![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk eerder dat de meute aan het stelen en plunderen zou slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stelen en plunderen ligt idd het dichts in het verschiet al alles stilvalt.
Economie kreunt onder de zware lasten dat het je hoort kraken. Buitenlanders met schimmige vergunningen komen ook al ons werk afpakken voor de helft van de prijs (en wij kunnen niet zakken door de hoge onkosten) De benzine onbetaalbaar. De sociale lasten onbetaalbaar. Huur en koop vastgoed onbetaalbaar. Tja "op is op" zouden we nu in een reclame brochure zetten hé! Of "haast u, laatste dagen en einde stock" Maar er zijn er die dat positief bekijken voor het millieu allemaal. (Wacht maar als de verkrotting en leegstand zal toeslaan en al de andere minder leuke kantjes van een failliet land te voorschijn komen) Hun kindjes zullen in "favello's" mogen opgroeien om den duur! Of op stort lege blikjes zoeken voor oud ijzer te kunnen verkopen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 september 2005 om 09:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik panikeer nog niet te rap, ik ga gewoon gaan plunderen als de tering niet meer naar de nering staat.
Maar plunderen is ook al een stiel en tegenwoordig zijn er niet veel stielmannen meer. Dus ook daar zullen ze meestal gewoon staan toekijken naar de buitenlanders die het hun komen tonen.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw scenario zou opgaan als een grote meerderheid plots niets meer heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Je moet het geld halen waar het geld zit ! Iedereen die geld heeft is verdacht en dient geplunderd te worden. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Geertje : 14 september 2005 om 11:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lonen van politiekers kunnen als eerste omlaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wietplantage's zitten ook in de mode, koppelbazen ook met al die polen hier. Kom voor het plunderen heb je nu eenmaal een ruim aanbod en is makkelijker dan al de rest feitelijk, wel hard labeur maar het betaald tenminste nog wat. Heb je tenminste dat gezanik niet met belasting brieven of bestekken en personeelskosten of contracten. Het is een stiel hé?
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Plunderen van runderen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Was het verhofstadt niet die zei dat de benzine/ diesel niet hoger dan 1 Euro zou gaan, en indien wel dat er dan wel maatregelen gingen getroffen worden op de accijnzen?
Wat blijkt nu, ze hebben het ongeveer 4% opgeslagen...
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Olie wordt een schaars maar blijft noodzakelijk (transport, verwarming, grondstof, ...) en dan zijn de 2 extreme technieken om dat schaarse goed te verdelen :
a) De overheid laat olie onbeperkt duurder worden. b) De overheid rantsoeneert de olie. Denk er eens over na wat het beste of het eerlijkste is.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |