Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2005, 20:51   #21
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
En waarom duurde het zo lang eer dit werd opgepikt? Wij zijn een maand verder! Er bestaat dus een zeer sterke (zelf)censuur in de V.S. die ervoor zorgt dat dergelijk nieuws niet in de media verschijnt.
Zelfcensuur (niet van de norm afwijken) is blijkbaar iets wat vanzelf gebeurt (soms te wijten aan bepaalde omstandigheden,maar lang niet altijd).Al wordt er ook erg vaak ronduit aan censuur gedaan;zeker in VS.
In VS bestaan de board of directors van de 10 grootste media tycoons uit slechts 118 mensen...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 28-09-2005 at 21:56
Reason:
--------------------------------

Citaat:
En waarom duurde het zo lang eer dit werd opgepikt? Wij zijn een maand verder! Er bestaat dus een zeer sterke (zelf)censuur in de V.S. die ervoor zorgt dat dergelijk nieuws niet in de media verschijnt.
Zelfcensuur (niet van de norm afwijken) is blijkbaar iets wat vanzelf gebeurt (soms te wijten aan bepaalde omstandigheden,maar lang niet altijd).Al wordt er ook erg vaak ronduit aan censuur gedaan;zeker in VS.
In VS bestaan de board of directors van de 10 grootste media tycoons uit slechts 118 mensen...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Zelfcensuur (niet van de norm afwijken) is blijkbaar iets wat vanzelf gebeurt.Al wordt er ook erg vaak aan censuur gedaan;zeker in VS.
In VS bestaan de board of directors van de 10 grootste media tycoons uit slechts 118 mensen...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 september 2005 om 20:56.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 22:28   #22
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
In VS bestaan de board of directors van de 10 grootste media tycoons uit slechts 118 mensen...
Tja, het voordeel van de communistische landen is dat men dat probleem daar niet heeft...
Daar heeft men geen 10 media tycoons en worden tijdig de internetcafé's... gesloten... En voor gazettenpapier hebben ze daar meestal geen centjes...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 22:31   #23
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
volgens de meeste commiesossies zijn/waren de leiders van deze regimes geen communisten...
Oud 29 september 2005, 09:27   #24
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Is het U om de waarheid te doen of om de VS nog verder te beschadigen?
De VS heeft niemand nodig om haar te beschadigen, ze doen het zelf beter dan welke linkse pipo ooit zou kunnen. Er is niets zo anti-Amerikaans als het buitenlands beleid van de VS.

Kritiek op de VS komt niet noodzakelijk voort uit anti-Amerikanisme. Als één van mijn vriendinnen een stommiteit uithaalt, ben ik geneigd haar onmiddellijk en duidelijk de waarheid te zeggen. Niet omdat ik anti mijn vriendin ben, maar juist omdat ik haar graag zie en omdat ik bezorgd ben om haar en mijn welzijn.

Het zelfde geldt de VS: ik ben er vaak geweest en heb er veel vrienden. Ik wens hen dit beleid niet toe.
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be