![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Reeds meerdere malen mocht ik van uw hand dergelijke verwijzingen lezen ten aanzien van de privé-sfeer van een ander forumlid. U ondertekende het forumreglement waarin staat dat persoonlijke aanvallen, schending van de privacy niet toegestaan zijn. Zolang dit binnen zekere marges blijft en geen klachten teweegbrengt van andere gebruikers, kunnen we tolerant zijn, maar eens de goede sfeer van het forum in het gedrang komt, wens ik te verzoeken om eerst op eigen initiatief meer aan het forumreglement aangepaste postings te plaatsen. Veel forumplezier Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Van Pi wel, helaas
![]() Van waar hebt ge dat sprookje eigelnijk Knut Funnypages.be? Funny-pages?
![]() |
#26 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: 1. Ik sta NIET op de loonlijst van het VB 2. Ik ben GEEN mandataris van het VB 3. Ik heb GEEN ENKELE bestuursfunctie binnen het VB Ik heb WEL een lidkaart, so what? Ik heb nooit beweerd dat ik niet van het VB zou zijn, enkel maar dat ik niet het VB BEN, dat ik niet in naam van die partij kan of wens te spreken. Enige nuance is U echter blijkbaar volledig vreemd. Teveel in de leer gegaan bij uw vriend Hugo misschien? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Vanhecke heeft als voorzitter wél een mandaat om namens de partij te spreken; ik als gewoon lid kan daar geen aanspraak op maken. Moeilijk he? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een wolf in oma-vel ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
![]() Citaat:
Dat pakt misschien bij simpele zielen die ulle propagandafolderkes geloven en klakkeloos napraten, maar niet met mij, ik heb nog hersens in mijn kop. En dat is het punt. Het Vlaams Blok zal officieel altijd proberen een brave partij te zijn. Lees het programma er maar eens op na: poeslief. Terwijl zijn mandatarissen en leden in cafés moffenliedjes zitten te kwelen, te vloeken op N-VA en al de rest van de VB en die voal mekkekken liefst willen vergèssen... Dat mag dan, want die hebben geen mandaat om voor het Vlaams Blok te spreken. Maar die mensen die wel zogezegd mandaat hebben, heb ik nog nooit zich horen distantiëren van de ludieke schets die ik gemaakt heb. De enigste Vlaams Blokker/Blokster die ik dat al zien doen heb, is Vicky. Wie zwijgt, stemt toe denk ik dan...
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() die was blijkbaar raak
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Die was niet raak. Ik heb alleen wel wat beters te doen dan hier dagelijks te komen kijken of je al dan niet iets geschreven hebt.
Intern zegt iedereen wat hij denkt? Natuurlijk. Binnen het VB is er ruim plaats voor ieders mening. Bij de Nivea niet, dan? Mogen jullie intern niet zeggen wat je denkt? Krijg je dan ambras met de grote Führer uit Izegem ofzo? Mandatarissen die moffenliedjes kwelen. Ah ja, en wie dan wel? Is dat een zoveelste onnozele boutade? Ik heb in mijn leven nog maar één politieker zien naziliederen zingen, en dat was Walter Luyten, die toen kamerlid voor de Volksunie was. Zogezegd een mandaat? Of je hebt een mandaat of je hebt het niet. Zogezegd kan dus niet. Of is ook dat bij de Nivea weer anders. Bestaan daar zogezegde mandaten om het voetvolk braaf te houden? Wees consequent. Jij bent een Niveaan. Volgens jouw logica is de NVA dus verantwoordelijk voor al de onzin die jij hier op dit forum (of eender welk ander forum) uitbralt. |
![]() |
![]() |