![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie ook wel dat de BNP aan het evolueren is, maar er zijn nu eenmaal onverteerbare dingen. Over het NF deel ik nu eens volledig je mening: bende weirdo's. En ja, er is Europese samenwerking nodig, maar dat mag niet beletten van kritisch (euhh, sorry voor het woordgebruik) naar onze 'medestanders' te kijken. Ik zou niet willen eindigen met het gezegde: 'met zo'n vrienden heb je geen vijanden nodig'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar in Nederland is er inderdaad niks, maar da's geen reden om de eerste de beste te omhelzen alsof het God de vader is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorts moet de vraag gesteld worden of het vanuit Vlaams oogpunt verstandig is om zich te identificeren met krachten die de bestaande staten in Europa willen afbreken, als we voor een oanfhankelijk Vlaanderen ook de noodzakelijke instemming moeten krijgen van de buurlanden en andere grote Europese staten. De macht zit namelijk in Parijs, Rome, Frankfurt/Berlijn, Londen, Madrid,... en niet in Brest, Glasgow, Cardiff, San Sebastian,... ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Nederland betreft deel ik de visie dat er geen enkele goede partij bestaat, integenstelling tot wat Breydel meent. De NVU is openlijk NS en heeft geen ideologische en structurele diepgang. Constant Kusters meent het allicht goed, maar... Op zich is het toch al eigenaardig dat de NVU kan blijven bestaan in een land waar de slogan 'Eigen volk eerst' strafbaar is. En waarom noemt de NVU zich "Nederlands meest extreme partij"?!? Om mensen weg te jagen, want welk nadenkend persoon noemt zichzelf een extremist? De NVU was ooit goed, toen Roeland Raes nog ondervoorzitter was. In Nederland richt men zich best op niet-partijpolitieke organisaties (Voorpost, Vooraan-NB,...) en op inhoudelijke vorming zoals Metaposos op dit forum doet met zijn weblogs en dergelijke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Je kent ondertussen wel mijn idee over dat 'gelinks' en 'gerechts'. De grondboodschap van nationalisme is conservatief. Ik weet wel dat een aantal nationalistische partijen op socio-economisch en ethisch vlak progressief zijn, maar ik geloof dat zij beter aanvoelen voor wat wij staan. Nationalisme is meer dan een vreemdelingenstandpunt. Het maakt er deel van uit, zonder discussie, maar er is meer. En de Lega: pff. Stuk heb je natuurlijk gelijk, alhoewel Italië - identiteitsbesef - pas echt gevormd is na de WO II. Er zijn daar altijd regionalistische bewegingen geweest (o.m. rond Venetië). De Lega Nord is een overkoepeling van een aantal van die bewegingen. En ja, ze zijn 'geldnationalistisch'. Wel opletten dat dit in Vlaanderen ook zo niet wordt (zo is het Waals nationalisme ook in de vergetelhoek geraakt). En ja, we hebben steun nodig van een aantal buurlanden: Duitsland zeker en liefst ook het Verenigd Koninkrijk, maar dan zijn we meer met de Conservatieven dan met de BNP. Op Frankrijk moeten we niet rekenen. En op de Polen, remember 1830, zeker niet. 2. De BNP: niet alleen dat staatsnationalisme. Die partij moet eerst consistenter worden om als graadmeter te dienen. Het wil daar wel eens uit de hand lopen. 3. Dat klopt natuurlijk. Hoe zou ik dat niet kunnen weten? Anderzijds heeft de NPD dat imago ook opgezocht. Wat er in Duitsland gebeurt, zat er al jaren aan te komen en daar speelt ook Gerhard Frey geen kleine rol in. De vraag naar de NPD toe is: wat willen jullie nu? Stoottroepen in de straat mét de aanwezigheid van Clown Custers of een partij worden die iets betekend voor de Duitsers. De mogelijkheden zijn er langs beide zijden. Maar het is de NPD die dat moet beantwoorden. Net zozeer ik mij vragen stel bij het FN: waar zit godverdomme die vernieuwing die die partij zo'n jaar of 8 maakte tot een reeële macht? Imago is ook iets dat je grotendeels maakt, niet via de media, maar door uw mensen in de straat, in de wijken, in de raden. Ik word goed genoeg gewaar dat als d�*t mensen zijn die iets doen voor de bevolking, dat ge-cordon als water van een eend valt en enkel wat verzuurde progressieven staan te mekkeren langs de kant. En natuurlijk door goedgemaakte propaganda die aansluit bij de middenstroom. Geef toe dat dat toch iets anders is dan met 400 skinheads door één of andere Duitse stad te trekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Nederland: da's ook mijn idee er over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Denkt Guderian dat de AIVD ook al geïnfiltreerd zou zijn in de NVU?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al die afkortingen zeg. Ik heb al cursussen informatica gezien waar minder afkortingen in stonden.
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Voor Europese samenwerking: 1 adres : http://europeannationalfront.org/nl/
Alle rechts nationale partijen in Europa (inclusief het Vlaams Belang) zouden moeten samenwerken om deze principes te verdedigen : [font=Geneva,Verdana]Onze principes:[/font] • Ter verdediging van de soevereiniteit, waardigheid en onafhankelijkheid van Europa en elk van de naties die er deel van zijn. Een Europa van de Naties tegen een Europa van kooplieden, de politieke globalisatie en het separatisme. • Ter verdediging van onze cultuur, onze tradities en onze christelijke identiteit tegen de culturele globalisatie, de ongecontroleerde immigratie en de toetreding van Turkije en Israël in de EU. • Ter verdediging van een economisch systeem gebaseerd op echte sociale rechtvaardigheid tegen de kapitalistische globalisatie en de marxistische modellen. • Ter verdediging van een nieuwe wereld orde tegen yankee imperialisme, waar de wereld niet wordt onderworpen aan de dictatuur van de VS en hun incidentele vrienden. Een wereld waarin ontwikkelingslanden echt gesteund zullen worden, om hun burgers niet te laten vervallen in de nieuwe slavernij die voortkomt uit illegale immigratie. • Ter verdediging van het leven en het traditionele gezin tegen de misdaad van abortus, homohuwelijken en adoptie door homoseksuele paren. WORD LID VAN DE EUROPESE NATIONALE ORGANISATIES VOOR EEN ONAFHANKELIJK, WAARDIG, CHRISTELIJK, PATRIOTTISCH EN REVOLUTIONAIR EUROPA.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 september 2005 om 18:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 september 2005 om 18:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Deze ook niet
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() En nu alles bijelkaar:
EEN ONAFHANKELIJK, WAARDIG, CHRISTELIJK, PATRIOTTISCH EN REVOLUTIONAIR RADICAAL RECHTS, NATIONAAL-SOLIDARISTISCH, ULTRA CONSERVATIEF,KATHOLIEK Europa ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Smurfje : 23 september 2005 om 18:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Guderian : 23 september 2005 om 19:48. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet of dat klopt, maar ik las laatst dat je 80% minder kans hebt op aids als je besneden bent.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |