![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() ... het is wel degelijk de cdenv die heylen verkiest ... en niet andersom.
En de n-va die dus ( ze halen 3 % in a'pen) zich daarbij aansluit. Lijkt me een lijst die het zo mogelijk nog slechter gaat doen dan a'pen 94. hehe ik wacht op een lijst met Benno BARNARD en bart Devewer. En dan de n-va'ers die dat uitleggen. tsjonge toch. en neen als vb'er zou ik er niet mee akkoord gaan dat een Vb lijst wordt getrokken door pakweg mieke vogels... ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ilfalco : 25 september 2005 om 21:22. |
||
![]() |
![]() |
#22 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoe de Antwerpse CD&V haar lijsten samenstelt, is haar zaak en haar verantwoordelijkheid.
N-VA-Antwerpen zal wel de juiste beslissing nemen, met mensen als Luc Lemmens verwacht ik niet anders. Spijtig dat ik niet in de stad Antwerpen woon, want Luc kreeg zeker mijn stem! ![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat hij z'n hoofd boven water kan houden, in zo'n kartelformule, vol met Tsjeven, een B-plusser en een machtsgeile Bart de Wever... Wie gaat er trouwens met al z'n werk en z'n eer lopen denkt ge? wie gaat de winst binnen rijven?? Iemand die een vroegere schoolvriendin een "prostituee" noemt
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Zijn de Belangers zo kort van geheugen of gewoon zo hypocriet als wat? |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
wanneer is dat kartel met Beysen er dan geweest? ik herinner mij dat het toenmalige vlaams blok ervoor koos om niet in een kartel te stappen met beysen, en deze zeker al niet als lijsttrekker aan te duiden... dus gelieve een beetje serieus blijven he... en ik geloof dat de verkiezingen voor het vlaams parlement voor jou uiteindelijk óók niet zo relevant waren, als ik jouw stoere verklaringen van voor 13 juni 2004 herbekijk en je reacties erna... als er dus iemand kort van geheugen en hypocriet is... |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitstekende post patriot, heel droge informatie is nog altijd het beste!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een kartel is er nooit gekomen, maar het VB heeft zich aardig bediend van Beysen en hem met valse beloftes aan hun kar laten trekken. Toen het VB oordeelde dat er bij Beysen niets meer te rapen viel, hebben ze hem laten vallen als een baksteen. FDW tracht nu datzelfde liberaal appel en Hugo Coveliers weer voor zijn kar te spannen. |
|
![]() |