die nieuwe belgen omgaat leert je heel wat dingen.

Mooi verhaaltje.

Kun je mij nu eens in het kort uitleggen wat dit te maken heeft met de liefdevolle samenwerking van rechtse pest VB katholieke extremiste Alexandra Colen en Mohammed Boulif voorzitter moslimexecutieve (contradictio in terminis) kwestie: holebi-adoptie?
Oud 10 september 2005, 22:24   #23
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Nu zijn de moslims uiteraard welkom, wanneer ze toevallig hetzelfde denken. Tot ze op een dag gaan betogen tegen het eten van varkensvlees. Dan zal het Vlaams Belang vanzelfsprekend de eerste zijn om te roepen dat ze zich niet aangepast hebben.

Ik hoop dat ze allemaal omkomen in een heftige rel. Het zal hen leren zo debiel te zijn.
Hoe dwaas men kan zijn..............

De mensen komen hier samen om samen een standpunt te verdedigen waar ze vragen bij hebben.De natuur stelt nu eenmaal wetten en al wie er tegen in wil varen moet leren de gevolgen dragen.

Een kind heeft een vader en moeder nodig.Persoonlijk kan ik het zelf weten,heb nooit een moeder gehad en ik weet wat een gemis ik heb gehad in mijn jeugd.

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 22:33   #24
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Hoe dwaas men kan zijn..............

De mensen komen hier samen om samen een standpunt te verdedigen waar ze vragen bij hebben.De natuur stelt nu eenmaal wetten en al wie er tegen in wil varen moet leren de gevolgen dragen.

Een kind heeft een vader en moeder nodig.Persoonlijk kan ik het zelf weten,heb nooit een moeder gehad en ik weet wat een gemis ik heb gehad in mijn jeugd.
Je hebt het overleeft zie ik.
Oud 10 september 2005, 22:38   #25
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Ja, maar hij schrijft wel wat een gemis het is geweest om op te groeien zonder moeder. Daaruit kan je dus concluderen dat hij een vader EN een moeder verkoos. Trouwens, als je nu een hetero-koppel hebt en een homo-koppel en slechts 1 adoptiekind. Wie krijgt het kind dan volgens jou als beiden goedgekeurd zijn door de bevoegde instantie? En dat is mijn probleem. Dat er gestreefd wordt naar volledige gelijkheid in adoptieprocedures terwijl ik vind dat er eerst en vooral MOET voorrang gegeven worden aan een hetero-koppel.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 22:40   #26
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Idd Apocalyps,heb het overleeft,ondanks veel pijn.Vooral op school.Als ze dan vragen om de naam van je vader en moeder op te schrijven en voor te stellen...........dat zijn momenten die ik persoonlijk nooit vergeet.Dat waren heel benauwde momenten en ik wens het niemand niet toe.Probeer je naam van een moeder maar eens op te schrijven die je niet hebt.En de leraar houd er geen rekening mee.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 10-09-2005 at 23:45
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Idd Apocalyps,heb het overleeft,ondanks veel pijn.Vooral op school.Als ze dan vragen om de naam van je vader en moeder op te schrijven en voor te stellen...........dat zijn momenten die ik persoonlijk nooit vergeet.Dat waren heel benauwde momenten en ik wens het niemand niet toe.Probeer je naam van een moeder maar eens op te schrijven die je niet hebt.En de leraar houd er geen rekening mee.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Idd Apocalyps,heb het overleeft,ondanks veel pijn.Vooral op school.Als ze dan vragen om de naam van je vader en moeder op te schrijven en voor te stellen...........dat zijn momenten die ik persoonlijk nooit vergeet.Dat waren heel benauwde momenten en ik wens het niemand niet toe.Probeer je naam van een moeder maar eens op te schrijven die je niet hebt.En de leraar houd er gaan rekening mee.[/size]
[/edit]

Novalis

Laatst gewijzigd door Grellig : 10 september 2005 om 22:45.
Oud 10 september 2005, 22:51   #27
Riksken
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Idd Apocalyps,heb het overleeft,ondanks veel pijn.Vooral op school.Als ze dan vragen om de naam van je vader en moeder op te schrijven en voor te stellen...........dat zijn momenten die ik persoonlijk nooit vergeet.Dat waren heel benauwde momenten en ik wens het niemand niet toe.Probeer je naam van een moeder maar eens op te schrijven die je niet hebt.En de leraar houd er geen rekening mee.
Ken dat gevoel. Ben mijn vader verloren toen ik drie was.

In het lager onderwijs. Beroep van vader: overleden.
Oud 10 september 2005, 22:56   #28
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Ken dat gevoel. Ben mijn vader verloren toen ik drie was.

In het lager onderwijs. Beroep van vader: overleden.
Dank u Riksken.We delen dan hetzelfde gevoel.Plezant was dat toen hé.De tranen die in je ogen springen en het zweet op je voorhoofd............ik wil er niet meer aan denken.

Novalis
Oud 10 september 2005, 23:20   #29
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Idd Apocalyps,heb het overleeft,ondanks veel pijn.Vooral op school.Als ze dan vragen om de naam van je vader en moeder op te schrijven en voor te stellen...........dat zijn momenten die ik persoonlijk nooit vergeet.Dat waren heel benauwde momenten en ik wens het niemand niet toe.Probeer je naam van een moeder maar eens op te schrijven die je niet hebt.En de leraar houd er geen rekening mee.
Worden kinderen zo opgevoed dat ze alleen maar met vader en/of moeder te maken hebben? Zijn er geen rolmodellen genoeg beschikbaar buiten de biologische vader en/of moeder? Kan, met andere woorden, een persoonlijkheid alleen maar volwaardig uitgroeien als er én een moeder- én een vaderfiguur is? En moet dat absoluut de biologische vader en/of moeder zijn?
En wat moeten we dan doen met kinderen waarvan de ouders gescheiden zijn? Of waarvan vader of moeder overleden is?
En sommigen zijn er hier blijkbaar zeker van (zonder enig bewijsvoering) dat een kind dat door gay of lesbo-ouders wordt opgevoed in elk geval met affectieve problemen zal opgezadeld worden. Maar ze gaan er blijkbaar tegelijk van uit dat dat niet het geval zal zijn bij hetero-ouders. Of moet ik het anders interpreteren?

Vergeet ook niet, de school is een vormende omgeving, maar tegelijk ook een zeer wreed en zelfs misvormend milieu. De kans dat ze daar met de vinger gewezen worden, dat ze gepest worden, is groter. Zou het niet verstandiger zijn om op de omgeving en school hun vingers te gaan tikken?

Tenslotte, er is ook geen enkele waarborg dat een traditioneel gezin garant staat voor een goede opvoeding. De realiteit bewijst helaas elke dag het tegendeel. Desondanks stelt niemand zich daar de vraag: "Gaat dat kind wel goed en harmonisch opgevoed worden?". Bij 'gewone' adoptie ligt dat al anders. Dat moeten bijna superouders zijn.
Oud 10 september 2005, 23:48   #30
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn
Ja, maar hij schrijft wel wat een gemis het is geweest om op te groeien zonder moeder. Daaruit kan je dus concluderen dat hij een vader EN een moeder verkoos.
Dat geld voor miljoenen kinderen op deze Aarde. Het leven is nu eenmaal niet perfect. Het is sowieso onmogelijk om kinderen tegen alle gevaren en alle teleurstellingen van het leven in bescherming te nemen. Bovendien leidt overbescherming wellicht tot mensen die weerloos in het leven zullen staan. Toch ook geen leuk vooruitzicht?

Citaat:
Trouwens, als je nu een hetero-koppel hebt en een homo-koppel en slechts 1 adoptiekind. Wie krijgt het kind dan volgens jou als beiden goedgekeurd zijn door de bevoegde instantie?
En dat is mijn probleem. Dat er gestreefd wordt naar volledige gelijkheid in adoptieprocedures terwijl ik vind dat er eerst en vooral MOET voorrang gegeven worden aan een hetero-koppel.
Dus heteroseksuelen meer 'rechten' laten gelden om kinderen te adopteren? Welke redenen zijn daarvoor aan te voeren?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Apocalyps on 11-09-2005 at 00:49
Reason:

Citaat:
Ja, maar hij schrijft wel wat een gemis het is geweest om op te groeien zonder moeder. Daaruit kan je dus concluderen dat hij een vader EN een moeder verkoos.
Dat geld voor miljoenen kinderen op deze Aarde. Het leven is nu eenmaal niet perfect. Het is sowieso onmogelijk om kinderen tegen alle gevaren en alle teleurstellingen van het leven in bescherming te nemen. Bovendien leidt overbescherming wellicht tot mensen die weerloos in het leven zullen staan. Toch ook geen leuk vooruitzicht?

Citaat:
Trouwens, als je nu een hetero-koppel hebt en een homo-koppel en slechts 1 adoptiekind. Wie krijgt het kind dan volgens jou als beiden goedgekeurd zijn door de bevoegde instantie?
En dat is mijn probleem. Dat er gestreefd wordt naar volledige gelijkheid in adoptieprocedures terwijl ik vind dat er eerst en vooral MOET voorrang gegeven worden aan een hetero-koppel.
Dus heteroseksuelen meer 'rechten' laten gelden om kinderen te adopteren? Welke redenen zijn daarvoor aan te voeren?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Dat geld voor miljoenen kinderen op deze Aarde. Het leven is nu eenmaal niet perfect. Het sowieso onmogelijk om kinderen tegen alle gevaren en alle teleurstellingen van het leven in bescherming te nemen. Bovendien leidt overbescherming wellicht tot mensen die weerloos in het leven zullen staan. Toch ook geen leuk vooruitzicht?

Citaat:
Dus heteroseksuelen meer 'rechten' laten gelden om kinderen te adopteren? Welke redenen zijn daarvoor aan te voeren?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Apocalyps : 10 september 2005 om 23:49.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 23:50   #31
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar hij schrijft wel wat een gemis het is geweest om op te groeien zonder moeder. Daaruit kan je dus concluderen dat hij een vader EN een moeder verkoos. Trouwens, als je nu een hetero-koppel hebt en een homo-koppel en slechts 1 adoptiekind. Wie krijgt het kind dan volgens jou als beiden goedgekeurd zijn door de bevoegde instantie? En dat is mijn probleem. Dat er gestreefd wordt naar volledige gelijkheid in adoptieprocedures terwijl ik vind dat er eerst en vooral MOET voorrang gegeven worden aan een hetero-koppel.
jij vind
misschien vind iemand anders dat wel niet

als beide koppels goedgekeurd zijn zoals je in je voorbeeld aanhaalt dan mag er in principe geen onderscheid meer gemaakt worden
dan kan je alleen nog maar het principe eerst is eerst ( wachtlijst ) of een muntstukje opgooien
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 23:57   #32
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Mooi verhaaltje.

Kun je mij nu eens in het kort uitleggen wat dit te maken heeft met de liefdevolle samenwerking van rechtse pest VB katholieke extremiste Alexandra Colen en Mohammed Boulif voorzitter moslimexecutieve (contradictio in terminis) kwestie: holebi-adoptie?
Riksken! Blijkbaar is deze post van mij jou ontgaan, kun je mij dit eens uitleggen?

Bvd!
Oud 11 september 2005, 00:04   #33
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Ik heb al veel reacties gelezen over het VB en de Moslim-executieve naast elkaar.
Ik heb er ook al een paar gelezen dat homo-koppels niet mogen adopteren, of dat hetero-koppels toch op z'n minst voorrang moeten krijgen.
Wat ik niet terug gevonden heb is: waarom? Waarom moeten hetero-koppels voorrang krijgen of homo-koppels dezelfde rechten?

In mijn mening is dit de juiste oplossing: we leven in een liberale maatschappij (of je nu zelf liberaal bent of niet, het is zo, kijk maar naar zaken als persvrijheid, vrijheid van onderwijs, vrijheid van godsdienstbeleving, etc.) en ook al wijkt iemand af van de standaard (homo koppels tov hetero koppels), dat is geen reden om hun te discrimineren. Indien mensen vinden dat homo-koppels niet mogen adopteren moeten ze kunnen zeggen waarom, dit onderbouwen met stevige en rationele argumenten.
Twanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2005, 00:13   #34
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland
Die moslims en joden hadden daar niet moeten zijn, voor het feit alleen al dat ze hier in Vlaanderen niet thuishoren en teruggestuurd dienen te worden naar hun eigen gebieden..
Dat is juist, als ze hier willen komen profiteren van onze Westerse goedgelovigheid, vals schuldgevoel en vrijgevigheid moeten ze er ook maar de permissiviteit tov allerlei perversies bijpakken.

Besnijdenissen alom, homoos ophangen, overspeilge vrouwen(geen mannen natuurlijk)stenigen, schapen slachten in de keuken...laat ze dat maar doen in hun woestijnlanden.

In een beschaafd land waar ze als parasiet verblijven hebben de Joden en Moslims geen recht van spreken.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2005, 00:20   #35
Riksken
Parlementslid

Standaard

Oorspronkelijk bericht door Apocalyps
Mooi verhaaltje.

Citaat:
Riksken! Blijkbaar is deze post van mij jou ontgaan, kun je mij dit eens uitleggen?

Bvd!
Dat links ( weet het, niet echt juiste omschrijving) zijn eigen put aan het graven is en dat medestanders op termijn tegenstanders zullen worden. Verder heb ik geens uitstaans met Colen of Boulif. Maar het is wel treffend dat beide dezelfde mening toegedaan zijn. Het zwaard van allah hangt reeds boven jullie hoofd.
Oud 11 september 2005, 00:22   #36
Riksken
Parlementslid

Standaard

Wij kuisen de rest wel op. Ineens van alles vanaf. Prachtige tijden wachten ons, rechts radicalen.
Oud 11 september 2005, 00:32   #37
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:

Dat links ( weet het, niet echt juiste omschrijving) zijn eigen put aan het graven is en dat medestanders op termijn tegenstanders zullen worden.
Helaas kan ik dit niet bevestigen, heb namelijk geen kristallen bol.
Citaat:
Verder heb ik geens uitstaans met Colen of Boulif. Maar het is wel treffend dat beide dezelfde mening toegedaan zijn.
Wat is er zo treffend aan twee zotte religieuzen (een Vb'er en een moslimexecutieve)?
Citaat:
Het zwaard van allah hangt reeds boven jullie hoofd.
Inderdaad die hangt hier bij mij stevig vast aan de muur.
Oud 11 september 2005, 06:05   #38
Nibelung
Vreemdeling

Nibelung's schermafbeelding

Standaard

Apocalyps tis goed geweest. Ik begin stilaan te geloven dat jouw ideologie slechts deze is van je gelijk halen ipv iets deftig te verdedigen.
Zoals het aangrijpend stukje
Citaat:
Dat geld voor miljoenen kinderen op deze Aarde.
Dit getuigt toch ergens van een toegifte dat holebi gezinnen en adoptie niet klopt. Een koppel wil trouwen, en wil daarna ook kinderen. Volgens de natuur is dit echter niet mogelijk, maar zoals je het zelf zegt :
Citaat:
Het leven is nu eenmaal niet perfect. Het is sowieso onmogelijk om (kinderen) koppels tegen (alle gevaren en) alle teleurstellingen van het leven in bescherming te nemen. Bovendien leidt overbescherming wellicht tot mensen die weerloos in het leven zullen staan.
(Correcties aangebracht waar nodig)
Bovendien is deze draad nogal belachelijk gezien sommigen hier blijkbaar conservatief / moslim / katholiek / rechts allemaal over dezelfde kam wil scheren. Ik ben geen VB fan, maar dit is werkelijk zielig.
Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2005, 09:47   #39
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne
Ik heb al veel reacties gelezen over het VB en de Moslim-executieve naast elkaar.
Ik heb er ook al een paar gelezen dat homo-koppels niet mogen adopteren, of dat hetero-koppels toch op z'n minst voorrang moeten krijgen.
Wat ik niet terug gevonden heb is: waarom? Waarom moeten hetero-koppels voorrang krijgen of homo-koppels dezelfde rechten?

In mijn mening is dit de juiste oplossing: we leven in een liberale maatschappij (of je nu zelf liberaal bent of niet, het is zo, kijk maar naar zaken als persvrijheid, vrijheid van onderwijs, vrijheid van godsdienstbeleving, etc.) en ook al wijkt iemand af van de standaard (homo koppels tov hetero koppels), dat is geen reden om hun te discrimineren. Indien mensen vinden dat homo-koppels niet mogen adopteren moeten ze kunnen zeggen waarom, dit onderbouwen met stevige en rationele argumenten.
Het is u misschien ontgaan in de biologieles, maar een mens wordt geboren uit een vrouw en een man. Dat is een natuurgegeven dat vertaald is in hoe wij onze samenleving ordenen. Het huwelijk en het gezin vormen reeds millennia de meest fundamentele basiselementen van onze samenleving en onze beschaving. Het is een zeer zware vergissing dit te willen overboord gooien.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2005, 09:52   #40
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mooi verhaaltje.

Er is geen verschil tussen die twee: even DOM.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be