![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
In VS bestaan de board of directors van de 10 grootste media tycoons uit slechts 118 mensen...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 september 2005 om 20:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heeft men geen 10 media tycoons en worden tijdig de internetcafé's... gesloten... En voor gazettenpapier hebben ze daar meestal geen centjes... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kritiek op de VS komt niet noodzakelijk voort uit anti-Amerikanisme. Als één van mijn vriendinnen een stommiteit uithaalt, ben ik geneigd haar onmiddellijk en duidelijk de waarheid te zeggen. Niet omdat ik anti mijn vriendin ben, maar juist omdat ik haar graag zie en omdat ik bezorgd ben om haar en mijn welzijn. Het zelfde geldt de VS: ik ben er vaak geweest en heb er veel vrienden. Ik wens hen dit beleid niet toe. |
|
![]() |
![]() |