![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoewel bovenstaande stelling waar is is ze me iets te kort door de bocht. Er zijn nu eenmaal mensen die tegen zichzelf moeten beschermd worden. Dat die kotswijven van toeters en bellen en die strandjeanetten van belmenu ongestoord hun gangetje kunnen gaan vind ik persoonlijk wraakroepend. Er bestaat een wet op kansspelen, waarom wordt die niet toegepast ? Het antwoord zal wel voor de hand liggen zeker ? Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Hebben ze hunne chat via teletekst dan ook afgezet (K2 en VT4)? En waarom ineens da lettergezever ook ni mee buitensmijten (als ze dan toch den dweil vasthebben)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Voor zover ik dus weet zijn sekslijnen alleen opwindende teksten, en niet bedoeld om de illusie te wekken om een partner te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid