![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De 'waarheid' op z'n Vlaams Bloks: "Censuur is het middel bij uitstek om de verspreiding van de waarheid te garanderen. Centraal echter moet de waarheid staan, ontdaan van elke opinie. Wij zien censuur als een onmisbaar instrument in onze samenleving.." (citaat van Hans Carpels de schoonzoon van Karel Dillen)
![]() |
![]() |
#22 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
* tenzij ge uwe facteur ne goeie 'nieuwjaar' in zijn pollen stopt. Dan beland er al eens eentje per ongeluk in uw bus natuurlijk. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
![]() Citaat:
Trilt in uw graf, trilt Gentse Helden, Gij Jan Hyoens, gij Artevelden: Mijn name is Roeland, 'k kleppe brand, en luide storm in Vlaanderland! (uit Klokke Roeland) 8)
![]() |
![]() |
#26 | ||||
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U mag mij anders eens uitleggen hoe een uitspraak als deze te koppelen valt met democratie... Is het niet normaal dat men zich zorgen begint te maken als hooggeplaatste mensen van een partij de mond vol hebben over referendums en democratie, maar tegelijkertijd ook het gelijkheidsbeginsel onaanvaardbaar achten !? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Dus eigenlijk democratie voor iedereen, behalve... Onduidelijkheid troef als je het mij vraagt... De Joden en de Chinezen horen ondertussen al bij de gelukkige mensen die recht hebben op democratie. Dat is wel al duidelijk ondertussen... Maar vind jij het dan abnormaal dat de mensen zich vragen gaan stellen bij het Vlaams Blok ? Wie zal er morgen over democratie kunnen beschikken ? Wie niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Fernand & Hyoens: welk is uw mening over de volgende blok stellingen
Voor of tegen. Zonder schelden op vandenbroecke; "recht door zee" als het ware ![]() Als einddoelen (uit Piano's post): 1."... de vestiging van een regime dat geleid wordt door een NATUURLIJKE ELITE...". 2. een prestatiegemeenschap [...] tegen de begoocheling en vervlakking van de verzorgingsmaatschappij". 3. "Het Solidarisme van Joris Van Severen, daar moeten we terug naar toe", te weten dat daarmee wordt bedoeld: "een antiparlementaire, een antidemokratische, antiliberale, antimarxistische strijdformatie" Draai es niet rond de pot en vul het formuliertje in 1. voor/tegen 2. voor/tegen 3. voor/tegen |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
1. Wat bedoel je met 'natuurlijke elite'? 2. Is heel onduidelijk! Kan je dit in de juiste context plaatsen? 3. Ik ben voor het solidarisme, parlementaire democratie en eenonafhankelijk Vlaanderen en tegen het liberalisme, communisme, materialisme en belgië |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
't Zal toch geen superpropaganda zijn voor beiden denk ik dan...
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
Maar de 'Grondbeginselen' daarentegen worden nog wel te koop aangeboden op verschillende websites van het VB, bv op die van Jongeren Aktief http://www.jongerenaktief.org/diep/winkel.htm . M.a.w. die Grondbeginselen blijven dus geldig, ook al beweren sommigen hier dat het dat niet meer zou zijn. Het is tenslotte de Stichtingsacte van het VB, zoiets als de Statuten van een handelsvennootschap. Ook deze foto komt van de VB website: ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Dat het Blok niet hoog oploopt met de democratie, dat is duidelijk. Als je alleen al ziet welke idioten er door hen herdacht worden. Volgens mij staat rechtsonder: 'Leve Borms, onze dictator!'.
![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Forumtechnieken voor dummies
------------------------------------------ Tip 4: Als je écht geen argumenten meer hebt, dan begin je best gewoon op te man te spelen. En Jan, als ze dat merken, wat doe je dan?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |