Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 25 september 2005, 21:18   #21
ilfalco
Minister-President

Standaard

... het is wel degelijk de cdenv die heylen verkiest ... en niet andersom.
En de n-va die dus ( ze halen 3 % in a'pen) zich daarbij aansluit. Lijkt me een lijst die het zo mogelijk nog slechter gaat doen dan a'pen 94. hehe ik wacht op een lijst met Benno BARNARD en bart Devewer. En dan de n-va'ers die dat uitleggen. tsjonge toch. en neen als vb'er zou ik er niet mee akkoord gaan dat een Vb lijst wordt getrokken door pakweg mieke vogels...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ilfalco on 25-09-2005 at 22:22
Reason:
--------------------------------

En de n-va die dus ( ze halen 3 % in a'pen) zich daarbij aansluit. Lijkt me een lijst die het zo mogelijk nog slechter gaat doen dan a'pen 94. hehe ik wacht op een lijst met Benno BARNARD en bart Devewer. En dan de n-va'ers die dat uitleggen. tsjonge toch. en neen als vb'er zou ik er niet mee akkoord gaan dat een Vb lijst wordt getrokken door pakweg mieke vogels...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

En de n-va die dus ( ze halen 3 % in a'pen) zich daarbij aansluit. Lijkt me een lijst die het zo mogelijk nog slechter gaat doen dan a'pen 94.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ilfalco : 25 september 2005 om 21:22.
ilfalco is offline  
Oud 25 september 2005, 22:07   #22
Johanna
Lokaal Raadslid

Standaard

Hoe de Antwerpse CD&V haar lijsten samenstelt, is haar zaak en haar verantwoordelijkheid.

N-VA-Antwerpen zal wel de juiste beslissing nemen, met mensen als Luc Lemmens verwacht ik niet anders.

Spijtig dat ik niet in de stad Antwerpen woon, want Luc kreeg zeker mijn stem!

Johanna is offline  
Oud 25 september 2005, 22:31   #23
leeuw
Burger

leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Ik dacht dat iemand hier al had gezegd dat het kartel in Antwerpen al een feit was? Niet dus.
Je kan zo'n eventueel kartel als volgt zien: Heylen zal er zelf niet gelukkig mee zijn, aangezien een Vlaams-nationale partj dan mee op de kar zou springen. Doet raar aan: een partij waarbij een B-plusser de N-VA toelaat zal in Belgische kringen als een teken van zwakte gezien worden wat betreft Heylen.
Het andere geval is dat een partij snel zal staan springen om dit als verraad te bestempelen.

Hoe het ook zijnde: pest Heylen maar eens goed.
De N-VA is er wel mee akkoord gegaan ondertussen é? zowel CD&V als N-VA zouden achter Heylen staan. Wat kan de liefde toch mooi zijn é. Eers mag je hem pesten, en daarna trouwen... "plagen is liefde vragen..." zegt m'n soms wel eens, zou dat in de politiek dan kloppen?? Dan is het "politiek correct".
Oud 25 september 2005, 22:41   #24
leeuw
Burger

leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
Hoe de Antwerpse CD&V haar lijsten samenstelt, is haar zaak en haar verantwoordelijkheid.

N-VA-Antwerpen zal wel de juiste beslissing nemen, met mensen als Luc Lemmens verwacht ik niet anders.

Spijtig dat ik niet in de stad Antwerpen woon, want Luc kreeg zeker mijn stem!

Wat Luk Lemmens betreft geef ik je zeker en vast gelijk!! Hij is een zeer waardevolle kracht die bij vriend en vijand, meerderheid en oppositie,... waardering en respect heeft afgedwongen, en dat verdient hij ook.

Ik hoop dat hij z'n hoofd boven water kan houden, in zo'n kartelformule, vol met Tsjeven, een B-plusser en een machtsgeile Bart de Wever... Wie gaat er trouwens met al z'n werk en z'n eer lopen denkt ge? wie gaat de winst binnen rijven?? Iemand die een vroegere schoolvriendin een "prostituee" noemt
Oud 26 september 2005, 00:12   #25
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
En de n-va die dus ( ze halen 3 % in a'pen) zich daarbij aansluit. Lijkt me een lijst die het zo mogelijk nog slechter gaat doen dan a'pen 94. hehe ik wacht op een lijst met Benno BARNARD en bart Devewer. En dan de n-va'ers die dat uitleggen. tsjonge toch. en neen als vb'er zou ik er niet mee akkoord gaan dat een Vb lijst wordt getrokken door pakweg mieke vogels...
Een kartel met een belgicist als Ward Beysen was, bij diens leven en welzijn, wél perfect verdedigbaar bij jullie, overal het algemeen met hetzelfde argument als de N-VA'ers nu gebruiken: De gemeenteraadsverkiezingen zullen Vlaanderen niet splitsen en zijn niet erg relevant voor de Vlaamse zaak.

Zijn de Belangers zo kort van geheugen of gewoon zo hypocriet als wat?
zorroaster is offline  
Oud 26 september 2005, 00:36   #26
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

tomm is offline  
Oud 26 september 2005, 08:12   #27
Vengeance
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Een kartel met een belgicist als Ward Beysen was, bij diens leven en welzijn, wél perfect verdedigbaar bij jullie, overal het algemeen met hetzelfde argument als de N-VA'ers nu gebruiken: De gemeenteraadsverkiezingen zullen Vlaanderen niet splitsen en zijn niet erg relevant voor de Vlaamse zaak.

Zijn de Belangers zo kort van geheugen of gewoon zo hypocriet als wat?

wanneer is dat kartel met Beysen er dan geweest? ik herinner mij dat het toenmalige vlaams blok ervoor koos om niet in een kartel te stappen met beysen, en deze zeker al niet als lijsttrekker aan te duiden... dus gelieve een beetje serieus blijven he...
en ik geloof dat de verkiezingen voor het vlaams parlement voor jou uiteindelijk óók niet zo relevant waren, als ik jouw stoere verklaringen van voor 13 juni 2004 herbekijk en je reacties erna...
als er dus iemand kort van geheugen en hypocriet is...
Vengeance is offline  
Oud 26 september 2005, 08:59   #28
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Uitstekende post patriot, heel droge informatie is nog altijd het beste!

tomm is offline  
Oud 26 september 2005, 09:17   #29
Johanna
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
wanneer is dat kartel met Beysen er dan geweest? ik herinner mij dat het toenmalige vlaams blok ervoor koos om niet in een kartel te stappen met beysen, en deze zeker al niet als lijsttrekker aan te duiden... dus gelieve een beetje serieus blijven he...
Waar wordt er hier geschreven dat er een kartel was???

Een kartel is er nooit gekomen, maar het VB heeft zich aardig bediend van Beysen en hem met valse beloftes aan hun kar laten trekken.
Toen het VB oordeelde dat er bij Beysen niets meer te rapen viel, hebben ze hem laten vallen als een baksteen.

FDW tracht nu datzelfde liberaal appel en Hugo Coveliers weer voor zijn kar te spannen.
Johanna is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be