![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
Ghingis Khan stelde dit idée voor :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ghingis Khan heeft ons zojuist aangekondigd : >>> "Ghingis PLOINK" <[email protected]> wrote in message >>> news:432f134a$0$23754 >>>> >>>> Koekelekoe >>>> >>> >>> PLOINK, PLOIINK en nog 's PLOIIINK. >>> >>> blaa >>> bla-la-la-laaahh >>> >>> STANDARD DE MON CUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >>> >>> lesj - de idioot van Vlaanderen - kajski >> >> euhm Ghing ik zat gister in de les tot 10 en zonder pc >> >> Enige excuses zijn niet ongepast >> > > Heb ik niet geschreven mijn beste vriend, zijn een paar > kinderen bezig hier...ik laat ze gewoon doen... > ze zijn vanzelf gekomen en zullen vanzelf verdwijnen. eh bien, ik kan nimmer te best volgen -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#22 |
|
|
Op Mon, 19 Sep 2005 21:52:09 +0200 schreef "Ghingis PLOINK"
<[email protected]>: > >"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> "Ghingis PLOINK" <[email protected]> wrote in message >> news:432f134a$0$23754 >>> >>> Koekelekoe >>> >> >> PLOINK, PLOIINK en nog 's PLOIIINK. >> >> blaa >> bla-la-la-laaahh >> >> STANDARD DE MON CUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >> >> lesj - de idioot van Vlaanderen - kajski >> >> >> >België in het kort > > > Bevolking: 10.263.414 inwoners (2001) > Oppervlakte: 32.545 km2 > Federale hoofdstad: Brussel > Staatshoofd: Koning Albert II > Eerste Minister: Guy Verhofstadt > Nationale feestdag: 21 juli > Nationale talen: Nederlands, Frans en Duits > Munteenheid: De euro (EUR) > Nationaal Product: 263,3 miljard ? (2001, raming) > Jaarlijkse groei: 2,5 % (1999) - 2,8 % (2000) Is dat de groei van het VB? > > Verdeling van de actieve bevolking per sector (2000): > landbouw: 72.973 > industrie: 1.076.917 > diensten: 2.942.674 > Tijdzone: GMT + één uur > Zomeruur (laatste zondag maart tot laatste zondag oktober): GMT + >twee uur > Maten en gewichten: metrisch stelsel > Netspanning: 220 Volt > Bevolkingsdichtheid: 315 inwoners per km2 (2001) > Maximale afstand tussen twee punten: 280 km > Geografisch centrum: Nil-Saint-Vincent > Hoogste punt: Signaal van Botrange (694m) > Gemiddelde temperatuur: 11,2º Celsius (2000) > Gemiddelde jaarlijkse neerslag: 852 mm (2000) > Gemiddeld jaarlijks aantal uren zonneschijn: 1.392 (2000) > >Niet tevreden bol het af. > >Koekelekoe > > J.W. |