![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Trabka Basia stelde dit idée voor : >> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht >> news:[email protected] ... >>> >>> "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]. .. >>>> lesjkajski schreef: >>>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. >>>> >>>> Ja Lesj, we weten ondertussen al dat je fan bent van Tom Boonen. >>> >>> Is dat die belastingontduiker? >>> >> >> Eigen centen eerst! > > Dat zullen ze in Polen graag horen > Waarom? |
|
|
#22 |
|
|
"MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Trabka Basia heeft ons zojuist aangekondigd : >>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. >>>> >>> >>> Nope...Zoals STANDAARD - Provinciale >> >> je bent een al een even goed wielren- als voetbalkenner >> >> Ben jij een meerwaarde voor dit land! > > En wat is jou meerwaarde? > Gokje... Usenet vervuiling? |
|
|
#23 |
|
|
On Tue, 27 Sep 2005 09:38:02 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. Lesj, dat zou nog eens een oplossing zijn: een koningshuis en een regering uitsluitend bestaande uit kermiskoereurs, voetballers en werkschuwe metsers. Je bent nog niet zo stom als je eruit ziet, Lesj. Sargon |
|
|
#24 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. > No, Woman, no Cry. No Guru, no Method, no Teacher a. |
|
|
#25 |
|
|
On Tue, 27 Sep 2005 12:00:16 +0200, "MutsiPrutsi"
<MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: > > "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. > > lesjkajski schreef: > >> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. > > > > Ja Lesj, we weten ondertussen al dat je fan bent van Tom Boonen. > > Is dat die belastingontduiker? > Hela, die verhuis naar Monaco heeft niets te maken met de fiscus, zegt de Lesj. En de Lesj zal het wel weten, zeker. Sargon |
|
|
#26 |
|
|
Trabka Basia heeft ons zojuist aangekondigd :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Trabka Basia stelde dit idée voor : >>> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht >>> news:[email protected] ... >>>> >>>> "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]. .. >>>>> lesjkajski schreef: >>>>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. >>>>> >>>>> Ja Lesj, we weten ondertussen al dat je fan bent van Tom Boonen. >>>> >>>> Is dat die belastingontduiker? >>>> >>> >>> Eigen centen eerst! >> >> Dat zullen ze in Polen graag horen >> > > Waarom? Iemand die centen verdient dmv Pools grondgebied maar ze lekker elders gaat op doen ... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#27 |
|
|
Op 27-9-2005, heeft Trabka Basia verondersteld :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Trabka Basia formuleerde de vraag : >>> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht >>> news:[email protected] ... >>>> >>>> "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:A%[email protected]... >>>>> >>>>> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht >>>>> news:[email protected] ... >>>>>> >>>>>> "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]. .. >>>>>>> lesjkajski schreef: >>>>>>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. >>>>>>> >>>>>>> Ja Lesj, we weten ondertussen al dat je fan bent van Tom Boonen. >>>>>> >>>>>> Is dat die belastingontduiker? >>>>>> >>>>>> >>>>> Jaloers? >>>> >>>> Ik sta gewoon versteld hoe gemakkelijk het eigen volk zijn eigen volk met >>>> een drogrede ("rust meneer!") besteelt en er nog voor bejubeld wordt ook. >>>> Verder niets dan respect voor Boonen. >>>> >>> >>> Troost... velokoersers krijgen geen pensioen >> >> na 10 a 15 jaar belastingen te betalen zoals anderen op hun leven betalen >> gaan die mannen na hun 35 nog eens belastingen betalen op hun nieuwe >> carriere. Beloning? De rechtbank op hun dak voor vermeend dopinggebruik ... >> > > Vermeend dopinggebruik? zijn er dan harde bewijzen die het tegendeel bewijzen? > Miljoenen verdienen door het slikken/spuiten van (bloed)doping..mag bestraft > worden... zwarte verhuur mag dat ook > (Of die Boonen doping gebruikt...alles op zijn tijd...Merkx/Polendinges met > zijn appels/peren/bananen/kiwis onder zijn oxels/Plankaert/Museeuw/Arm(poor) > strong...) Dus alle groten gebruikten doping? Waarom dan pas de laatste jaren gerechterlijk vervolgen? Om een mega-boete te kunnen innen zoals bij FVDB? Het lijkt er erg op niet? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#28 |
|
|
GigaSurfer heeft uiteengezet op 27-9-2005 :
> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote in message > news:[email protected] ... >> >> "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >>> lesjkajski schreef: >>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. >>> >>> Ja Lesj, we weten ondertussen al dat je fan bent van Tom Boonen. >> >> Is dat die belastingontduiker? > > Succes moet (financieel) beloond worden. In Belgie wordt dit afgestraft en > ontmoedigt. > Een Belg die succes heeft wordt veronderstelt zich daarvoor te schamen. > Wellicht kon Boonen die schaamte niet meer aan en is daarom naar Monaco > getrokken waar mensen trots mogen zijn op hetgeen zij bereikt hebben. > > De vraag die je moet stellen is niet: waarom is Boonen naar Monaco verhuist?, > maar wel: wat doet Kim Clijsters hier nog? Voor Kim is er een speciale regeling getroffen. Toevallig heeft ze ook een huisje gekocht in Wallonië maar of dat er iets mee te maken heeft weet ik niet. Stupide VTM-reporter aan Boonen : "Wat zal de Koning zeggen over de verhuis naar Monaco?" Boonen geërgerd : "Vraag het hem eens he" De kleinzieligheid der Belgen ... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#29 |
|
|
Trabka Basia heeft ons zojuist aangekondigd :
> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht > news:[email protected] ... >> >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Trabka Basia heeft ons zojuist aangekondigd : >>>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. >>>>> >>>> >>>> Nope...Zoals STANDAARD - Provinciale >>> >>> je bent een al een even goed wielren- als voetbalkenner >>> >>> Ben jij een meerwaarde voor dit land! >> >> En wat is jou meerwaarde? >> > > Gokje... Usenet vervuiling? dus enkel het EIGEN volk zou een meerwaarde moeten betekenen ...(de wereld op zen kop) -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#30 |
|
|
Trabka Basia plaatste dit op zijn scherm :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Trabka Basia heeft ons zojuist aangekondigd : >>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. >>>> >>> >>> Nope...Zoals STANDAARD - Provinciale >> >> je bent een al een even goed wielren- als voetbalkenner >> >> Ben jij een meerwaarde voor dit land! >> > Yep.. ik betaal belastingen en BTW op al wat ik koop... Dat doet iedereen toch? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#31 |
|
|
Sargon plaatste dit op zijn scherm :
> On Tue, 27 Sep 2005 09:38:02 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. > > Lesj, dat zou nog eens een oplossing zijn: een koningshuis en een > regering uitsluitend bestaande uit kermiskoereurs, voetballers en > werkschuwe metsers. > > Je bent nog niet zo stom als je eruit ziet, Lesj. > > > > > Sargon jij bent wellicht veel stommer dan je er uit ziet. Ik kan me toch alvast niet voorstellen hoe jij er zou moeten uitzien. -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#32 |
|
|
Trabka Basia bracht volgend idée uit :
> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht > news:[email protected] ... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>> Vader Clijsters heeft een speciaal belastings tariefje kunnen verkrijgen >>> voor zijn dochter, zoniet was ze al lang naar Australië verhuist. >> >> En zoals iedereen weet is Australië een belastingparadijs :-) >> > > Yep...noem eens 1 kangoeroe die belasting betaald... Skippy? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#33 |
|
|
Ghingis Khan formuleerde op dinsdag :
> "GigaSurfer" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote in message >> news:[email protected] ... >>> >>> "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]. .. >>>> lesjkajski schreef: >>>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. >>>> >>>> Ja Lesj, we weten ondertussen al dat je fan bent van Tom Boonen. >>> >>> Is dat die belastingontduiker? >> >> Succes moet (financieel) beloond worden. In Belgie wordt dit afgestraft en >> ontmoedigt. >> Een Belg die succes heeft wordt veronderstelt zich daarvoor te schamen. >> Wellicht kon Boonen die schaamte niet meer aan en is daarom naar Monaco >> getrokken waar mensen trots mogen zijn op hetgeen zij bereikt hebben. >> >> De vraag die je moet stellen is niet: waarom is Boonen naar Monaco >> verhuist?, maar wel: wat doet Kim Clijsters hier nog? > > Vader Clijsters heeft een speciaal belastings tariefje kunnen verkrijgen > voor zijn dochter, zoniet was ze al lang naar Australië verhuist. zo is dat -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#34 |
|
|
Trabka Basia was zeer hard aan het denken :
> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "GigaSurfer" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote in message >>> news:[email protected] ... >>>> >>>> "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]. .. >>>>> lesjkajski schreef: >>>>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. >>>>> >>>>> Ja Lesj, we weten ondertussen al dat je fan bent van Tom Boonen. >>>> >>>> Is dat die belastingontduiker? >>> >>> Succes moet (financieel) beloond worden. In Belgie wordt dit afgestraft en >>> ontmoedigt. >>> Een Belg die succes heeft wordt veronderstelt zich daarvoor te schamen. >>> Wellicht kon Boonen die schaamte niet meer aan en is daarom naar Monaco >>> getrokken waar mensen trots mogen zijn op hetgeen zij bereikt hebben. >>> >>> De vraag die je moet stellen is niet: waarom is Boonen naar Monaco >>> verhuist?, maar wel: wat doet Kim Clijsters hier nog? >> >> Vader Clijsters heeft een speciaal belastings tariefje kunnen verkrijgen >> voor zijn dochter, zoniet was ze al lang naar Australië verhuist. >> > Kim naar Australie? > Was een goede zaak geweest...had ze die sukkels van het VB kunnen meenemen... > op een ander is gras groener! Tja dat heeft jou levensloop wel duidelijk gemaakt, niet? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#35 |
|
|
Het is zò dat Sargon formuleerde :
> On Tue, 27 Sep 2005 12:00:16 +0200, "MutsiPrutsi" > <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: > >> >> "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >>> lesjkajski schreef: >>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. >>> >>> Ja Lesj, we weten ondertussen al dat je fan bent van Tom Boonen. >> >> Is dat die belastingontduiker? >> > Hela, die verhuis naar Monaco heeft niets te maken met de fiscus, zegt > de Lesj. En de Lesj zal het wel weten, zeker. > > > > > Sargon Zo is dat Sargje, ik heb dit de laatste dagen van vele bekende mensen gehoord trouwens(op tv) ... Dus heb een beetje geduld, luister goed naar me en je kan ooit nog eens iets worden. Alles beter dan als ir konstant een metser te wijzen op spellingsfouten & co uit frustratie omdat die metser blijkbaar meermaals de koe bij de horens vast heeft terwijl de ir bijlange niet weet hoe dat nu toch kan dat die zo vaak gelijk heeft. Da's echt kleinzielig hoor Sargje -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#36 |
|
|
lesjkajski used his keyboard to write :
>>> >>> "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]. .. >>> >>> Is dat die belastingontduiker? >>> >> Hela, die verhuis naar Monaco heeft niets te maken met de fiscus, zegt >> de Lesj. En de Lesj zal het wel weten, zeker. > > Zo is dat Sargje, ik heb dit de laatste dagen van vele bekende mensen gehoord > trouwens(op tv) ... > Dus hij loopt weg van supporters zoals jij? :-D -- Vif |
|
|
#37 |
|
|
"MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht > news:A%[email protected]... >> >> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht >> news:[email protected] ... >>> >>> "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]. .. >>>> lesjkajski schreef: >>>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. >>>> >>>> Ja Lesj, we weten ondertussen al dat je fan bent van Tom Boonen. >>> >>> Is dat die belastingontduiker? >>> >>> >> Jaloers? > > Ik sta gewoon versteld hoe gemakkelijk het eigen volk zijn eigen volk met > een drogrede ("rust meneer!") besteelt en er nog voor bejubeld wordt ook. > Verder niets dan respect voor Boonen. > Dacht het al, jaloers dus! |
|
|
#38 |
|
|
On Tue, 27 Sep 2005 14:40:00 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon plaatste dit op zijn scherm : > > On Tue, 27 Sep 2005 09:38:02 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. > > > > Lesj, dat zou nog eens een oplossing zijn: een koningshuis en een > > regering uitsluitend bestaande uit kermiskoereurs, voetballers en > > werkschuwe metsers. > > > > Je bent nog niet zo stom als je eruit ziet, Lesj. > > > > > > > > > > Sargon > > jij bent wellicht veel stommer dan je er uit ziet. Ik kan me toch > alvast niet voorstellen hoe jij er zou moeten uitzien. Neen, maar ik heb je foto, hé Lesj. Ik weet dus hoe gelukkig je jezelf kan prijzen dat je niet zo stom bent als je er uit ziet. Sargon |
|
|
#39 |
|
|
Vif was zeer hard aan het denken :
> lesjkajski used his keyboard to write : > >>>> >>>> "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]. .. >>>> >>>> Is dat die belastingontduiker? >>>> >>> Hela, die verhuis naar Monaco heeft niets te maken met de fiscus, zegt >>> de Lesj. En de Lesj zal het wel weten, zeker. >> >> Zo is dat Sargje, ik heb dit de laatste dagen van vele bekende mensen >> gehoord trouwens(op tv) ... >> > > Dus hij loopt weg van supporters zoals jij? :-D dat is al veel langer, van voor hij bekend werd. Ik kende de brave jongen toen ook amper ... hij mij blijkbaar wel ;-) Ik zal me nooit staan aanstellen aan iemands deur, ook zal ik nooit een koers gaan bekijken op een marktplein of dergelijks, zelfs een viering vind ik allemaal maar zever. De prestatie is het enige wat telt -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#40 |
|
|
On Tue, 27 Sep 2005 14:44:53 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Het is zò dat Sargon formuleerde : > > On Tue, 27 Sep 2005 12:00:16 +0200, "MutsiPrutsi" > > <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: > > > >> > >> "Jer0te" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]. .. > >>> lesjkajski schreef: > >>>> Kijk maar eens goed berreke, dat is nu eens klasse. > >>> > >>> Ja Lesj, we weten ondertussen al dat je fan bent van Tom Boonen. > >> > >> Is dat die belastingontduiker? > >> > > Hela, die verhuis naar Monaco heeft niets te maken met de fiscus, zegt > > de Lesj. En de Lesj zal het wel weten, zeker. > > > > > > > > > > Sargon > > Zo is dat Sargje, ik heb dit de laatste dagen van vele bekende mensen > gehoord trouwens(op tv) ... > Dan moet het wel waar zijn, Lesj! > Dus heb een beetje geduld, luister goed naar me en je kan ooit nog eens > iets worden. > Lesj, jij bent de weg, de waar heid en het leven! Jij bent mijn lichtend pad. > Alles beter dan als ir konstant een metser te wijzen op spellingsfouten > & co uit frustratie omdat die metser blijkbaar meermaals de koe bij de > horens vast heeft terwijl de ir bijlange niet weet hoe dat nu toch kan > dat die zo vaak gelijk heeft. > Da's echt kleinzielig hoor Sargje Lesj, jongen, iemand als jij moet zich toch niet met spelling bezig houden, laat dat aan de gewone stervelingen over. Jij bent de Boonen, de Lesj Boonen van deze NG, tot speit van wie 't beneit. Monseigneur, ik wens U nog een prettige avond. Sargon |