![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk was de reden dan ook niet carriere of egoisme om op restaurant te kunnen gaan? Dat zou pas een stomme reden geweest zijn! Maar wie ze niet heeft weet het inderdaad niet, het is iets magisch. Ben blij dat ik ze heb en nu aan kleinkinderen al bezig ben. Ben graag opa en pepe en pa tegelijk.
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En nu vraag ik mij echt af of jullie het normaal vinden, dat beleidsmensen in de vlaamse politiek, in deze tijd, als oplossing voor de pensioenen stellen dat we dan maar meer kinderen moeten krijgen ! Die kinderen worden dan ook ouder en zo start je een sneeuwbal-effect om de put te dichten, daar moet je toch geen tekening bij maken. En in deze tijd bedoel ik, dat we ook weten dat onze natuurlijke hulpbronnen uitgeput raken en onze leefomgeving sterk vervuild wordt. Zelf woon ik aan de rand van een zogezegd "ghetto", maar de laatste jaren zie je vnl veel kleine Pooltjes; ik hoor het al komen : "reden te meer om kinderen te krijgen". Dat ik als kinderloze mens een uitzondering ben en financieel gediscrimineerd wordt, laat me koud. Ik hou van kinderen en andersom ook, ze kunnen het maar hebben.
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() @ Oliepiek:
Overbevolking is het grootste probleem waar de wereld mee geconfronteerd wordt, niet in het minst de laatste 50 jaar en de komende 50 jaar. De ecosystemen worden reddeloos overbelast en de levenskwaliteit van 3/4 van de wereldbevolking is abominabel. Het propageren van verdere bevolkingsexplosie grenstvoor mij dan ook zoniet aan het criminele, dan toch aan het irrationele. Niet ontoevallig zie je dat dan ook het meest in religieuze kringen. DE zogenaamde noodzaak van een steeds verder gaande ononderbroken noodzakelijke economische groei is een mythe, wiens even irrationele conclusies natuurlijk 'logisch' volgen uit het irrationele bevolkingsgroei-dogma. Wie mij een maagd kan en wil bezorgen, mag. Ik zal er echter geen kindjes mee maken, beloofd! Op mijn rationeel hoofd![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 september 2005 om 14:33. |
||
![]() |
![]() |