Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2005, 23:38   #21
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Wie daarnaar belt of sms't verdient niet beter.
Mannekes en Meiskes,

Hoewel bovenstaande stelling waar is is ze me iets te kort door de bocht. Er zijn nu eenmaal mensen die tegen zichzelf moeten beschermd worden.

Dat die kotswijven van toeters en bellen en die strandjeanetten van belmenu ongestoord hun gangetje kunnen gaan vind ik persoonlijk wraakroepend. Er bestaat een wet op kansspelen, waarom wordt die niet toegepast ?

Het antwoord zal wel voor de hand liggen zeker ?

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 00:43   #22
Flipgirl
Banneling

Flipgirl's schermafbeelding

Standaard

Hebben ze hunne chat via teletekst dan ook afgezet (K2 en VT4)? En waarom ineens da lettergezever ook ni mee buitensmijten (als ze dan toch den dweil vasthebben)?
Flipgirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 02:02   #23
ray
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PDR
Dit is volgens mij dweilen met de kraan open. Wat gaat de economische inspectie ondernemen tegen het ruime aanbod aan sexlijnen, camsex, enz.....? Deze diensten lichten de mensen ook op. Ze gebruiken dezelfde werkwijze, nl. de mensen zo lang mogelijk aan het lijntje houden, om hen zoveel mogelijk geld af te troggelen.
er is nog een groot verschil tussen die sms-chat en bv een sekslijn. Bij een sekslijn betaal je effectief voor een geil stukje tekst/verhaal, terwijl je voor die sms-chat daarnaast ook betaalt voor een bericht dat je ontvangt én daarboven bedriegen ze de klanten door hen letterlijk en figuurlijk aan het lijntje te houden door te doen alsof ze echt bestaan en ermee kan afspreken, dus door héél persoonlijk te worden.

Voor zover ik dus weet zijn sekslijnen alleen opwindende teksten, en niet bedoeld om de illusie te wekken om een partner te vinden.
ray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 13:13   #24
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Wie daarnaar belt of sms't verdient niet beter.
Ergens geef ik je gelijk, maar je moet niet vereten dat ook naïvere mensen dan jij en ik naar tv kijken en der zijn wel degelijk mensen die hierin trappen ... deze groep moet beschermd worden tegen deze oplichtingspraktijken ...
Oud 17 september 2005, 13:21   #25
groen!?
Provinciaal Statenlid

groen!?'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman
Mannekes en Meiskes,

Hoewel bovenstaande stelling waar is is ze me iets te kort door de bocht. Er zijn nu eenmaal mensen die tegen zichzelf moeten beschermd worden.

Dat die kotswijven van toeters en bellen en die strandjeanetten van belmenu ongestoord hun gangetje kunnen gaan vind ik persoonlijk wraakroepend. Er bestaat een wet op kansspelen, waarom wordt die niet toegepast ?

Het antwoord zal wel voor de hand liggen zeker ?

Noorman
idd, sommige mensen moeten tegen hunzelf beschermd worden. 3000 € per maand besteden aan smsen is toch niet echt normaal he
Oud 17 september 2005, 13:28   #26
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
idd, sommige mensen moeten tegen hunzelf beschermd worden. 3000 € per maand besteden aan smsen is toch niet echt normaal he
Vandaag las ik in HBVL over ene uit Hasselt wat maar liefst 11500 Euro aan die prul kwijt is.. dan moede toch al behoorlijk wanhopig zijn

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be