![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Banneling
|
![]() Die namen alléén al... Daniel Cardon de Lichtbuer, Alexandre Lagasse de Locht....
![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Breydel : 19 september 2005 om 01:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
"Es darf nicht sein, dass letztendlich je die Frustrierten über das Schicksal [Flanderns] bestimmen" - Edmund Stoiber Laatst gewijzigd door jjohanvdb : 19 september 2005 om 03:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VERRAAD
Deweverken.. ja, ge hebt het goed gehoord. alsook al die NVA-medewerkers die hier aan't forummen zijn. Nog iets, (vooraleer Hanske hier victorie kraait): B+ is voor een federaal belgië ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 19 september 2005 om 07:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Ik geloof nooit dat Lemmens op 1 lijst zal staan met die nitwit...
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En straks komt de oppersmurf nog zeggen dat CD&V de hete adem van de B.U.B. reeds in de nek voelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister-President
|
![]() De cdenv is nog steeds belgicistisch. De n-va stond trouwens ook al op een lijst met chabert en co dus...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ilfalco : 19 september 2005 om 11:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Welke 'titanenstrijd'? Ondanks alle bevriende media én het burgemeestersambt haalt dewinter meer dan dubbel zoveel stemmen als janssens. Het is enkel omdat de rest zich steevast achter de 'rode banier' schaart dat er over een 'titanenstrijd' wordt gesproken. Denkt u dat het een toeval is dat de rechtstreekse burgemeestersverkiezing is tegengehouden? Veel van die vld, n-va en cd&v kiezers zouden bij een rechtstreeks duel wel eens voor dewinter kunnen kiezen en Janssens heeft ze allemaal nodig.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 19 september 2005 om 23:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mvg.
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft de N-VA al een officieel commentaar gegeven op de kwestie? Die partij zou nogal geloofwaardigheid verliezen als ze hierop niet reageert. Ik zou al zeker niet op de N-VA stemmen als ik weet dat die op eenzelfde lijst staat met een Belgicist.
enfin, ik stem sowieso al niet op de n-va, maar ik kan me inbeelden dat er vele zijn die dat niet willen.
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Partijbestuur CD&V Antwerpen heeft op 21/09/2005 Heylen verkozen tot kandidaat lijsttrekker. Van Peel duwt liever de lijst, waarschijnlijk om gemakkelijker gouverneur te kunnen worden. De beslissing vormt volgens Van Peel een voorstel aan de N-VA met wie ze kartel vormen. (Bron=FET)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kans is heel groot dat ze zoals vroeger als een ezeltje achter het worteltje lopen. Dus is het louter een kwestie van tijd. De doodstrijd gaat wel zolang niet duren als met de vroegere VU. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=7]Wij zullen overwinnen.[/size] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dienaren van het land zullen partijoverschrijdend het land blijven verdedigen. Laatst gewijzigd door BUB : 4 september 2006 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() ze passen een beproefde politieke tactiek toe : als het stormt moet je schuilen ... en hopen dat niemand het onthoudt tot in het stemhokje ... zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan geven ...
nochtans ... tenzij N-VA een compleet nieuw kiespubliek aantrekt, zie ik ook geen enkele nationalist op een lijst met als lijsttrekker Heylen stemmen ... en dat is heel spijtig voor vele anderen ... oa Lemmens ? Laatst gewijzigd door Anna List : 5 september 2006 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |