![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straf hoor, dat alle Vlamingen hun Vlaams symbool buitenhangen op hun feestdag behalve de belgicisten. Vlaanderen bestaat dus inderdaad niet voor hen.
Geen nood belze-bubbers. Ook zonder jullie zijn er genoeg 'Belgen' die Vlaanderen wél erkennen als hun volksgemeenschap.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gepikt van Hans Vercauter. Grappige vent, inderdaad.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knuppel je wilt het echt niet begrijpen he... ik zeg net dat ik de officiele vlag van de Vl Gemeenschap zal uithangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat voor de verbijsterende stap voorwaarts in de ontwikkeling van de BUB. Je bent wel de enige van den troep tot nu toe. Maar juist daarom een welgemeende proficiat! Ik zal mijn Vlaamse vlag terwille van jou terugtrekken voor 21 juli. Wel jammer, want er zitten al twee van de drie Belgische kleuren in. 8)
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zit in het buitenland, dus ik kan de vlag niet buitenhangen, maar ik zal op 11 juli denken aan Vlaanderen en aan de veldslag die we wonnen op de velden rondom Kortrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zit dan ook in het buitenland: Dour festival. Mijn vlag(je) zal worden uitgehangen op de camping. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() mooi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Partijen kunnen me gestolen worden. Toch de partijen die tegen het BROV zijn.
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe lang is dat ook weer geleden? Zeer slecht kortetermijn geheugen hebben die BUBbers. Maar met hun lange termijngeheugen is niks aan de hand, integendeel. Is dat geen typisch verouderingsverschijnsel?
![]() |
![]() |
#35 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kaatst mag de bal verwachten! Moest dat een Franse spreuk zijn inplaats van een Vlaamse, jullie lieten je misschien niet keer op keer vangen.
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Waarom legt de wetgever niet gewoon een aantal vrije dagen vast die ieder individu zelf mag kiezen? Belgicisten kunnen dan de Belgische feestdag vieren, flaminganten de "Vlaamse" feestdag, kristenen kunnen kerstmis vieren, moslims kunnen de ramadam vieren, enz. Iedereen tevreden.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |