Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 26 september 2005, 20:38   #21
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Dat cordon is een kwestie van fatsoen. Een weigering om met fascisten en nazi-volgelingen samen te werken.8)

Dus er zijn fascisten aan de macht op dit moment, want het VB kan volgens jou niks anders doen dan het bestaande beleid verderzetten!

Hilarisch trouwens, een sos die spreekt over fatsoen!!!
Guderian is offline  
Oud 26 september 2005, 20:43   #22
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barney
Ik denk dat ik me wel al kan voorstellen wat er gebeurt als het blok in Antwerpen aan de macht komt.
Ik had zo gedacht aan kereltjes die paraderen in zwarte hemden en beige broeken, boeken die verbrandt worden op de meir, migranten die in elkaar geslagen worden, je weet wel jaren 30 en 40 stuff.
Je bent 16 jaar en oliedom.
Guderian is offline  
Oud 26 september 2005, 20:44   #23
jjohanvdb
Gouverneur

jjohanvdb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Jezelf verbinden met een verloren zaak als NR getuigt anders van een ongelofelijk hoge politiek-strategische intelligentie!! [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by jjohanvdb on 26-09-2005 at 21:52
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Jezelf verbinden met een verloren zaak als NR getuigt anders van een ongelofelijk hoge politiek-strategische intelligentie!! [/size]

[size=1]After edit by jjohanvdb on 26-09-2005 at 21:52
Reason:

Citaat:
Jezelf verbinden met een verloren zaak als NR getuigt anders van een ongelofelijk hoge politiek-strategische intelligentie!![/size]

[size=1]After edit by jjohanvdb on 26-09-2005 at 21:51
Reason:

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Tell me something I don't know. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door jjohanvdb : 26 september 2005 om 20:52.
jjohanvdb is offline  
Oud 26 september 2005, 20:48   #24
Guderian
Banneling

Standaard

Het linkse bos kraamt hier weer leuke praatjes uit.

Als het VB er niks van zal bakken, dan is er geen enkele reden om hen nog langer van de macht weg te houden want ze zullen toch mislukken en bijgevolg snel van het partijpolitieke toneel verdwijnen.

Als het VB niet anders kan dan het bestaande beleid verder te zetten, dan wordt het bestaande beleid gepland en uitgevoerd door "neonazi's, fascisten,..." want het VB (dat tenslotte net hetzelfde beleid zal voeren) werd jarenlang verweten fascisten en neonazi's in maatpakken te zijn.

Guderian is offline  
Oud 26 september 2005, 20:51   #25
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, jij bent toch ook ooit eens jong geweest of ben jij zo iemand die oud is geboren.
solidarnosc is offline  
Oud 26 september 2005, 20:57   #26
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus er zijn fascisten aan de macht op dit moment, want het VB kan volgens jou niks anders doen dan het bestaande beleid verderzetten!
Ga je mond met zeep spoelen guderian. Het VB is op fascistische grondvesten gebouwd. Dat zij verplicht zouden zijn (gezien de Belgische wetten) een bepaalde koers te varen (die hen natuurlijk niet zou aanstaan), maakt hen niet minder fascistisch .
Citaat:
Hilarisch trouwens, een sos die spreekt over fatsoen!!!
Jij begint daar idd best niet aan.8)
Pietje is offline  
Oud 26 september 2005, 20:58   #27
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ach, jij bent toch ook ooit eens jong geweest of ben jij zo iemand die oud is geboren.
Iets anders als "snotneuzen" trekt de L.S.P ook niet aan... Liefst diegene met lang ongewassen haar, een skateboardje en een okergéél gebit met de stevigheid van een gebombardeerd Chinees Kerkhof...
Breydel is offline  
Oud 26 september 2005, 21:05   #28
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat cordon is een kwestie van fatsoen. Een weigering om met fascisten en nazi-volgelingen samen te werken.8)
en samenwerken met een frauduleuze partij?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 26 september 2005, 21:17   #29
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Excuseer, ik ben niet 'links' en niet 'rechts'. Ik ben geen kuddeschaap!
Citaat:
Als het VB er niks van zal bakken, dan is er geen enkele reden om hen nog langer van de macht weg te houden want ze zullen toch mislukken en bijgevolg snel van het partijpolitieke toneel verdwijnen.
Voor mijn part mogen ze vandaag aan de macht zijn, sterker nog liever gisteren dan morgen. Hoe eerder ze aan de macht zijn, des te vlugger storten ze in elkaar.
Citaat:
Als het VB niet anders kan dan het bestaande beleid verder te zetten, dan wordt het bestaande beleid gepland en uitgevoerd door "neonazi's, fascisten,..." want het VB (dat tenslotte net hetzelfde beleid zal voeren) werd jarenlang verweten fascisten en neonazi's in maatpakken te zijn.

Bedankt voor deze toelichting.
Oud 26 september 2005, 21:24   #30
prutske
Burgemeester

prutske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barney
Ik denk dat ik me wel al kan voorstellen wat er gebeurt als het blok in Antwerpen aan de macht komt.
Ik had zo gedacht aan kereltjes die paraderen in zwarte hemden en beige broeken, boeken die verbrandt worden op de meir, migranten die in elkaar geslagen worden, je weet wel jaren 30 en 40 stuff.

Ik denk dat je nog jong bent,als je het moest gezien hebben,het waren bruine hemden en zwarte broeken.
Oud 26 september 2005, 21:31   #31
Nicolas
Burgemeester

Nicolas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

neen,
mensen met verantwoordelijkheidsgevoel die willen enkel aan de macht komen als ze overtuigd zijn dat ze iets kunnen
als je dus weet dat het VB een lege doos is die niet in staat is om iets opbouwend te brengen dan doe je geen experiment of laat je het risico niet ontstaan dat ze alles naar de knoppen brengen
Nicolas is offline  
Oud 26 september 2005, 21:37   #32
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
en samenwerken met een frauduleuze partij?
Iedere partij die bestuursverantwoordelijkheid heeft gedragen werd reeds op fraude of andere schandalen betrapt. Zowel cvp (nu cd&v) als de pvv (nu vld) als de sp (nu sp.a).
Pietje is offline  
Oud 26 september 2005, 21:44   #33
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas
neen,
mensen met verantwoordelijkheidsgevoel die willen enkel aan de macht komen als ze overtuigd zijn dat ze iets kunnen
als je dus weet dat het VB een lege doos is die niet in staat is om iets opbouwend te brengen dan doe je geen experiment of laat je het risico niet ontstaan dat ze alles naar de knoppen brengen
Goed, dan hoeft u zich geen zorgen te maken over de electorale winst van het VB. Maar dan blijft het nog eigenaardig dat reeds 1 miljoen mensen vinden dat het geen lege doos is. Dat zijn dus 1 miljoen personen die zichzelf tot dommerik degraderen van zodra ze de "verkeerde keuze" maken in het stemhokje. Kijk eens aan...
Guderian is offline  
Oud 26 september 2005, 21:47   #34
prutske
Burgemeester

prutske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas
neen,

Ik vind wel dat de zittende macht al veel punten aangepast uit die lege doos hebben overgenomen!!!!!!!!!!
Oud 26 september 2005, 21:47   #35
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Dan stel ik mij de vraag of jullie als ouderen in de LSP dergelijke gedachten bij 16-jarigen "bijsturen" in beeldvorming dan wel er net gebruik van maken om ze voor de trotskistische lijkenkar te spannen?
Guderian is offline  
Oud 26 september 2005, 21:51   #36
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan stel ik mij de vraag of jullie als ouderen in de LSP dergelijke gedachten bij 16-jarigen "bijsturen" in beeldvorming dan wel er net gebruik van maken om ze voor de trotskistische lijkenkar te spannen?
Maak u zich maar geen zorgen. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat er nog een plaatsje voor u vrij is op die kar. Laat het trekken maar aan ons over.
solidarnosc is offline  
Oud 26 september 2005, 21:55   #37
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goed, dan hoeft u zich geen zorgen te maken over de electorale winst van het VB. Maar dan blijft het nog eigenaardig dat reeds 1 miljoen mensen vinden dat het geen lege doos is. Dat zijn dus 1 miljoen personen die zichzelf tot dommerik degraderen van zodra ze de "verkeerde keuze" maken in het stemhokje. Kijk eens aan...
T'is simpel, als morgen de laatste allochtoon het land heeft verlaten, haalt het VB nog hooguit 10%.
Van dat miljoen zijn er laat ons zeggen 300.000 nationalisten, 500.000 racisten en 200.000 "malcontenten" (het soort mensen dat wel nooit tevreden zal zijn).
Pietje is offline  
Oud 26 september 2005, 22:18   #38
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 miljoen of 100 miljoen wat maakt het uit? Niets! Burgers zijn gewoon op verbaal gebied makkelijk beinvloedbaar. Verkoop een goede drugs, en je heb miljoenen klanten!
Oud 26 september 2005, 23:00   #39
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Iedere partij die bestuursverantwoordelijkheid heeft gedragen werd reeds op fraude of andere schandalen betrapt. Zowel cvp (nu cd&v) als de pvv (nu vld) als de sp (nu sp.a).
en die partijen bepalen dus de norm van wat "fatsoen" is?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 26 september 2005, 23:34   #40
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Dezelfde scenario als die van de LPF, stort inmekaar als een kaartenhuis m.a.w ze gaan volledig versplinteren.
Niet onmiddellijk, ze hangen veel sterker aan elkaar. Ik denk eerder aan een Oostenrijk-scenario. Maar er zullen onvermijdelijk conflicten rijzen tussen dat zootje ongeregeld, en ze hebben helemaal geen oplossing of alternatief, hun kiezers zullen dat vlug doorhebben.
tomm is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be