![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, Quicky moet zich daarover niet teveel zorgen maken, want de Dienst Vreemdelingen Zaken en ook de Federale Politie èn het Plaatselijk Politiekwartier dat moet nagaan of dergelijk huwelijk een schijnhuwelijk zou zijn, huldigen precies hetzelfde (racistische en discriminerende) principe. Ondanks dat ik voor de regularisatie van mijn echtgenote (alweer vier/vijf jaar geleden) tot twee keer toe de politie bij ons thuis plaatselijk vaststellingen kwamen doen of we wel samenwoonden, en tot twee keer toe we beiden apart geinterviewd werden, om ons te testen op wederzijdse kennis over mekaar, hebben we dit nu weer een derde keer moeten doen: Vermits ik de naturalisatie heb aangevraagd voor mijn vrouw (snel-Belgwet) zijn die patatten weerom naar ons huis gekomen (2 juni j.l.), dit keer gewapend met een uitgebreide vragenlijst en invullijst: - hoeveel tandenborstels - hoeveel badhanddoeken, washandjes - kleerkast van meneer - kleerkast van madame - foto's waar we samen gekiekt werden - ondervraging enz.... Laat ons hopen: derde keer goede keer? 8)
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @Knuppel
Met nadruk op "Jah Jah zeget dat het gewone stuff is", de geloofwaardigheid van die man is niet echt alles.. Rond de AEL zou evengoed een cordon moeten gelegd worden, alleen hebben we (gelukkig) nog nooit een JahJah-zondag meegemaakt. Het cordon sanitaire werd ook maar in het leven geroepen wanneer het Blok een politiek gevaar werd. Is het cordon sanitaire democratisch: nee. (maar dan bedoel ik niet het principe van de partijen om niet met het blok te regeren -er zijn toch nauwelijks raakpunten- maar de discriminatie van het Blok op andere vlakken) Is het Vlaams Blok democratisch: nee. Het "vlaamsche blok" is een racistische, dicriminerende partij, die, naar parallel van de AEL, steunt op een bloed-en-bodem theorie. Getuige onderandere de(onvindbare) GRONDbeginsels, de nauwe banden met fascistische randorganisaties, de vele kaderleden/voorzitters/parlementaire medewerkers, de uitlatingen die men nu en dan eens doet in "een dronken, 'onvoorzichtige' bui". Het cordon sanitaire als ethische reactie is dus verdedigbaar Ook Hitler kwam zeer democratisch aan de macht.
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wie is hier TUIG Tom??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Misschien moet je maar beginnen ficheren en documenteren zoals je bovenbuur ![]()
![]() |
![]() |
#28 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die regularisatie hangt van een paar geluksfactoren af, maar die kan je lettelijk afkopen, indien je de route kent.
Ik ken die niet ,en wil die niet kennen.Ik heb een geweten.
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hmm..je zou nochtans verwachten dat als er een dienst onder druk van de publieke opinie en de politiek professioneel <erkt, het VZ is...vreemd
![]() Toevallig geen politieke benoemingen (door het blok) die daar de boel om zepen helpt?
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() De enige doelstelling die Dyab Abou Jahjah ooit gehad heeft is bekend worden en aandacht krijgen. Dat is hem gelukt. Het middel, handel in politiek en maatschappelijk ongenoegen. Hij heeft er zelfs voor gestudeerd.
![]() ![]() mvg. Rogier ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je zou voor minder denken dat Dyab ingehuurd wordt door het blok
![]() ![]()
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Toen er dan ook nog een relletje met wat glasscherven in Antwerpen aan te pas kwam, kregen de Blok kopstukken op het VB-hoofdkwartier op Madouplein en in Antwerpen, er allemaal simultaan een orgasme van. Het Blok sprong er direct bovenop: het AEL moest verboden worden, een cordon sanitaire was al lang niet genoeg meer. Via het AEL slaagde het Blok er bovendien nog in een deel van de joden op hun hand te krijgen, misselijkmakende vertoning was het.
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ziezo, en nu ga ik eens kijken op TV wat Abu Jah Jah ons te vertellen heeft.
Tot later!
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Piano
Citaat:
FFI is tevreden met Abou Jahjah, hoe meer hij zijn doelstellingen naar voren brengt en verduidelijkt, hoe meer niet-moslims gaan begrijpen waar het in islam ook om draait... En inderdaad, AEL en het VB zitten op dezelfde golflengte, daar heb je 100 % gelijk in. Ook tot deze vaststelling zijn we bij FFI al van meetaf aan gekomen... Our duty : islam-watcher, all over the world... Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Het voordeel van de MDP is dat de stemmen niet naar de SP.A en Agalev gaan. Zowaar een zegen voor ons Vlaanderen. Lang leve Aboe Jaja!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Weinig reactie van uwentwege hé beste Piano, ik denk dat uwen euro zo stilaan begint te vallen, niet alleen over AEL en co. maar zeker ook over FFI ... Vraag anders maar eens aan ons Elle ...
Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Slechts weinigen behorende tot onze autochtone cultuur hebben het vermogen op een intellectueel eerlijke en beschaafde manier te reageren op mensen met een andere huidskleur. Er bestaat blijkbaar een grote behoefte aan het hebben van pispalen. De Arabieren zijn vandaag de pispalen waar de meest uiteenlopende frustraties op worden afgereageerd. Men baseert zich op vooroordelen en veronderstellingen om uitspraken te doen over de pispaalgroep. Degelijk onderzoek blijkt nergens voor nodig te zijn en wordt zelfs resoluut afgewezen, ook door onze nationale omroep die ooit toch een zekere degelijkheid had. Abou Jahjah heeft een verhaaltje verzonnen dat een tikkeltje te mooi was om geloofwaardig te zijn toen hij asiel aanvroeg. Een leugentje om bestwil dus. En dan! Heeft Ivo Belet nooit gelogen? Heeft Lucas Cathérine nooit gelogen. Ik zag Lucas Cathérine liegen tijdens dat programma. Ik ben niet van gisteren en weet hoe de juridische molen werkt. Ik heb in dat programma op KRO veel potten de ketel verwijten zien maken. Mohammed Chakkar heeft gelogen. Ivo Belet liegt geregeld bij het brengen van het nieuws en bovendien kan de man zijn negatieve emoties niet onder controle houden. Een leugenaar en onprofessioneel journalist zal eens gaan vertellen over een ander dat die een leugenaar is. Je moet idioot zijn om dat te willen geloven. Scheiding tussen kerk en staat. Dyab heeft gezegd dat hij voor de scheiding tussen kerk en staat is en tegen de scheiding tussen religie en staat. Veel te moeilijk voor het publiek hier aanwezig blijkbaar. Wat hij zegt is dat hij akkoord is met de situatie zoals die vandaag bestaat. We hebben scheiding van kerk en staat, maar religie is wel degelijk de inspiratiebron waarop onze rechtspraak is gebaseerd. Onze christelijke traditie heeft het wetgevend werk geïnspireerd. De islam kan dan evengoed een inspiratiebron zijn. Trouwens, de meeste van onze wetten zijn al compatiebel met de islam. De punten waarover moslims niet tevreden zijn, zijn het overmatig alcoholgebruik en de bijhorende verkeerslachtoffers. 1500 waren er dat vorig jaar en ook Verhofstadt is daar niet gelukkig mee. De islam is dus niet iets van marsmannetjes, maar wel degelijk iets van mensen. Moslims hebben ook problemen met het druggebruik en ik denk dat ouders van kinderen die aan drugs verslaafd zijn of geweest zijn dezelfde problemen hebben. |
||
![]() |
![]() |