![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Di rupo is eerste kandidaat 8) zijn zweepje ligt al klaar...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Spijtig dat ik geen niveanen niet meer ken in mijn omgeving. Ik zou ze direct een kopietje van de tekst van Gerolf bezorgen. Prachtige analyse!
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zich enkel beperken tot de Vlaams Nationalisten, zoals het “ Charter voor Vlaams-nationale eenheid”, is discriminerend. Het VB moet trouwens niet spreken van samenwerking met N-VA, terwijl ze niet anders doet dan deze partij trachten te ondermijnen Het is het VB dat van bij het ontstaan van N-VA onvermoeid op deze partij heeft ingebeukt. Denk je nu echt dat de VB-politici gaan veranderen nadat ze dat charter zullen ondertekend hebben? Voor hen is dat een vodje papier dat ze zullen gebruiken als het hen goed uitkomt. Heeft FDW dat trouwens al niet bewezen door er onmiddellijk mee naar de pers te lopen? |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ook de VB-mandatarissen profileren zich in de Belgische politiek! Al wie zich laat verkiezen voor een zeteltje in de Belgische politiek, profileert zich in die Belgische politiek. Wat heeft Bart De Wever toegegeven??? |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Van verraad naar verraad onderhouden ze de belgische staat!
![]() |
#26 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij, nadat Bourgeois voor de Vlaamse verkiezingen stellig beweerde nooit met SP.A in zee te zullen gaan, al VOOR de federale verkiezingen bereid zegt te zijn zelfs met de PS in de Belgische boot te willen stappen. En waar jij zo weinig graten in ziet dat je het al als volkomen vanzelfsprekend aanvaard hebt. Je merkt er zelfs de walgelijkheid niet eens meer van op.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 september 2005 om 11:59. |
||||
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van een Vlaams front kan je maar spreken als alle
Citaat:
Met er te onpas het tot op de draad versleten, politiek correcte woordje 'discriminatie' bij te sleuren weten we echter weer eens uit welke hoek de wind waait.
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Idd. profileren doet zich iedereen . Maar is de hoofdreden voor BDW Vlaanderen of..... (dat laat ik aan uw oordeel over) Twee zaken kunnen er bij mij niet in : 1.Aan de ene kant tegen het CS zijn, maar zeggen dat de schuld van het CS het Vlaams belang zelf is. Dit komt in feite neer op het steunen van het CS En aan de andere kant er geen graten in zien om met de PS deel uit te maken van een federale regering . Wat dat betekent voor Vlaanderen... enfin, dat spreekt voor zichzelf! 2. het grote verschil tssn programma en toespraken aan de ene kant, en de naakte feiten aan de andere kant. Hopelijk moet de NVA achterban straks niet tot scha en schande vaststellen, dat hun topkader hun in de steek gelaten heeft. Een charter zal vanaf dan overbodig worden....... er is dan geen bundeling van Vlaamse krachten meer nodig, als je begrijt wat ik bedoel.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals in het liedje van Clouseau: Gééf het ohop! Geef het op, meisjeeeee!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Johana's en Clemensen van de N-VA zijn trouwens wat Bertje Anciaux voor de SP.a is. Ik zie hen dus, samen met wat overschiet van de N-VA, eerder opgaan in de CD&V dan aansluiten bij het VB.
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
plaats ik de historische woorden van de grote Engelse staatsman W. Churchill, die begin de jaren 40 verklaarde "We'll never surrender". Dat is pas gesproken... |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En oordeel niet over iets als een blinde over de kleuren. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Net wat ik bedoel Knuppel..... Een aantal zal naar de CD&V gaan en een ander deel zal naar het VB gaan. Wel, dan zijn de krachten gebundeld...... of niet soms?
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U heeft de Vlaams-nationale wijsheid blijkbaar alleen in pacht. Hopelijk heb je straks ook de euvele moed om toe te geven dat mijn analyse héél dicht bij de waarheid ligt.
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
rober t , dat zal toch vooral van de houding van de NVA top afhangen. Voor mij doemen er zich scenario's op waar menig NVA stemmer huiverig tegenover staat. Enfin, tijd brengt raad. Hoop dat jou vertrouwen niet beschaamd wordt, Vlaanderen kan er in dat geval alleen maar wel bij varen. In het andere geval daarentegen..