![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Voor de verkiezingen was er toch geen nood aan extra geld
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoiets lijkt mij sterk op KIEZERSBEDROG
![]() Je zegt iets aan de mensen, maar nadien blijkt hier heel weinig of zelfs niets van te kloppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Deze reactie hoor ik bij veel mensen zulle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Perfect idee wat cherokee verbruikt namelijk 20 literkes super per 100/km ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En de CD&V heeft toen voor een stuk de waarheid durven vertellen... Werd op hoongelach onthaalt door de toemalige meerderheid.. Altijd maar klagen... Nooit eens positief... Hoe dan ook, uiteindelijk blijkt de toemalige visie van de CD&V de correcte te zijn geweest. Eerlijk duurt het langst !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zweer alvast bij diesel... 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) Paars-groen heeft bij de vorige legistratuur veel te veel geld uitgegeven. Hadden zij nog 6 jaar gewacht hadden ze nu binnen twee jaar een nulletje staan op hun bankrekening en zal de begroting zeker in evenwicht zijn. Het jaren sparen van een cvp-rode regering is voor niks geweest en dat zien Frank en Johan nu ook in en Elio des te meer. ( mag ik u er ook op wijzen dat spirit ook nog 1 jaar mee zo opositie heeft gevoerd ) 3) met gevolg dat jullie nooit gespaard hebben en dat jullie ook het tegendeel hebben gezegd voor de verkiezingen, dus ja julie zijn leugenaars. 4) Over spirit gaan we niet praten want zij hebben toch niks in de pap te proppen. Thomas
![]() |
![]() |
#29 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik doe het vooral omwille van het lagere verbruik (moet je minder aan de pomp gaan staan) en (het klinkt misschien stom) het feit dat je wat meer met de pedalen kan "spelen". Als je in de file staat, is het soms een luxe wanneer je met enkel je ontkoppelingspedaal kan bollen. 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Als ge écht goeikoop wilt bollen dan moet ge uw thuis een tank plaatsen, dan kunt ge met rooien diesel bollen, ferm goekoop en ge hoeft niet naar de pomp.......... de kans dat ze u pakken is zéér klein, mijne gebuur is zo al vijf jaar met ne golf aan 't rijden aan 10 frank de liter....... woon-werkverkeer van zo'n 40 kilometer per dag !
![]()
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Da is ook voor vrachtwagens zo. Ze kopen goedkope diesel aan die ze dan omzetten naar gewone benzine of zo iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plaats inderdaad een tank thuis en koop witte diesel (meestal zal de groothandel waar u koopt wel bereid zijn die te leveren zonder BTW). Een andere mogelijkheid is rijden met olie (in Duitsland al jaren gebruikelijk). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Diesel is sowieso al niet zo duur en je auto verbruikt ook veel minder dan als je met benzine rijdt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK doe 50 000km per jaar met een dieseltje, een VW caddy,met Firmanaam op, ik word zo elke 3 maand wel eens gecontroleerd.
In de haven rondrijden heeft zo zijn nadeel, de Douane heeft daar nog wat volk zitten.
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
t'heeft zo zijn reden.... ![]() moeten die douanen geen toezicht houden op de in- en uitvoer van containers met illegalen ipv de werkende mensen te ambeteren ? ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Douaniers en Politie hebben dezelfde reden om eerder een automobilist lastig te vallen ,dan effectief misdaad en potentiele slachtoffer op te sporen .
Een voertuigbestuurder is in 99.99% van de gevallen een gewillige melkkoe.Een groep illegalen zijn daarentegenover geen melkkoe maar potentieel gevaarlijk.
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |