![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zou ook goed zijn dat rechtgeaarde linksen eens afstand zouden nemen van de potverteerders in Wallonië. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |||||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Velen geraken niet aan werk: gebrekkige kennis van het Nederlands, lage opleiding, discriminatie,... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zweden is zowat het enige land dat actief gewerkt heeft om zijn allochtonen te integreren. Zweden heeft geaccepteerd dat deze allochtonen Zweden waren, en geen "hulpeloze schaapjes" (zoals bij de zogenaamde progressieven) en geen "barbaarse indringers" (zoals bij extreem-rechts). Blijkbaar is Zweden één van de enige landen dat vandaag geen problemen heeftmet migranten. Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 1 oktober 2005 om 21:03. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ik kijk naar de realiteit men beste Jaani en jij naar hoe het zou kunnen zijn maar nooit zal zijn.
|
![]() |
![]() |
#24 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zijn beide extreme situaties. Geef mij dan maar een realistsich beleid zoals dat in Denemarken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat je daar zegt over barbaren is voor eigen rekening. Maar als ik sommige sharia filmpjes zie kan ik ze enkel barbaars noemen of als ik lees dat men in engeland voodoo praktijke of vagina's verminkt etc dan zou men dat idd barbaars kunnen noemen. Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#25 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De staat heeft de plicht om dit probleem aan te pakken, en mensen die weigeren Nederlandse lessen te volgen, moeten gesancioneerd kunnen worden. Citaat:
De overheid mag niet passief blijven toekijken als een heel deel van de bevolking te kampen heeft met immense werkloosheid. Je zult moeten accepteren dat de meeste allochtonen hier voor eeuwig zullen zijn. Je gaat dus niets oplossen door ze verder de werkloosheid in te duwen. Citaat:
Citaat:
Ik keer mij tegen multicultuur, en tegen assimilatie. Mij gaat het erom dat er in Vlaanderen één cultuur heerst. Maar die Vlaamse cultuur is niet statisch. 100 jaar geleden maakte het katholicisme deel uit van de Vlaamse cultuur, vandaag niet meer. Maar dat wil niet zeggen dat onze Leitkultur minder Vlaams is dan 100 jaar geleden. Zijn moskeeën en hoofddoeken een bedreiging voor onze cultuur? Volgens mij niet. Het moslim-imperialisme van een extremistische minderheid is dat wel. Citaat:
Maar het gaat erom hoe je met die migratie leert leven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Iedere staatshervorming is een vertraging van de Vlaamse onafhankelijkheid met tien jaar. We moeten werken aan de VORMING van een Vlaamse staat. Beginnen met NEE te zeggen tegen de onrechtmatige eisen van de WALEN! En onze energie steken in het bekampen van onze eigen broekschijters van politiekers!
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zowel N-VA als het VB zal dit nooit kunnen bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Partijen die groeien door proteststemmen worden best niet vergeleken met de 'bevolking' |
|
![]() |
![]() |
#30 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ilfalco : 2 oktober 2005 om 02:43. |
|||||
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Helaas kan n-va zich goed vinden in de uitsluiting vh Belang. Althans toch een meerderheid van de n-va'ers die hier posten. Triestig.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg het nog eens, dit zal moeten komen door alle sociale en economische partners. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |||||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door luc broes : 2 oktober 2005 om 12:50. |
|||||
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Wel, het is een vermoeden dat ik heb waarvoor onderstaande link toch een aanwijzing is. http://forum.politics.be/showthread.php?t=37566 En, Luc, het is niet omdat ik spreek over gelul en gebral van bovenvermelden dat ik geen voorzichtige en behoedzame samenwerking tn beide partijen niet genegen zou zijn. Maar vraag mij niet om een blanko cheque uit te schrijven aan types als BDW en GB die er goed aan zouden doen hun basis es grondig te bevragen. Normaal toch?
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Samen met de transfers die de OCMW-staat onderhouden is dat een vergiftigd mengsel. 2) Uiteraard is de Vlaamse Cultuur niet statisch, niemand beweert dat ook. En uiteraard komen van buiten ook verrijkende invloeden, maar als Brussel vandaag en hele wijken in Vlaanderen totaal vreemde gebieden geworden zijn waar velen zelfs geen Europese taal kennen (De Morgen) dan is dat voor een klein taalgebied als het onze wel degelijk een bedreiging. 3) Niemand "pleit" voor migratie. Dat weet ik nog zo niet. Onze huidige wetgeving zorgde en zorgt ervoor dat honderdduizenden ons land instromen op allerlei manieren: snel-belg-wet, familiehereniging, huwelijken, regularisaties enz. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar er is vandaag maar één oplossing: zorgen dat ze Nederlands kennen, dat ze aan een goeie job geraken, en zorgen dat ze deel uitmaken van de Vlaamse samenleving. Het kan bijvoorbeeld ook helpen als zoveel mogelijk allochtonen beginnen deel te nemen aan jegdbewegingen, culturele organisaties,enz... Citaat:
Familieherenigingen kunnen voor mij, maar er zijn vandaag enorm veel misbruiken van het systeem. |
|||
![]() |