![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Kakelen kan iedereen maar geen eieren leggen! In plaats van kritiek te geven, doe het dan zelf hé als't zo gemakkelijk is. Ik geef toe dat ik het geprobeerd heb, maar ik ben na twee weken afgehaakt, ik kon niet meer.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Vasten op z'n islamitisch... 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hebben de christenen The last temptation of Christ, Spongebob of de Teletubbies van het scherm afgehaald? Neen. Ik stel vast dat enkel de moslims succes boeken in dergelijke zaken. Vermoedelijk omdat correcte types weten dat christenen hun keel niet zullen opensnijden indien ze hun gelijk niet krijgen. PC is een laffe ideologie die weerstand biedt aan schapen maar alles gretig weggeeft aan wolven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, deze topic zegt eigenlijk meer over de PC dan over de moslims. Deze laatsten proberen gewoon steeds meer te nemen en de overhand te halen. Als ge daar dan aan toegeeft als samenleving, zijt ge goed zot, vind ik.
Varkensafbeeldingen verwijderen terwille van de moslims.... Waanzinnig gewoon. Ik voel mij trouwens (en waarschijnlijk veel flaminganten met mij) beledigd door de portretten van 'ons' koningspaar die overal in openbare gebouwen hangen... Dus...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() www.varkensvlees.be
Niemand zal mij mijn spare-ribs, hesp, koteletten, schnitzel, spek.. (hell ik krijg weer honger, en heb toch net gegeten) afnemen!! zeker niet die zandbak-lafaards |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Juist die partijen die willen doorgaan voor 'verlicht', 'progressief' en 'intellektueel'(sossen en groenen), geven het meest toe aan de achterlijke moslims. Onwaarschijnlijk gewoon. Als ze denken dat ze daardoor stemmen gaan winnen, zouden ze wel eens bedrogen kunnen uitkomen...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door napoleondegrote : 3 oktober 2005 om 10:28. |
||
![]() |
![]() |