![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
"P. Dostojevski" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht > news:0oy%[email protected]... >> >> Je kan net zo stellen wat het VB al verkeerd heeft gedaan? Buiten het >> zaaien van onrust >> en verdeeldheid. Want dat doen al de andere politieke partijen ook! Je >> kan >> dan net zo stellen, het is verkeerd niet voor het VB te stemmen. >> > Dat de kiezers van het Vlaams Blok de sociale acties het felst steunen is > toch verassend. Omdat het beroepsklagers zijn of omdat ze grotendeels uit > de > SP.A komen? Feit is dat 51% van de VB'ers de actie steunt. > > Welke partij is radicaal tegen de vakbonden............. je weet > wel............... > Ze zijn niet tegen de vakbond want ze zouden er graag zelf eentje oprichten! |
|
|
#22 |
|
|
"Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht news:Q4z%[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:0_y%[email protected]... >> >> "P. Dostojevski" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:q3y%[email protected]... >>>> >>>> Pot verwijt weeral voor de zoveelste keer dat de ketel zwart ziet. >>>> Oordeel >>>> niet opdat gij niet geoordeeld wordt! De goorste verwijten hier in deze >>>> nieuwsgroep komen nog altijd van de anti-VB'ers. Jullie zouden beter >>>> moeten weten! Oordeel niet over een mens zijn uiterlijk, zijn >>>> overtuiging >>>> zijn politieke voorkeur maar over zijn daden! >>>> >>> Wat heeft het Vlaams Blok al aan daden bewezen? Buiten het zaaien van >>> onrust >>> en verdeeldheid. Met volle overtuiging sluit ik mij aan bij Lesj zijn >>> woorden "Het is verkeerd op het Vlaams Blok te stemmen". >>> >> >> Al gehoord over Democratie ? >> >> 25% is niet niks hé >> > Noemt gij dat nog democratie? Zeg ik dat er hier Democratie bestaat ? Ik vraag of er hier al iemand gehoord heeft ven "Democratie", dus geen belgocratie. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#23 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:00z%[email protected]... > > "lexmaniac" <[email protected]> schreef in > bericht news:[email protected]... >> In bericht [email protected], schreef FC <[email protected]> >> het volgende: >> >>> >>> En zeg nu nog eens dat het verkeerd is op het VB te stemmen !!! >> >> Het is verkeerd op het VB te stemmen !!! >> > > En toch doen het meer dan 1.000.000 het. > > Wie is verkeerd, gij of die 1.000.000 ? > Het zijn zij, die absoluut niet willen begrijpen waarom ze voor het VB stemmen, die verkeerd zijn! |
|
|
#24 |
|
|
"auntie" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "P. Dostojevski" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Wat heeft het Vlaams Blok al aan daden bewezen? Buiten het zaaien van >> onrust >> en verdeeldheid. Met volle overtuiging sluit ik mij aan bij Lesj zijn >> woorden "Het is verkeerd op het Vlaams Blok te stemmen". >> > > Ah! > Een fan van Fjodor Michailowitsj Dostojewski. > Zijn 'De Idioot' heb je blijkbaar al gelezen. > 'Lieve broer, hierbij stuur ik je zes roebel. Hoe gaat het met je? Met mij > gaat het slecht. > Je liefhebbende broer F. Dostojewski.' > a. > > > Noem het liever een luid protest tegen de bende van de Gempemolen die de bepol bestookt met opblaaspoppen. PD |
|
|
#25 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:0_y%[email protected]... > > "P. Dostojevski" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht >> news:q3y%[email protected]... >>> >>> Pot verwijt weeral voor de zoveelste keer dat de ketel zwart ziet. >>> Oordeel >>> niet opdat gij niet geoordeeld wordt! De goorste verwijten hier in deze >>> nieuwsgroep komen nog altijd van de anti-VB'ers. Jullie zouden beter >>> moeten weten! Oordeel niet over een mens zijn uiterlijk, zijn >>> overtuiging >>> zijn politieke voorkeur maar over zijn daden! >>> >> Wat heeft het Vlaams Blok al aan daden bewezen? Buiten het zaaien van >> onrust >> en verdeeldheid. Met volle overtuiging sluit ik mij aan bij Lesj zijn >> woorden "Het is verkeerd op het Vlaams Blok te stemmen". >> > > Al gehoord over Democratie ? > > 25% is niet niks hé > Noemt gij dat nog democratie? |
|
|
#26 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:K6z%[email protected]... > > "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht > news:Q4z%[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:0_y%[email protected]... >>> >>> "P. Dostojevski" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:q3y%[email protected]... >>>>> >>>>> Pot verwijt weeral voor de zoveelste keer dat de ketel zwart ziet. >>>>> Oordeel >>>>> niet opdat gij niet geoordeeld wordt! De goorste verwijten hier in >>>>> deze >>>>> nieuwsgroep komen nog altijd van de anti-VB'ers. Jullie zouden beter >>>>> moeten weten! Oordeel niet over een mens zijn uiterlijk, zijn >>>>> overtuiging >>>>> zijn politieke voorkeur maar over zijn daden! >>>>> >>>> Wat heeft het Vlaams Blok al aan daden bewezen? Buiten het zaaien van >>>> onrust >>>> en verdeeldheid. Met volle overtuiging sluit ik mij aan bij Lesj zijn >>>> woorden "Het is verkeerd op het Vlaams Blok te stemmen". >>>> >>> >>> Al gehoord over Democratie ? >>> >>> 25% is niet niks hé >>> >> Noemt gij dat nog democratie? > > Zeg ik dat er hier Democratie bestaat ? > > Ik vraag of er hier al iemand gehoord heeft ven "Democratie", > dus geen belgocratie. > Inderdaad. dat is eerder anti-VB-democratie. Ps, moet gij gene tread beginnen met wat er in dendermonde is gebeurd? Zie vrt ttx pagina 132 |
|
|
#27 |
|
|
"Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht news:Lez%[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:K6z%[email protected]... >> >> "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht >> news:Q4z%[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:0_y%[email protected]... >>>> >>>> "P. Dostojevski" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:q3y%[email protected]... >>>>>> >>>>>> Pot verwijt weeral voor de zoveelste keer dat de ketel zwart ziet. >>>>>> Oordeel >>>>>> niet opdat gij niet geoordeeld wordt! De goorste verwijten hier in >>>>>> deze >>>>>> nieuwsgroep komen nog altijd van de anti-VB'ers. Jullie zouden beter >>>>>> moeten weten! Oordeel niet over een mens zijn uiterlijk, zijn >>>>>> overtuiging >>>>>> zijn politieke voorkeur maar over zijn daden! >>>>>> >>>>> Wat heeft het Vlaams Blok al aan daden bewezen? Buiten het zaaien van >>>>> onrust >>>>> en verdeeldheid. Met volle overtuiging sluit ik mij aan bij Lesj zijn >>>>> woorden "Het is verkeerd op het Vlaams Blok te stemmen". >>>>> >>>> >>>> Al gehoord over Democratie ? >>>> >>>> 25% is niet niks hé >>>> >>> Noemt gij dat nog democratie? >> >> Zeg ik dat er hier Democratie bestaat ? >> >> Ik vraag of er hier al iemand gehoord heeft ven "Democratie", >> dus geen belgocratie. >> > Inderdaad. dat is eerder anti-VB-democratie. Ps, moet gij gene tread > beginnen met wat er in dendermonde is gebeurd? Zie vrt ttx pagina 132 http://193.121.55.225/tt/tt_een.php?...on&s=0&r=0&x=1 Dat is geen nieuws meer héé, dat is degelijkse kost. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#28 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:dxz%[email protected]... > > "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht > news:Lez%[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:K6z%[email protected]... >>> >>> "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:Q4z%[email protected]... >>>> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:0_y%[email protected]... >>>>> >>>>> "P. Dostojevski" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:q3y%[email protected]... >>>>>>> >>>>>>> Pot verwijt weeral voor de zoveelste keer dat de ketel zwart ziet. >>>>>>> Oordeel >>>>>>> niet opdat gij niet geoordeeld wordt! De goorste verwijten hier in >>>>>>> deze >>>>>>> nieuwsgroep komen nog altijd van de anti-VB'ers. Jullie zouden beter >>>>>>> moeten weten! Oordeel niet over een mens zijn uiterlijk, zijn >>>>>>> overtuiging >>>>>>> zijn politieke voorkeur maar over zijn daden! >>>>>>> >>>>>> Wat heeft het Vlaams Blok al aan daden bewezen? Buiten het zaaien van >>>>>> onrust >>>>>> en verdeeldheid. Met volle overtuiging sluit ik mij aan bij Lesj zijn >>>>>> woorden "Het is verkeerd op het Vlaams Blok te stemmen". >>>>>> >>>>> >>>>> Al gehoord over Democratie ? >>>>> >>>>> 25% is niet niks hé >>>>> >>>> Noemt gij dat nog democratie? >>> >>> Zeg ik dat er hier Democratie bestaat ? >>> >>> Ik vraag of er hier al iemand gehoord heeft ven "Democratie", >>> dus geen belgocratie. >>> >> Inderdaad. dat is eerder anti-VB-democratie. Ps, moet gij gene tread >> beginnen met wat er in dendermonde is gebeurd? Zie vrt ttx pagina 132 > http://193.121.55.225/tt/tt_een.php?...on&s=0&r=0&x=1 > > Dat is geen nieuws meer héé, dat is degelijkse kost. > > -- Schoon voorbeeld van integratie! Dan gaan ze weer verwonderd zijn waarom ze zo dom zijn in dendermonde. |
|
|
#29 |
|
|
"P. Dostojevski" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Noem het liever een luid protest tegen de bende van de Gempemolen die de > bepol bestookt met opblaaspoppen. > Een eerbare bedoening. Als men Boon vroeg hoe hij ooit begonnen was met schrijven, vertelde hij immer laconiek hetzelfde: 'Dat is toch eenvoudig, je leest Voyage au bout de la nuit van Céline en De gebroeders Karamazow van Dostojewski, en je bent vertrokken.' a. |
|
|
#30 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:0_y%[email protected]... > > > Al gehoord over Democratie ? > > 25% is niet niks hé > > Dat is nog geen reden om dat cordon sanitaire op te heffen. PD |
|
|
#31 |
|
|
"P. Dostojevski" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:0_y%[email protected]... >> > > >> Al gehoord over Democratie ? >> >> 25% is niet niks hé >> >> > Dat is nog geen reden om dat cordon sanitaire op te heffen. > Natuurlijk niet, de volstekte meerderheid zelfs niet. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#32 |
|
|
On Sat, 01 Oct 2005 13:47:48 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: >FC gebruikte zijn klavier om te schrijven : >> En het gaat maar door. >> Moordpogingen op journalisten, duidelijk vastgelegd op video (owee als jij >> eens een cameraaatje zet op je voortuin !). >> Illegele storten, bouwen, alles is goed (owee als jij eens een tuinhuisje >> zet) !. >> Een minister/burgemeester die zegt dat alles afhankelijk is van het geld...je >> moet maar durven. >> Alles kan. >> >> En zeg nu nog eens dat het verkeerd is op het VB te stemmen !!! > >het is verkeerd om op het VB te stemmen > >het haalt toch niks uit, de orde moet hier in ware volksopstand >toestanden hersteld worden of we blijven nog eens 25 jaar zeveren en >betalen die man heeft hoge connecties Ik ben eens benieuwd hoeveel aandacht de vrt er nog aan gaat besteden naast de uitzending van ter zake gisteren :-) ================================================== ===== eis uw stem terug ! http://www.europeesreferendum.nl/ |
|
|
#33 |
|
|
P. Dostojevski bracht volgend idée uit :
> "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht > news:q3y%[email protected]... >> >> Pot verwijt weeral voor de zoveelste keer dat de ketel zwart ziet. Oordeel >> niet opdat gij niet geoordeeld wordt! De goorste verwijten hier in deze >> nieuwsgroep komen nog altijd van de anti-VB'ers. Jullie zouden beter >> moeten weten! Oordeel niet over een mens zijn uiterlijk, zijn overtuiging >> zijn politieke voorkeur maar over zijn daden! >> > Wat heeft het Vlaams Blok al aan daden bewezen? Buiten het zaaien van onrust > en verdeeldheid. Met volle overtuiging sluit ik mij aan bij Lesj zijn > woorden "Het is verkeerd op het Vlaams Blok te stemmen". > > PD Totaal fout! Niet doen! Niet op het Vlaams Belang stemmen! Niet op Anke! Niet op Marieke stemmen! :D -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#34 |
|
|
auntie plaatste dit op zijn scherm :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> het is heel verkeerd om op het VB te stemmen! >> Die rascisten, nazi's en ander mestkever gespuis! >> Ze zullen het toch niet beter doen, hun builen vullen met geld ja, corrupt >> zullen ze zijn daar is nu al een massa bewijzen van >> :-)) >> > > Wat staat die smiley hier te doen, Lesj? > Anderzijds zie ik met genoegen dat je de Neerlandse taal alleen nog een klein > beetje durft te verkrachten. > Wellicht niet meer moedwillig maar uit pure domheid, die ik je graag vergeef. > a. :D net alsof ik moedwillig fouten zoudt durven schrijven -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#35 |
|
|
Ghingis Khan heeft uiteengezet op 1-10-2005 :
> "lexmaniac" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> In bericht [email protected], schreef lesjkajski >> <frits&[email protected]> het volgende: >>> auntie plaatste dit op zijn scherm : >>>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> het is verkeerd om op het VB te stemmen >>>>> >>>> >>>> Ik sluit me hierbij aan. >>>> (De Lesj blijkt tantes boodschap begrepen te hebben.) >>>> a. >>> >>> het is heel verkeerd om op het VB te stemmen! >>> >>> Die rascisten, nazi's en ander mestkever gespuis! >>> >>> Ze zullen het toch niet beter doen, hun builen vullen met geld ja, >>> corrupt zullen ze zijn daar is nu al een massa bewijzen van >>> >> >> zoo is dat. (smiley geschrapt, want ik vind het niet grappig) >> > > Op basis van jouw postings ben je al aanklaagbaar wegens smaad, > grove beledigingen en laster, overtreding van de wetten inzake > gelijkheid. Kortom, je kan er al enkele zware boetes aan > overhouden, die je villa in je kapitalistisch (sic) paradijs > Turkije, op de helling zetten. > > Maar vrees niet, juridische gevechten laat ik aan anderen over. > Mij volstaat het genoegen vast te stellen dat links over een > blijkbaar onuitputtelijke voorraad onzin, onbeschoftheid en > kinderachtigheden beschikt. > > Maak verder de leegheid van links openbaar, licht het publiek > in over de inhoudloosheid, grofheid en imbeciliteit van het > linkse gedachtengoed. > > Keep up the good work! Je doet me aan iets denken ... Eens kijken of ik nog mail heb! Wie weet moet ik al raftend naar het politiebureau ... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#36 |
|
|
On Sat, 1 Oct 2005 18:23:29 +0200, lexmaniac wrote:
> In bericht [email protected], schreef FC <[email protected]> > het volgende: > >> >> En zeg nu nog eens dat het verkeerd is op het VB te stemmen !!! > > Het is verkeerd op het VB te stemmen !!! Hoezo verkeerd? 1- Uncle pleegt zelfmoord als ze een bepaald percentage halen(nuja, de zoveelste loze belofte :/ ), en 2 - VBers werken op uw zenuwen... Ik zie dus helemaal niet wat er verkeerd zou zijn. -- "B�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*" means noooooooooo!! http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#37 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:0_y%[email protected]... > > "P. Dostojevski" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Op-zolder" <[email protected]> schreef in bericht > > news:q3y%[email protected]... > >> > >> Pot verwijt weeral voor de zoveelste keer dat de ketel zwart ziet. > >> Oordeel > >> niet opdat gij niet geoordeeld wordt! De goorste verwijten hier in deze > >> nieuwsgroep komen nog altijd van de anti-VB'ers. Jullie zouden beter > >> moeten weten! Oordeel niet over een mens zijn uiterlijk, zijn overtuiging > >> zijn politieke voorkeur maar over zijn daden! > >> > > Wat heeft het Vlaams Blok al aan daden bewezen? Buiten het zaaien van > > onrust > > en verdeeldheid. Met volle overtuiging sluit ik mij aan bij Lesj zijn > > woorden "Het is verkeerd op het Vlaams Blok te stemmen". > > > > Al gehoord over Democratie ? > > 25% is niet niks hé > > -- > Ghingis Khan > http://www.lotuschild.org/ > http://www.khadag.org/ (upgrade) > http://www.snowleopard.org/ > > Het globale beeld, zijn de activiteiten van de mohammedaanse terroristen, zoals gisteren nog in het meest vreedzame deel van de wereld dat op een wreedaardige manier, eigen aan de mohammedanisten, wordt geterroriseerd. Idem dito in de Filippijnen, in Thailand, in China, in Iran, in Irak, Rusland, etc., etc. tot in Nigeria, Senegal, Ivoorkust, en inderdaad ook in Soedan. |
|
|
#38 |
|
|
In bericht AvU%[email protected], schreef de
boskabouter <[email protected]> het volgende: >zoals gisteren nog in het meest vreedzame deel van de > wereld allez, de vb'ers zijn weer ne keer goed op de hoogte... :-( -- Lex |
|
|
#39 |
|
|
"lexmaniac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In bericht AvU%[email protected], schreef de > boskabouter <[email protected]> het volgende: >>zoals gisteren nog in het meest vreedzame deel van de >> wereld > > allez, de vb'ers zijn weer ne keer goed op de hoogte... :-( > Dat rechters en magistraten zich laten omkopen, dat weten we al langer dan vandaag. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#40 |
|
|
On Sat, 01 Oct 2005 16:50:22 GMT, "Op-zolder" <[email protected]> wrote:
> >"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >news:00z%[email protected]... >> >> "lexmaniac" <[email protected]> schreef in >> bericht news:[email protected]... >>> In bericht [email protected], schreef FC <[email protected]> >>> het volgende: >>> >>>> >>>> En zeg nu nog eens dat het verkeerd is op het VB te stemmen !!! >>> >>> Het is verkeerd op het VB te stemmen !!! >>> >> >> En toch doen het meer dan 1.000.000 het. >> >> Wie is verkeerd, gij of die 1.000.000 ? >> >Het zijn zij, die absoluut niet willen begrijpen waarom ze voor het VB >stemmen, die verkeerd zijn! Niet willen begrijpen, niet begrijpen, de typisch Vlaamse vote for the underdog, niet geïnteresseerd (dat zijn die die vroeger CVP stemden).... en GK maar denken dat het allemaal overtuigde geëngageerde stemmers zijn. Waarom zou het VB veel stemmen willen halen met federale verkiezingen terwijl ze niet geloven in België ? Om de boel te blokkeren en België te doen barsten, en daar gaat dan 3/4 van hun kiezers die dat nu juist niet willen. Het is niet voor niets dat ze in de oppositie willen blijven, als ze echt België proberen te doen barsten weten ze ook wel dat ze 3/4 van hun stemmers kwijt zijn. Anne |